Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MEDYCYNA WYPADKÓW W TRANSPORCIE Klukowski _wys.0

26-03-2015, 12:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 48 zł     
Użytkownik ambulanslublin
numer aukcji: 5181981450
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 2   
Koniec: 26-03-2015 11:28:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2005
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Ambulans

1. Wpłata na konto bankowe
(przelew przedpłata)
Bank Millennium
881[zasłonięte]220200[zasłonięte]00038[zasłonięte]751

2. Wpłata do kasy
(przy odbiorze osobistym)


Wysyłka w ciągu 24 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym

Paczka wysyłana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej


Lublin

ul. Lubartowska 75 A
tel. 601 [zasłonięte] 790,

607 [zasłonięte] 185


20-123 Lublin

ul. Lubartowska 75 A
e-mail: [zasłonięte]@ambulans.com.pl


Wszystkie artykuły będące przedmiotem sprzedaży na naszych aukcjach są nowe i pochodzą bezpośrednio od wydawnictwa lub producenta/importera.

Wyjątek stanowią książki antykwaryczne.

Informacja o ich stanie umieszczona jest w opisie aukcji.



 

 

MEDYCYNA WYPADKÓW W TRANSPORCIE


(red.) Klukowski Krzysztof

 

 

 

Wydawnictwo: PZWL
Wydanie: 1
Rok: 2005
Oprawa: miękka
Format: 14,5 x 20,5 cm
Stron: 290
ISBN: 83-[zasłonięte]-3108-7




OPIS KSIĄŻKI:


Przedmiotem książki jest szczegółowa analiza wypadków i katastrof komuikacyjnych w transporcie lądowym, morskim i lotniczym, zależnym od tzw. czynnika ludzkiego oraz niekorzystnych czynników środowiska naturalnego. Omówiono w niej: pomoc medyczną w różnych wypadkach, medyczne aspekty badania wypadków i katastrof komunikacyjnych, działania zapobiegające wypadkom, kierunki doskonalenia służb ratowniczych, współczesne zagrożenia bezpieczeństwa podróży, nowoczesne rodzaje sprzętu ratowniczego, działania zapobiegające katastrofom. Pozycja jest przeznaczona przede wszystkim dla lekarzy stykających się w codziennej praktyce z medycyną ratunkową, dla lekarzy pogotowia ratunkowego. Mogą z niej korzystać również lekarze jednostek służby zdrowia działających w komunikacji drogowej, kolejowej, morskiej i lotniczej. Może być pomocą w szkoleniu specjalistów ratownictwa medycznego oraz w działalności pracowników sztabów zarządzania kryzysowego.

 

 

SPIS TREŚCI:

 

            I. WYPADKI W TRANSPORCIE LĄDOWYM

            1. Czynnik ludzki w wypadkach drogowych i kolejowych
            2. Wpływ uzależnień na wypadkowość drogową i kolejową
            3. Powypadkowe badania i orzecznictwo lekarskie kierującymi pojazdami
            4. Ratownictwo medyczne i zastosowanie transportu lotniczego w wypadkach komunikacyjnych

            II. WYPADKI W TRANSPORCIE MORSKIM

            1. Organizacja i system ratowania życia w katastrofach i wypadkach na morzu
            2. Ratowanie załóg okrętów podowdnych. Procedury dekompresyjne
            3. Wypadki i ich przyczyny w polskim rybołóstwie morskim w latach 1945 - 2003
            4. Wpływ środowiska hiperbarycznego na organizm nurka. Przyczyny wypadków nurkowych

            III. WYPADKI W TRANSPORCIE LOTNICZYM

            1. Wypadki w lotnictwie wojskowym i cywilnym
            2. Wpływ niekorzystnych czynników środowiska lotu na sprawność psychofizyczną personelu lotniczego
            3. Rola czynnika ludzkiego w bezpieczeństwie lotów - doświadczenia lotnictwa wojskowego
            4. Standardy medyczne dla cywilnego personelu lotniczego
            5. Aspekty medyczne badania wypadków lotniczych
            6. Systemy poszukiwania i ratownictwa
            7. Organizacja służb medycznych linii lotniczych - zabezpieczenie medyczne portów lotniczych

                        ZOBACZ NASZE POZOSTAŁE AUKCJE:

                         


                        !!! NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM !!!

                        FINALIZACJA TRANSAKCJI
                        1. Nie wycofujemy ofert! Nie jesteś zdecydowany to nie licytuj!

                        2. Użytkownicy, którzy posiadają nieaktywowane konto lub mają mniej niż 3 pozytywne komentarze, proszeni są o e-mailowe potwierdzenie zakupu po jego dokonaniu.
                        3. Zastrzegamy sobie możliwość zakończenia aukcji przed czasem.
                        4. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt e-mailowy.
                        5. Wiadomości należy podpisywać nickiem z allegro
                        6. Udzielamy odpowiedzi na każdy e-mail. W przypadku braku odpowiedzi do 48 godzin prosimy o ponowny kontakt, gdyż najprawdopodobniej oznacza to, że wiadomość do nas nie dotarła.

                        PŁATNOŚĆ ZA PRZEDMIOT
                        1. Nie wysyłamy przedmiotów za pobraniem!
                        2. W tytule przelewu należy podać nick Allegro i nr aukcji!
                        3. Do wartości zakupionych przedmiotów należy doliczyć koszt wysyłki w wysokości podanej w aukcji.
                        4. W przypadku zakupu dwóch lub więcej licytowanych przedmiotów lub zakupów na kilku naszych aukcjach koszt przesyłki zależy od aukcji.
                        5. Na wpłatę oczekujemy 7 dni, po czym wysyłamy e-mailem wezwanie do dokonania wpłaty. Jeśli w ciągu kolejnych 5 dni nie odnotujemy wpłaty lub nie otrzymamy informacji, kiedy wpłata zostanie dokonana, wystawiamy negatywny komentarz i zwracamy się do Allegro o zwrot prowizji.
                        6. Istnieje możliwość płatności gotówkowej przy odbiorze osobistym (bez ponoszenia kosztów wysyłki).

                        WYSYŁKA PRZEDMIOTU
                        1. Jako dowód zakupu do każdej paczki dołączana jest faktura VAT.
                        2. Wszystkie przedmioty są pakowane z najwyższą starannością i właściwie zabezpieczone przed uszkodzeniem.
                        3. Zakupione przedmioty wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej.
                        4. Wysyłka przedmiotów dokonywana jest w dni robocze, maksymalnie do 48 godzin od zaksięgowania wpłaty na koncie.
                        5. Zawsze informujemy e-mailem Kupującego o wysyłce przedmiotu.
                        6. Z chwilą nadania przesyłki odpowiedzialność za czas/termin dostawy ponosi Poczta Polska.


                        7. Jeśli przesyłka nie dotrze do adresata, wówczas na jego prośbę wysyłamy e-mailem skan dowodu nadania, który umożliwi odnalezienie paczki w jego Urzędzie Pocztowym.
                        8. Reklamację możemy złożyć na Poczcie Polskiej najwcześniej po 14 dniach od daty nadania przesyłki. Procedura rozpatrywania reklamacji może trwać nawet do 30 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu następuje zwrot pieniędzy na konto Kupującego lub ponowna wysyłka przedmiotu (na nasz koszt).
                        9. Przesyłkę należy dokładnie sprawdzić przy odbiorze w obecności pracownika poczty.

                        REKLAMACJE I ZWROTY
                        1. Jeśli okaże się, że przesyłka jest zniszczona, wtedy Kupujący reklamuje paczkę we własnym zakresie w odpowiednim dla siebie Urzędzie Pocztowym.
                        2. Zgodnie z obowiązującym prawem (ustawa z 30 maja 2014 roku "o ochronie praw konsumentów") kupujący może zrezygnować z zakupionego przedmiotu w terminie do 14 dni od daty odebrania przesyłki.
                        3. Nie odbieramy żadnych paczek, których zwrot nie został z nami wcześniej uzgodniony (drogą mailową).
                        4. W przypadku zwrotu, koszt odesłania do nas nie podlega zwrotowi.

                         

                        Szczegóły odnośnie zasad Reklamacji i Zwrotów znajdują się w zakładce "INFORMACJE OD SPRZEDAJĄCEGO"

                         

                        KOMENTARZE
                        1. Jako Sprzedający wystawiamy komentarz po otrzymaniu komentarza od Kupującego.
                        2. Wystawiony komentarz stanowi dla nas informację o dostarczeniu przesyłki i stopniu satysfakcji z otrzymanego przedmiotu.
                        3. Jeśli przedmiot w jakiś sposób odbiega od oczekiwań, przed wystawieniem komentarza, prosimy o kontakt i opisanie powstałego w trakcie realizacji zamówienia problemu. Wszelkie problematyczne sytuacje jesteśmy w stanie rozwiązać. Zależy nam przede wszystkim na Państwa zadowoleniu.

                        zawsze szybko, miło, kompleksowo