Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Menedżer do zadań specjalnych [nowa]

19-01-2012, 14:19
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39.40 zł     
Użytkownik infmaster
numer aukcji: 1996488940
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 12-01-2012 22:59:38
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książka jest NOWA,
w stanie IDEALNYM.

Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki.

Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem

Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem

Wydawnictwo: OnePress


  • Dlaczego warto wynająć interim managera?
  • Dlaczego warto być interim managerem?
  • Jak to się robi w Polsce?
Na pomoc Twojej firmie!

Interim management, czyli "zarządzanie czasowe", bo tak w tłumaczeniu brzmi ten termin, to rozwiązanie, które polega na zatrudnieniu wysoko wykwalifikowanego managera do rozwiązania złożonego problemu w firmie. Taki manager do zadań specjalnych posiada wieloletnie, udokumentowane doświadczenie w swojej branży i dziedzinie aktywności zawodowej. Wynajmuje się go do realizacji konkretnego projektu w określonym czasie, a wynagradza odpowiednio do efektów. W zachodnim podejściu do zarządzania takie działanie jest bardzo popularne ze względu na swoją niezwykłą wydajność.

W naszym kraju instytucja interim managera dopiero zdobywa sobie uznanie, zarówno wśród właścicieli firm, jak i potencjalnych managerów do zadań specjalnych. Książka Manager do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem powstała w oparciu o doświadczenia interim managerów aktywnych na polskim rynku i we współpracy z nimi. Przybliża temat od strony teoretycznej, ale przede wszystkim stawia na studia przypadków z konkretnych, przeprowadzonych i zakończonych sukcesem projektów. Dzięki temu, że autorzy dzielą się przykładami z rodzimego rynku, czytelnik ma okazję przekonać się, że warto rozważyć interim management jako opcję zarządzania swoją firmą lub ścieżkę kariery zawodowej!
    Zarządzanie czasowe rozszyfrowane:
  • Czym jest interim management?
  • W jakich sytuacjach można go wykorzystać?
  • Co trzeba wiedzieć, zanim wynajmie się managera?
  • Jak zostać "managerem do wynajęcia"?


Patrona merytoryczny:


Spis treści:
Wprowadzenie (9)
Część I. Interim management - nowoczesne podejście do zarządzania (15)
Rozdział 1. Zrozumieć interim management (17)
  • Definicja interim managementu (18)
  • Geneza interim managementu (21)
  • Czas i zakres (22)
  • Rezultaty biznesowe (23)
  • Działanie wewnątrz organizacji (27)
  • Interim manager - osoba fizyczna (32)
  • Interim management jako stan umysłu (32)
  • Polska specyfika interim managementu (39)

Rozdział 2. Nowość w zarządzaniu (45)
  • Projekt wewnętrzny czy interim manager? (45)
  • Cel uświęca środki (48)
  • Zarządzanie projektami (49)
  • Szerokie kompetencje (51)
  • Dlaczego mamy słuchać tego człowieka? (51)
  • Forma prawna współpracy (53)
  • Człowiek od "brudnej roboty" (53)
  • Coach, trener, mentor (54)

Rozdział 3. Interim management - nowoczesna odpowiedź na potrzeby rynku (57)
  • Trochę historii (59)
  • Rozwój rynku i wzrost jego wymagań (63)
  • Kiedy interim manager staje się niezbędnym narzędziem w przedsiębiorstwie (65)
  • Korzyści, które przemawiają za wyborem interim managera (67)
  • Interim manager - model współczesnego pracownika (70)
  • Pozyskiwanie interim managerów (72)

Rozdział 4. Dlaczego interim manager, a nie pracownik? (75)
  • Kiedy najczęściej firmy na polskim rynku sięgają po interim management? (75)
  • Przewaga rozwiązania projektowego (81)
  • Ile właściwie kosztuje zatrudnienie interim managera? (83)
  • Kto najchętniej sięga po interim management? (87)
  • Najczęstsze obawy przed zatrudnieniem interim managera (92)
  • Jak znaleźć odpowiedniego interim managera? (94)

Część II. Interim management - sposób na życie i karierę zawodową (97)
Rozdział 5. Jestem z zawodu interimem (wywiad) (99)
Rozdział 6. Interim manager jako marka (115)
  • Czym jest marka? (115)
  • Na czym polega budowanie własnej marki? (115)
  • Skuteczne zarządzanie własną marką (116)

Rozdział 7. Etyka interim managera (125)
  • Miejsce i rola etyki w interim managemencie (125)
  • Dwa obszary etyki interim managera (125)
  • Potrzeba istnienia deontologii zawodu interim managera (127)
  • Deontologia zawodu interim managera (131)
  • Zasady etyki biznesowej (132)
  • Zasady dobrych stosunków z klientami (134)
  • Zasady dobrych stosunków w środowisku interim managerów (138)
  • Korzyści deontologii (139)

Rozdział 8. Satysfakcja to nie wszystko - aspekty finansowe pracy interim managera (143)
  • Okresy projektowe i bezprojektowe (143)
  • Wynagrodzenie interim managera (146)
  • Za co płaci klient? (147)
  • Dlaczego akurat interim manager, a nie pracownik? (147)
  • Premia za sukces (148)
  • Korzystasz, dopóki płacisz (151)
  • Zabezpieczenie płatności (152)
  • Ubezpieczenie interim managera (152)

Rozdział 9. Wszędzie czasowo (157)
  • Zmiana miejsca zamieszkania (157)
  • Mobilność międzynarodowa (158)
  • Wyzwanie dla rodziny (159)
  • Zmiana pracodawcy co pół roku (160)
  • Przeczekajmy (161)

O autorach (163)
Bibliografia (173)

Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem

Szybka wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty.

Przy zakupie powyżej 190zł
dostawa kurierem GRATIS

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zobacz nasze pozostałe aukcje