Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Menadżer doskonały 1 Komunikacja Grzegorz Szczerba

20-12-2014, 18:29
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 23.80 zł     
Użytkownik billis17
numer aukcji: 4820281013
Miejscowość Szczecinek
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 1   
Koniec: 20-12-2014 18:26:50

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2013
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha




e-mail
[zasłonięte]@gmail.com

telefon
664-[zasłonięte]-763



Wyłącznie przedpłata
na konto


Przesyłki wysyłane są
priorytetem
(Poczta Polska)


1.
PRZED ZAKUPEM
Do większości publikacji
oferuję darmowy fragment
książki.

2.
Zakup potwierdź mailem
wpisując swój nick z Allegro.

3.
W odpowiedzi otrzymasz dane
do dokonania płatności
(nr konta i tytuł przelewu)

4.
Po zaksięgowaniu wpłaty
wysyłam kupującemu pełną
wersję elektroniczną
książki - gratis!!!

5.
Informuję o terminie wysłania
książki drukowanej.

6.
Po otrzymaniu przesyłki
kupujący wystawia komentarz,
co jest dla mnie informacją,
że przesyłka dotarła zgodnie
z umową.

7.
Komentarz wystawiam
jako druga.

8.
Jeżeli przesyłka nie dotrze
w ciągu 10 dni
od otrzymania maila
potwierdzającego, proszę
o kontakt celem wyjaśnienia
sytuacji.



Menadżer doskonały 1 Komunikacja Grzegorz Szczerba






"1 Menadżer doskonały-
- Komunikacja"
Grzegorz Szczerba
    • Wydawca: "Złote Myśli"
      ISBN: [zasłonięte]978-8301-730-2
      ilość stron:
      144
      Książka drukowana
      - nowa
      okładka:
      miękka
      cena rynkowa: 31,90
      cena promocyjna: 23,80 zł


      Spis treści:

      • Wstęp
      • Komunikacja
        Typy komunikacji
        Kierunek przekazywania informacji
        Proces komunikacji
        Etapy przekazywania informacji
        Zasady dobrego komunikowania się
        Czterej jeźdźcy
        Bariery komunikacyjne
        Słuchanie
        Zapamiętywanie
        Zrozumienie
        Dziel się informacjami
        Mówienie czy pisanie?
        Potraktujmy się z zaskoczenia
        Komunikowanie zmian
        Kultura komunikacyjna
        Kontrola
        Zakończenie
        Bibliografia

      Stanowisko X

      Wymagania:

      - niespotykane umiejętności organizacyjne,

      - nadzwyczajne zdolności komunikacyjne,

      - znakomicie wykształcone kompetencje zarządzania ludźmi,

      - najwyższy poziom specjalizacji w swojej dziedzinie,

      - odporność na stres,

      - terminowość,

      - umiejętność planowania zadań i zarządzania czasem,

      - pewność siebie i poczucie własnej wartości,

      - kreatywność i odpowiedzialność.

      Oferujemy w zamian:

      - branie udziału w podejmowaniu kluczowych decyzji dotyczących firmy,
      - elastyczny czas pracy,
      - wysokie zarobki + premie zależne od wyników,
      - szkolenia, możliwość rozwoju.

      Co Ci przypomina powyższy opis?
      Oczywiście, to hipotetyczna oferta pracy.

      Jakiej? Niebagatelnej!

      Pracy wymagającej, odpowiedzialnej.
      Ale też dającej wiele satysfakcji i pozwalającej na realizację swoich pasji oraz ciągły rozwój.
      To praca dla ambitnych, pełnych kreatywności ludzi.
      To praca dla Ciebie!

      Nie wierzysz?

      Dziwne… Przecież pewnie już ją masz i chcesz być w niej lepszy.
      Albo właśnie ją dostałeś i nie wiesz, od czego zacząć; „gdzie ręce włożyć”.
      Albo chcesz ją dostać, bo uważasz, że zasługujesz.
      Albo chcesz ją dostać, ale uważasz, że nie zasługujesz…

      Z jakichkolwiek powodów się tu znalazłeś, mam Ci do powiedzenia jedno: to jest Twój czas.
      I Twój wybór:

      "Według najprostszego podziału menadżerów można podzielić na dwie kategorie:

      - grupa mówiących o sobie, podkreślających własne umiejętności, zasługi i osiągnięcia;

      - grupa, o której mówią inni, podkreślając ich własne umiejętności, zasługi i osiągnięcia.

      Warto zastanowić się, do której z nich pragnie się należeć."

      Grzegorz Szczerba
      Oczywiście o menadżerze tu mowa nie przez przypadek.
      Popularna wyszukiwarka dla wyrażenia „książki dla menadżera” podała około 230 000 wyników.
      A dla wyrażenia „jak zostać menadżerem?” – 1 280 000!

      Możesz zostać menadżerem. Możesz zostać menadżerem takim sobie.
      Ale możesz też być menadżerem doskonałym.
      I, skoro czytasz ten opis, chyba na tym Ci zależy?
      Grzegorz Szczerba, menadżer, trener, konsultant - ma za sobą kilkanaście lat pracy na stanowiskach kierowniczych.
      Posiada wieloletnie doświadczenie z zakresu doradztwa, prowadzenia szkoleń i zarządzania.
      Pisze, że „podczas analiz przeróżnych badań dotyczących pracy menadżerów,
      można pokusić się o wyodrębnienie pięciu podstawowych, niezbędnych w pracy na stanowiskach kierowniczych, umiejętności.
      I tak do najważniejszych należą:
      1. komunikatywność,
      2. kreatywność,
      3. bycie liderem i przywództwo,
      4. motywowanie,
      5. rozwiązywanie problemów.

      Jak je wszystkie w sobie wykształcić?
      Zacznij z „Menadżerem doskonałym”.

      Menadżer doskonały” to seria publikacji będących narzędziem dla wszystkich,
      którzy chcą podążać ścieżką doskonalącą umiejętności menadżerskie.
      Tej wiedzy nie nabędziesz na studiach.
      Otrzymujesz ją teraz w książce – od praktyka i mentora,
      który chce Cię wspierać podczas Twojej zawodowej edukacji.

      Pierwsza z serii książek to „Menadżer doskonały. Komunikacja”:

      "Umiejętności komunikacyjne, swoboda nawiązywania kontaktów w ocenie autora i nie tylko jego samego, stają się praktycznie najważniejszym elementem pracy menadżera. Dlaczego? Jeśli ten nie będzie w stanie porozumieć się z zarządzanymi przez siebie pracownikami, nie osiągnie niczego. Gdy ludzie nie pójdą za stojącym na czele przywódcą lub ruszą za nim tylko z przymusu, nie będzie możliwe wykorzystanie pełni drzemiącego w nich potencjału.

      Grzegorz Szczerba
      Z życia wzięte...

      Zamknijmy na moment oczy i wyobraźmy sobie prezesa małej firmy.

      Ten biegnie właśnie na spotkanie ze swoim najważniejszym klientem.

      Świadomość tego, że od jego wyniku może zależeć naprawdę wiele, raczej nie dodaje mu animuszu.

      Wtem na jego drodze staje pracownik i z uśmiechem na twarzy oznajmia:
      — Panie prezesie, mam te dane, o których wcześniej rozmawialiśmy.

      Kupili u nas towaru za dwieście tysięcy…

      Co robi zagadnięty niespodziewanie człowiek?

      Kiwa głową ze zrozumieniem i podąża dalej.

      Po kilku metrach drogę zastępuje mu kolejna osoba.

      Tym razem na jego drodze pojawia się kierownik projektu,

      który widząc pośpiech przełożonego, nie zamierza go dłużej zatrzymywać

      i tylko rzuca w jego kierunku:

      — Widzimy się za półtorej godziny?

      Jaka jest reakcja prezesa?

      Jeszcze raz kiwa głową i widząc już drzwi sali konferencyjnej, w milczeniu przekracza jej próg, by po sekundzie witać się z oczekującym na niego klientem.

      [...] O ile kilka lat temu szef widoczny był w zasadzie tylko podczas jakichś oficjalnych uroczystości, o tyle dzisiaj wymaga się jego codziennej obecności w tradycyjnym miejscu pracy każdego, szeregowego pracownika firmy. Wychodzimy z gabinetów, i to w pośpiechu wychodzimy…

      Porada nr 1

      Teraz zastanówmy się przez moment, ile wspomniany wcześniej prezes zapamiętał z tego, co usłyszał na korytarzu. Nabierzmy głęboko powietrza w płuca i wykrzyczmy: nic! Zaraz po wejściu do sali skoncentrował się na postaci oczekującego już na niego klienta i nie powtórzył niczego, co zostało do niego powiedziane przez napotykanych wcześniej pracowników. Tym samym podstawowy warunek zapamiętywania nie został spełniony. Nic nie opuściło jego pamięci krótkotrwałej i, dzięki powtórzeniom, nie zostało przeniesione do pamięci długotrwałej. A na to mamy tylko minuty… Nie gniewajmy się zatem na niego, gdy po spotkaniu zadzwoni z pytaniem o kwotę zakupów lub spóźni się na spotkanie projektowe. Tak wygląda bowiem szara rzeczywistość…

      By realizować zadania stawiane przed nimi samymi, menadżerowie posługują się armiami ludzi. Silna osobowość, zdolności interpersonalne oraz dobre zrozumienie organizacji i działalności firmy pozwalają zawsze odnieść sukces. Co jest jeszcze potrzebne do tego, by w czasach teraźniejszych mówić o pełni szczęścia? Komunikacja?

      Jak dobrze porozumiewać się z pracownikami?
      Jak sprawić, że będą chcieli Cię słuchać?
      Jak wytworzyć pomiędzy nimi a Tobą zaufanie?

      Dzięki tej książce m.in.:

      - poznasz zasady dobrego komunikowania,
      - nauczysz się likwidować bariery komunikacyjne,
      - dowiesz się, jak skutecznie komunikować z zespołem,
      - nauczysz się lepiej rozumieć i lepiej przekazywać konieczne informacje.

      Potrzebujesz konkretu, bo jesteś przecież menadżerską duszą? Proszę bardzo:

      Porada nr 14

      Gdy bierzesz udział w spotkaniu, spróbuj otwarcie polemizować z osobą przemawiającą. Nie dlatego, że wchodzisz w rolę „czarnego charakteru”. Aktywne uczestniczenie w zebraniach poprawia stopień zapamiętania przekazywanych w ich trakcie treści. Po prostu lepiej zapamiętujemy to, co mówimy, niż to, co słyszymy oraz dlatego, że dyskusja wzbudza większe emocje. To zawsze pomaga lepiej utrwalać przekazywane wokół nas informacje.

      Porada nr 25

      W zespołach nie ma miejsca na zatajanie informacji.

      Menadżer powinien być otwarty tak bardzo, jak to tylko jest możliwe. Za każdym razem należy pytać zarówno siebie samego, jak i innych: „Czy jest możliwe przekazanie właśnie otrzymanych informacji w dół?”.

      I dalej...

      Informacja powinna krążyć. To, czego dowiemy się sami, powinniśmy starać się natychmiast przekazać wszystkim. W ten sposób uczymy ludzi poprawnych zachowań. Ile razy w życiu możemy usłyszeć o podjęciu błędnej decyzji? Zapewne wiele. A co je powoduje? Odpowiedź na to pytanie nie jest ani prosta, ani łatwa. Jednego możemy być pewni. Niepełna informacja lub jej brak może właśnie za tym stać. Zapobiegając temu, menadżerowie ograniczają prawdopodobieństwo zaistnienia tego typu wydarzeń. Ludzie odwdzięczą się im szybko. Gdy tylko zdobędą jakąś informację, na pewno sami przekażą ją kierownikowi i swoim współpracownikom. Właśnie o to chodzi nam w sprawnej komunikacji. Tutaj po prostu budujemy niczym niezakłócony przepływ informacji…

      Zarządzanie komunikacją
      i praca menadżera są nieodłączne.
      Jak im sprostać?

      Takich porad i ciekawostek znajdziesz w książce mnóstwo. Porad praktycznych. Ta publikacja to samo sedno, podane prostym językiem, gotowe do zastosowania od zaraz. Bo komunikujesz się ciągle. I to od niej wszystko się zaczyna. A gdy będziesz chciał rozszerzyć tę „pigułkę”, na końcu publikacji znajdziesz obszerny spis tego, z czego warto skorzystać.

      Działaj i zostań menadżerem doskonałym już dzisiaj!



    BONUS !!!
    Po dokonaniu wpłaty otrzymasz
    gratisowo pełną wersję elektroniczną.





Dodano 2[zasłonięte]013-01 20:13
Zasady zwrotu towaru

Ten towar możesz zwrócić bez podania przyczyny. Masz 14 dni kalendarzowych na pisemne odstąpienie od umowy (np. poprzez e-mail). Podaj w nim: dane produktu, który chcesz zwrócić, swoje dane oraz termin otrzymania przez Ciebie towaru.

Na odesłanie produktu do sprzedającego masz 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy. Sprzedawca wypłaci Ci pieniądze w ciągu 5 dni od otrzymania produktu.