Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku [nowa]

28-01-2012, 0:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35.40 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2019438967
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 25-01-2012 16:59:39
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku

Walter Vieira

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]52672
  • liczba stron: 224
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • seria: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ - PRAKTYCZNE PORADNIKI
  • wymiary: 145 x 205 mm
  • Rok wydania: 2010
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Wielu handlowców, których awansowano na menedżerów sprzedaży, nigdy nie zostaje menedżerami z prawdziwego zdarzenia. Jednym z głównych powodów jest nieświadomość różnicy między zarządzaniem a działaniem jako sprzedawca. Dobry menedżer sprzedaży musi umieć nie tylko wykonywać pracę handlowca, ale także nakłonić innych do robienia tego, czego od nich oczekuje.Walter Vieira, prezes Marketing Advisory Services Group w Bombaju, szkoleniowiec, konsultant, autor wielu cenionych książek, wskazuje, jak uniknąć związanych z tym problemów i jak rozwijać cechy niezbędne skutecznemu menedżerowi sprzedaży oraz umiejętności:komunikacji werbalnej i pisemnej, sporządzania raportów, prowadzenia spotkań, planowania działania całego zespołu w krótkim i długim horyzoncie czasowym, stosowania nowoczesnych technologii w zarządzaniu sprzedażą, zarządzania czasem i organizowania działań zespołu,selekcji i rekrutacji handlowców - rozpoznawania dobrych kandydatów w procesie rekrutacji, skutecznego motywowania handlowców, ich oceny i wspomagania ich rozwoju.Uwzględnienie nie tylko teoretycznych prawideł zarządzania sprzedażą, ale także - a nawet przede wszystkim - praktyki ilustrowanej licznymi ciekawymi przykładami rzeczywistych zdarzeń i osób czyni z tej książki niezwykle przydatny przewodnik dla każdego, zarówno świeżo mianowanego, jak i doświadczonego lidera zespołu handlowców.

    O autorze
    Wstęp
    1. Trauma awansu
    2. Od gąsienicy do motyla
    3. Poważne niedociągnięcia handlowców
    4. Trudna i wymagająca praca
    5. Analiza porównawcza - najważniejsze problemy w zarządzaniu personelem sprzedaży
    6. Lubiane i nielubiane cechy menedżera sprzedaży
    7. Cechy potrzebne do odniesienia sukcesu
    8. Zarządzanie pracą
    9. Zarządzanie
    10. Rola menedżera w planowaniu organizacyjnym
    11. Proces planowania
    12. Selekcja i rekrutacja handlowców
    13. Ukierunkowane szkolenie handlowców
    14. Opracowanie planu podróży . 115
    15. Skuteczna komunikacja
    16. Poza słowami
    17. Pisemne raporty
    18. Organizowanie efektywnych spotkań
    19. Morale i motywacja
    20. Skuteczna kontrola
    21. Ocena pracy handlowców i wspomaganie ich rozwoju
    22. Omówienie oceny
    23. Handlowcy, którzy nie chcą się zmienić
    24. Najczęściej popełniane błędy
    25. Nacisk na etykę działania
    26. Menedżer sprzedaży a wartości
    27. Era networkingu i współpracy
    28. Menedżer sprzedaży w XXI wieku
    29. Dziesięć przykazań
    Przykładowe formularze

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.