Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Menedżer wszechstronny - Coates Charles - NOWA

28-02-2012, 14:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 14.99 zł     
Użytkownik arik_ksiegarnia
numer aukcji: 2029716703
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 7   
Koniec: 30-01-2012 10:32:04

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 1996
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Email: [zasłonięte]@arik.pl
[zasłonięte]@vp.pl
kom: 0510 [zasłonięte] 753










Stron: 334
Format: 20.0x13.0cm
Rok wydania: 1996
Oprawa: Miękka


Menedżer wszechstronny

Coates Charles

Niniejsza książka podejmuje problemy oraz wyzwania stojące przed menedżerami średniego szczebla zarządzania i uwypukla rosnące znaczenie tych problemów dla ogólnego sukcesu firmy. Przeznaczona jest szczególnie dla tych menedżerów, którzy zajmują stanowiska kierownicze lub aspirują do ich osiągnięcia. Skorzystają z niej również menedżerowie wyższego szczebla, którzy chcą lepiej zrozumieć nową rolę, jaką średni szczebel zarządzania ma do spełnienia w dążącym do sukcesu przedsiębiorstwie. Książka dostarczy im mnóstwa praktycznych i skutecznych wskazówek, a zwłaszcza zaleceń, w jaki sposób szybko zwiększyć zyski i zapewnić firmie wzrost. Po jej przeczytaniu menedżer nie będzie miał wątpliwości, jakie działania powinien podiąć, by poprawić wyniki swego przedsiębiorstwa. W książce przyjęto perspektywę holistyczną, łącząc ze sobą finansowe (tj. związane z przychodami, kosztami czy aktywami) oraz niefinansowe (związane z zachowaniem klientów, strukturą organizacyjną firmy, organizacją toku pracy, kompetencjami pracowników, elementami przewagi konkurencyjnej itd.) aspekty funkcjonowania firmy. Autor nie ogranicza się do omówienia jednej funkcji firmy, lecz zajmuje się wszystkimi, wiele uwagi poświęcając zachodzącym pomiędzy nimi relacjom. Podejmuje zarówno problematykę "twardych" czynników ekonomicznych, jak czynników "miękkich" - w rodzaju zdolności przywódczych czy motywacji. Wyjaśnia, w jaki sposób można wykorzystać sprawność operacyjną w celu uzupełnienia strukturalnych elementów przewagi konkurencyjnej, oraz dostarcza wskazówek, jak można przejść od wiedzy i intuicji do działania.