Mega zestaw od Stage6 do skuterów z silnikami Minarelli chłodzonych cieczą. Zestaw składa się z cylindra Stage6 Racing 70cc 12mm, wału korbowego Stage6 HPC 12mm, wydechu Stage6 R1200, łożyska wału i uszczelniacze Stage6 Teflon, Minarelli, C4. Te wszystkie części zamontowane razem pozwolą na osiągnięcie fenomenalnej mocy, znaczne zwiększenie prędkości oraz przyspieszenia. Wartość zestawu to 2600 PLN! Ale nasza cena to 2340 PLN! Oszczędzasz 260 PLN! W zestawie wychodzi ponad 10% taniej niż w przypadku części kupowanych osobno!!
Cylinder Kit Stage6 Racing 70cc, Minarelli LC 12mm
Wysokiej jakości aluminiowy cylinder Stage6 o pojemności 70cc - produkowany we włoszech. Doskonała cena i co niespotykane porównywalna z cylindrami żeliwnymi. Stage6 Racing to mocniejszy brat cylindra Stage6 Sport Pro - dla wymagających użytkowników. Doskonałe czasy, piekielny moment obrotowy - moc nawet 15KM. Poziom Racing. Doskonałe odprowadzanie ciepła. Fenomenalne osiągi z gaźnikami 19-24mm i z wydechami takimi jak Stage6 Pro, Yasuni R, Polini For Race czy Hebo Manston Replica. Zestaw Stage6 Racing 70cc dostarczany jest wraz z głowicą, tłokiem, uszczelkami, chromowanym pierścieniem, sworzniem tłoka i zabezpieczeniami sworznia, oraz dodatkowo płytkami membrany. Do precyzyjnej regulacji Stage6 załączyło uszczelki pod cylinder o różnej grubości.
Uwaga: Cylinder na sworzeń 12mm. Oryginalnie silniki Minarelli posiadają sworzeń 10mm, jednak większość zawodowców wymienia wały na takie które mają sworzeń 12mm - sworzeń 12mm większa stabilność i wytrzymałość.
W przypadku skuterów CPI montaż cylindra może wymagać demontażu dozownika.
Wał korbowy Stage6 HPC, leżące 12mm
Wał korbowy Stage6 HPC - to bardzo dobry wał poziomu Racing. Wysokiej jakości pełny wał z mocnym korbowodem. Doskonały po tuningu poziomu Sport i Racing, jednak wzrost osiągów (przez zmiejszenie pojemności skrzyni korbowej) można odczuć także w seryjnym skuterze. W zestawie z wałem znajdziesz bardzo dobre łożysko korbowodu Stage6 12x17x15.
Polecamy!
Uwaga! Wał zaprojektowany dla cylindrów z sworzniem tłoka 12mm.
Wydech Stage6 R1200, Minarelli leżące
Najnowsze rozwiązanie Stage 6 R1200. Ten wyścigowy układ wydechowy zalecany jest do cylindra, który kręci około 12.000 obr/min. Pozwala uzyskać nawet 2 KM więcej mocy z już bardzo mocnego cylindra Stage6 Pro 70cc, maksymalne obroty wzrastają o około 1500 obr/min, co prowadzi także do wzrostu prędkości maksymalnej. Ręcznie wykonany we Włoszech, z bardzo pracochłonnym i kosztownym ukształtowaniem. Jest złożony z 9 segmentów - to rozwiązanie znane jest z tak dobrego wydechu jak Hebo Manston Racing. Ciekawym optycznie elementem jest końcówka tłumika z prawdziwego czarnego karbonu. Dostarczany jest jak każdy dobry wyścigowy układ wydechowy, jest "surowy" i nielakierowa.
Łożyska wału i uszczelniacze Stage6 Teflon, Minarelli, C4
Łożyska wału i simmeringi Stage6 Teflon. Najwyższej jakości zestaw łożysk SKF z luzem C4 i simmeringów Corteco do każdych silników. Wymagane przy tuningu. Dla tego typu łożysk granicą wytrzymałości jest 20000obr/min. Dostępny także zestaw Stage6 Metal, z łożyskami z koszykiem metalowym.
Pasuje do następujących modeli:
Aprilia - Area 51 50 |
Aprilia - Gulliver 50 LC
|
Aprilia - Rally 50 LC
|
Aprilia - Sonic 50 LC
|
Aprilia - SR 50 LC (1[zasłonięte]994-19) |
Aprilia - SR 50 Netscaper |
Aprilia - SR 50 Racing (Minarelli-Motor) |
Aprilia - SR 50 Stealth |
Benelli - 491 RR 50 (Minarelli-Motor) |
Benelli - 491 RR Replica 50 (Minarelli-Motor) |
Benelli - 491 Sport 50 (Minarelli-Motor) |
Benelli - K2 50 LC
|
Beta - Ark 50 LC
|
Beta - Eikon 50 |
Italjet - Dragster 50 |
KTM - Ark 50 LC
|
Malaguti - F12 Phantom 50 LC
|
Malaguti - F12 Phantom R |
Malaguti - F15 Firefox 50 LC
|
MBK - Mach G 50 LC
|
MBK - Nitro 50 |
MBK - Nitro 50 Cat
|
MBK - Nitro Naked 50 |
Streak - Access 50 LC
|
Yamaha - Aerox 50
|
Yamaha - Aerox 50 Cat |
Yamaha - Jog RR 50 LC |