Nowy oryginalny zestaw membran i uszczelek gaźnika ,
firmy
Walbro
Membrany znajdują się w oryginalnym opakowaniu, zestaw nie był wyjmowany - opakowanie nie rozcinane
pasujący do poniższych modeli pilarek
Membrany oryginalnie zapakowane, nie wyjmowane, opakowanie oryginalnie zamknięte przez producenta.
Zestaw pasuje do poniższych modeli występujących z gaźnikiem firmy Walbro, producenci w różnych okresach produkcji używali różnych gaźników-oznaczenie producenta gaźnika jest wytłoczone na gaźniku - przed zakupem proszę sprawdzić - ewentualnie do gaźników Zama też posiadam membrany
ALKO KB 35, KB38
ALPINA P360, P370, P390, P410, P420, P430, P440, P470
STAR 45 50 OD 2006roku
ECHO CS3700, CS4200, CS4400,
EINCHELL PBK 35, MKS 35, MKS38
EFCO 140C, 8300, 8350, 8400, STARK42
GRIZZLY BKS 35, BKS 38
HUSQVARNA 36, 41, 136, 141
KOMATSU G3300, G3300EZ
MCCULLOCH DAKOTA
OLEOMAC 940C, 730,735,740, SPARTA 42
PARTNER 351, 370, 382, 390, 391, 401, P4200, P4600
STIGA SP 360, SP 410, SP 355, SB44, SB52 OD 2006 roku
TALON AC 3101, FOREST, FARMER, STORM
Zestaw zawiera membrany i uszczelki znajdujące się w gaźniku
Zestaw pasuje do wielu typów pilarek, właściwe membrany i uszczelki dobieramy sugerując się starymi
Większość producentów pilarek, nawet z tej najwyższej półki nie produkuje swoich gaźników, tylko korzysta z gaźników firmy Walbro
Jeżeli chcemy spawdzić jaki gaźnik posiada nasza pilarka to wystarczy odkręcić górną pokrywę w pilarce i nazwa producenta jest wytłoczona na gaźniku
Membrany z racji tego, że pracują w benzynie szybko tracą swe właściwości i nie zapewniają właściwej pracy gaźnika a co za tym idzie silnika, objawia się to tym że pilarka nie wchodzi w obroty, dusi się, nie równo pracuje albo jak już wejdzie w obroty to w bardzo wysokie. Zacznają sie problemy z uruchomieniem.
Wymiana membran nie stanowi problemu, wystarczy tylko wykręcić dwie lub trzy śruby mocujące gaźnik i po wyjęciu gaźnika odkręcić cztery śrubki z góry gaźnika i najczęściej jedną z dołu, a potem zdjąć pokrywki które były dokręcone w/w śrubami. Teraz wyjmujemy stare membrany i uszczelki zwracając uwagę na ich kolejność bo w takiej samej kolejności zakładamy nowe. Skręcamy śruby, przykręcamy gaźnik i wszystko!
W autoryzowanym serwisie zapłacilibyśmy słono, a tak radość z bycia mechanikiem-bezcenna:)
Służę doradztwem mailowym. Jeżeli będą jakieś pytania dotyczące montażu czy produktu proszę pisać-na wszystkie odpiszę i doradzę
[zasłonięte]@interia.pl
lub dzwonić - mój numer telefonu508 [zasłonięte] 292 Z przyjemnością odpowiem na Państwa pytania
Posiadam też inne oryginalne membrany i moge też sprowadzić oryginalne membrany praktycznie do wszystkich modeli występujących na rynku, nawet do tych których już nie ma w produkcji
Pozdrawiam wszystkich zainteresowanych i zapraszam na pozostałe moje aukcje
Kupując na kilku moich aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz