Naturisimo
Os. Przyjazni 18d/36
61-689 Poznań
tel. 503 [zasłonięte] 481
e-mail. [zasłonięte]@biopiekno.pl
gg.[zasłonięte]29409
NIP: 972[zasłonięte]095-57
Konto bankowe
Multibank 96 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0170002 [zasłonięte] 128426
Oferujemy kosmetyki naturalne oraz kosmetyki organiczne najlepszych firm posiadających światowe certyfikaty 'eko'
REGULAMIN
Złożenie oferty w którejkolwiek z moich aukcji jest równoznaczne z tym, iż zapoznałeś/aś się z poniższym regulaminem i akceptujesz wszystkie jego warunki.
W przypadku, gdy kupiłeś więcej niż jeden przedmiot na tej lub kilku różnych moich aukcjach, skontaktuj się ze mną w celu ustalenia kosztów przesyłki za zakupione przedmioty.
Wszystkie ceny są wartościami brutto wyrażonymi w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny produktów nie zawierają kosztów dostawy do Klienta. Koszt ten jest doliczany do zamówienia.
Wszystkie produkty oferowane w sklepie BioPiekno są oryginalne, wolne zarówno od wad fizycznych jak i prawnych.
Wysyłam paczkę jeszcze w ten sam dzień lub w następny od zaksięgowania pieniażków na koncie.
Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 2 dni po otrzymaniu płatności od klienta. W niektórych przypadkach zastrzegamy sobie realizację zamówienia do 7 dni roboczych o czym klient jest informowany.
Zwroty: Zgodnie z "Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów" [rozdz.2 - umowy zawierane na odległość, art.16.1, podpunkt 10] sprzedaż na aukcjach nie jest traktowana tak, jak sprzedaż w sklepie internetowym, czy w ogólności jak sprzedaż na odległość i do takiej formy sprzedaży nie stosuje się przepisów o umowach zawieranych na odległość. Dlatego też nie ma możliwości do zwrotu towaru w ciągu 10 dni bez podania przyczyny.
Po uprzednim kontaktowaniu się ze mną towar można wymienić, koszty przesyłki ponosi kupujący.
Prawo odstąpienia od umowy nie obowiązuje, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy taśmy są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkód oraz jak najszybciej skontaktować się z obsługą sklepu. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
Zapraszam i życzę udanych zakupów
POZDRAWIAM
Sklep BioPiękno