NIE OD HANDLARZA, SPROWADZONY DLA SIEBIE W 2002R. OD AUSTRIAKA (ROCZNIK 1920). PEŁNA DOKUMENTACJA FOTOGRAFICZNA I DOKUMENTOWA, ZAREJESTROWANY JAKO ZABYTEK, OPŁACONY, SPRAWNY, PIĘKNY, UCZESTNIK ZLOTÓW, PUBLIKOWANY W PRASIE.
CENA KUP TERAZ,WYŁĄCZNIE PO OGLĘDZINACH I SPRAWDZENIU W DOWOLNEJ STACJI DIAGNOSTYCZNEJ LUB WARSZTACIE W OKOLICY GRODZISKA MAZOWIECKIEGO. KONTAKT: RAFAŁ 505 [zasłonięte] 527
Karoseria: - nowy lakier błękit metalic łącznie z oczyszczeniem i malowaniem komory silnikowej przy wyjętym silniku, oczyszczenie i zabezpieczenie od wewnątrz zderzaków -5,500PLN – nowe skóry łącznie z kokpitem i słupkami, nowa podsufitka – 5,000PLN – komplet ( 4 szt.) nowych uszczelek szyberdachu - 500PLN - kompletny zestaw nowych chromowanych listew progowych - 650PLN – renowacja bocznych szybek z „zasłonkami” - 250 pln – piaskowanie i lakierowanie alu felg BAROCK – 500PLN – nowe drewno (miłorząb) z rzeźbioną popielniczką – 800 PLN – nowe welury podłogowe – 600PLN – nowe opony – 1,200PLN – nowy akumulator – 200PLN – chromowane końcówki tłumika „ gwizdki” – 150PLN Razem ponad 15,350PLN
Mechanika: - remont zawieszenia i układu kierowniczego z geometrią wszystkich kątów – 3,500PLN – nowe amortyzatory przód – 700PLN - remont układu wydechowego, strumienice zamiast tłumika środkowego – 400PLN – nowa pompa wodna – 250PLN – nowe świece, przewody wysokiego napięcia, kopułka, wszystkie płyny, oleje, filtry -1100PLN Razem ponad 5,950PLN Reasumując całkowite koszty remontu przekroczyły 22,000PLN Cena samego samochodu wynosi więc zaledwie 16,000PLN ( przy cenie 38,000PLN )