Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Menedżer do zadań specjalnych [nowa]

28-02-2012, 20:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 41.20 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2030134348
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 30-01-2012 18:19:49
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem

Ewa Rytka, Jan Gasparski, Katarzyna Gajda, Monika Buchajska-Wróbel, Roman Wendt

Dane:
  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-3071-4
  • liczba stron: 176
  • okładka: twarda
  • wydawnictwo: OnePress
  • seria: exclusive
  • wymiary: 140 x 208 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-09
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    • Dlaczego warto wynająć interim managera?
    • Dlaczego warto być interim managerem?
    • Jak to się robi w Polsce?
    Na pomoc Twojej firmie!

    Interim management, czyli "zarządzanie czasowe", bo tak w tłumaczeniu brzmi ten termin, to rozwiązanie, które polega na zatrudnieniu wysoko wykwalifikowanego managera do rozwiązania złożonego problemu w firmie. Taki manager do zadań specjalnych posiada wieloletnie, udokumentowane doświadczenie w swojej branży i dziedzinie aktywności zawodowej. Wynajmuje się go do realizacji konkretnego projektu w określonym czasie, a wynagradza odpowiednio do efektów. W zachodnim podejściu do zarządzania takie działanie jest bardzo popularne ze względu na swoją niezwykłą wydajność.

    W naszym kraju instytucja interim managera dopiero zdobywa sobie uznanie, zarówno wśród właścicieli firm, jak i potencjalnych managerów do zadań specjalnych. Książka Manager do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem powstała w oparciu o doświadczenia interim managerów aktywnych na polskim rynku i we współpracy z nimi. Przybliża temat od strony teoretycznej, ale przede wszystkim stawia na studia przypadków z konkretnych, przeprowadzonych i zakończonych sukcesem projektów. Dzięki temu, że autorzy dzielą się przykładami z rodzimego rynku, czytelnik ma okazję przekonać się, że warto rozważyć interim management jako opcję zarządzania swoją firmą lub ścieżkę kariery zawodowej!
      Zarządzanie czasowe rozszyfrowane:
    • Czym jest interim management?
    • W jakich sytuacjach można go wykorzystać?
    • Co trzeba wiedzieć, zanim wynajmie się managera?
    • Jak zostać "managerem do wynajęcia"?


    Patrona merytoryczny:

    Wprowadzenie (9)
    Część I. Interim management - nowoczesne podejście do zarządzania (15)
    Rozdział 1. Zrozumieć interim management (17)
    • Definicja interim managementu (18)
    • Geneza interim managementu (21)
    • Czas i zakres (22)
    • Rezultaty biznesowe (23)
    • Działanie wewnątrz organizacji (27)
    • Interim manager - osoba fizyczna (32)
    • Interim management jako stan umysłu (32)
    • Polska specyfika interim managementu (39)

    Rozdział 2. Nowość w zarządzaniu (45)
    • Projekt wewnętrzny czy interim manager? (45)
    • Cel uświęca środki (48)
    • Zarządzanie projektami (49)
    • Szerokie kompetencje (51)
    • Dlaczego mamy słuchać tego człowieka? (51)
    • Forma prawna współpracy (53)
    • Człowiek od "brudnej roboty" (53)
    • Coach, trener, mentor (54)

    Rozdział 3. Interim management - nowoczesna odpowiedź na potrzeby rynku (57)
    • Trochę historii (59)
    • Rozwój rynku i wzrost jego wymagań (63)
    • Kiedy interim manager staje się niezbędnym narzędziem w przedsiębiorstwie (65)
    • Korzyści, które przemawiają za wyborem interim managera (67)
    • Interim manager - model współczesnego pracownika (70)
    • Pozyskiwanie interim managerów (72)

    Rozdział 4. Dlaczego interim manager, a nie pracownik? (75)
    • Kiedy najczęściej firmy na polskim rynku sięgają po interim management? (75)
    • Przewaga rozwiązania projektowego (81)
    • Ile właściwie kosztuje zatrudnienie interim managera? (83)
    • Kto najchętniej sięga po interim management? (87)
    • Najczęstsze obawy przed zatrudnieniem interim managera (92)
    • Jak znaleźć odpowiedniego interim managera? (94)

    Część II. Interim management - sposób na życie i karierę zawodową (97)
    Rozdział 5. Jestem z zawodu interimem (wywiad) (99)
    Rozdział 6. Interim manager jako marka (115)
    • Czym jest marka? (115)
    • Na czym polega budowanie własnej marki? (115)
    • Skuteczne zarządzanie własną marką (116)

    Rozdział 7. Etyka interim managera (125)
    • Miejsce i rola etyki w interim managemencie (125)
    • Dwa obszary etyki interim managera (125)
    • Potrzeba istnienia deontologii zawodu interim managera (127)
    • Deontologia zawodu interim managera (131)
    • Zasady etyki biznesowej (132)
    • Zasady dobrych stosunków z klientami (134)
    • Zasady dobrych stosunków w środowisku interim managerów (138)
    • Korzyści deontologii (139)

    Rozdział 8. Satysfakcja to nie wszystko - aspekty finansowe pracy interim managera (143)
    • Okresy projektowe i bezprojektowe (143)
    • Wynagrodzenie interim managera (146)
    • Za co płaci klient? (147)
    • Dlaczego akurat interim manager, a nie pracownik? (147)
    • Premia za sukces (148)
    • Korzystasz, dopóki płacisz (151)
    • Zabezpieczenie płatności (152)
    • Ubezpieczenie interim managera (152)

    Rozdział 9. Wszędzie czasowo (157)
    • Zmiana miejsca zamieszkania (157)
    • Mobilność międzynarodowa (158)
    • Wyzwanie dla rodziny (159)
    • Zmiana pracodawcy co pół roku (160)
    • Przeczekajmy (161)

    O autorach (163)
    Bibliografia (173)

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.