Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Mega zestaw Playstation kierownica ps2 10 gier

04-02-2015, 22:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 349 zł     
Użytkownik pandajarekg
numer aukcji: 5038763299
Miejscowość Szczucin
Wyświetleń: 30   
Koniec: 04-02-2015, 20:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest konsola Playstation 2 , skórzana kierownica SPEED LINK ORAZ 10 gier.

Cały zestaw został przedstawiony na zdjęciach . Wszystko jest sprawne 100%. Możliwość zakupu w całości lub pojedynczego zestawu . Gry są przedstawione na zdjęciu . Możliwość wykonania więcej zdjęć. Konsola zawiera pełny zestaw przewodów i Pad-a.

Opis kierownicy:


Koło kierownicy przeładowane jest wręcz przyciskami diodami i manetkami, ale na szczęście nie wygląda odpustowo i wszystko ma tu swe przeznaczenie. Mamy tutaj w sumie 15 klawiszy rozmieszczonych na ramionach kierownicy. Są więc klawisze Start, Select i Mode (ten ostatni służy do zmiany trybu). Znajdziemy również klawisze kierunku, czyli typowy D-pad, oraz przyciski funkcyjne będące odpowiednikami klawiszy pada. Na górze poprzeczki koła znajdują się przyciski będące w przypadku PS2 odpowiednikami klawiszy R1-R4, zaś na środku koła znajdziemy diody. Pokazują one jaka jest obecnie ustawiona czułość kierownicy, którą oczywiście można dowolnie ustawić (wszystko jest ładnie opisane w instrukcji, która niestety nie jest w języku polskim).

Zastanawiacie się zapewne, jak zmieniać biegi. Otóż kierownica przypomina sprzęt montowany w wozach sportowych oraz bolidach Formuły 1, co oznacza że za kółkiem umieszczono dwie łopatki. To właśnie one służą do sterowania skrzynią biegów, co nawiasem mówiąc, jest rozwiązaniem niezwykle wygodnym. W ten sposób nie musimy odrywać dłoni od kierownicy i rozpraszać uwagę na zmianę przełożeń.

Do kompletu mamy oczywiście pedały gazu i hamulca, bez których trudno byłoby grać w samochodówki. Są wykonane z plastiku, bez żadnych perforacji, a podpierają je sprężyny. Pedały są też dość duże, co z pewnością ułatwi zabawę. By stopy się zbytnio nie męczyły (pedały są raczej wysoko), mamy specjalną podpórkę, żebrowaną dla lepszego trzymania, z małymi gumowymi wstawkami. Są one jednak tak małe i w takim miejscu, że ich przydatność jest żadna i mają chyba znaczenie czysto estetyczne.

Kierownica ma jak najbardziej technologię force feedback, ale nieco inną niż ta, do której jestem przyzwyczajony. Po pierwsze jest dodatkowo zasilana (do kompletu mamy spory zasilacz), a po drugie kolumna nie wibruje, lecz stara się nam wyrwać z dłoni, stawiając całkiem silny opór. Gdy puścimy koło widać wyraźnie, że samo się obraca. Daje to ciekawy efekt podczas zabawy, ale mało realny, bo tak naprawdę podczas jazdy prawdziwym samochodem koło kierownicy nie stara się żyć własnym życiem. Choć z drugiej strony może tak właśnie dzieje się podczas jazdy prawdziwym samochodem WRC (tego nie wiem, nie miałem okazji jeździć czymś takim). Jak już wspomniałem, efekt jest naprawdę ciekawy i zaskakujący. Jednak boję się trochę o żywotność silniczków sterujących, bo przecież podczas zabawy musimy koło trzymać mocno, a w tym czasie silniki próbują je obrócić. Nie jestem pewien, czy blokowanie ich pracy nie spowoduje, że za jakiś czas ulegną po prostu spaleniu, a tego nie życzyłby sobie żaden posiadacz tej kierownicy. W materiałach prasowych wyczytałem, że wibracjami podobno zajmują inteligentne procesory zamontowane w urządzeniu, które konwertują każdą nierówność i przedkładają ją na wibracje. Nie zagłębiam się w szczegóły techniczne, ale daje to naprawdę fajny efekt.

Plus należy się za spory zakres obrotu koła, wynosi on bowiem aż 250 stopni, co jest dużą wartością i na pewno ucieszy fanów wyścigówek podnosząc realizm zabawy. Należy jednak zaznaczyć, że wartość ta osiągana jest jedynie na najniższych ustawieniach czułości. Gdy je zwiększymy, nie potrzeba już tak dużego zakresu obrotu.

Panowie, uruchomcie silniki

Jak już wspomniałem, kierownicę testowałem na wszystkich platformach z jakimi współpracuje, a robiłem to m.in. na NFS: Most Wanted, Burnoucie 2 i 3, Project Gotham Racing 2, Colinie 2 i kilku innych tytułach z gatunku wyścigów. Pewne problemy miałem tylko w przypadku peceta, bo kierownicę należy jeszcze skalibrować, ale była to drobnostka niewarta wspomnienia. Za to łatwiej konfiguruje się przyciski, bo można to zrobić z poziomu sterowników. W przypadku konsol jest to dokonywane za pomocą wciskania odpowiedniej kombinacji klawiszy, co powoduje że musimy często sięgać po instrukcję by wiedzieć co i w jakiej kolejności przycisnąć. Za to w konsolach nie musimy kalibrować koła i pedałów. Na analogowych ustawieniach wszystko działa wręcz idealnie. Z kierownicą spędziłem naprawdę sporo czasu, testując ją w różnych grach i muszę przyznać, że jest to jeden z lepszych produktów jakie testowałem. Zaryzykowałbym nawet stwierdzenie, że nie odbiega znacząco od najdroższych modeli kierownic Logitech'a (bo i na takich miałem okazję grać). Jest precyzyjna, solidnie wykonana (nic nie trzeszczy, nie ma żadnych luzów ani na kolumnie, ani na pedałach).

Czas podsumować powyższą recenzję. Jeśli nie macie 400 zł na Momo Racing od Logitecha, a mimo to nadal chcecie kupić kierownicę o wysokiej jakości wykonania i na dodatek nad wyraz uniwersalną, to model SL-669 będzie idealny. Nie tylko pasuje aż do czterech platform, ma pokryte skórą koło dla lepszej wygody grającego, ale także bardzo ciekawą technologię wibracji, dzięki której koło stawia realny opór podczas jazdy i nie daje się tak łatwo obracać.

Zalety:
Precyzja wykonania
Multiplatformowość
Koło obszyte skórą

Kontakt:

tel 795-[zasłonięte]-994

gg[zasłonięte]54773