Witam na aukcjach MEDUSSA ART
Oferuję Państwu ręcznie wykonane zaproszenia, a na innych aukcjach także:
wizytówki na stół, winietki na wódkę, menu, podziękowania, albumy, kartki okolicznościowe itd.
Przyjmuję także zamówienia indywidualne.
* * *
Sprawdź
moje wcześniejsze komentarze na poprzednim koncie Allegro:
"medussa-galeria"
Przed dokonaniem zakupu zapoznaj się ze stroną „O mnie”.
Proszę o uważne przeczytanie całego opisu aukcji,
szczególnie punktów dotyczących
kosztów wysyłki i terminów realizacji !!!!!
Na niniejszej aukcji prezentuję zaproszenia na Ślub z serii Aster.
- ZAPROSZENIA -
1. Podana cena dotyczy 1 szt. zaproszenia wraz z białą kopertą i stanowi wartość brutto.
2. Wymiary zaproszeń : 10,5 x 15 cm ( po rozłożeniu 21x 15 cm )
3. Cena zaproszenia obejmuje wewnętrzny wydruk w kolorze czarnym wraz z personalizacją.
4. Tekst wewnętrzny zaproszenia może być dowolny. Mogą Państwo wybrać jeden z przesłanych przez nas po dokonaniu zakupu gotowych tekstów lub zaproponować własny. Proszę jednak brać pod uwagę rozmiar zaproszenia i wielkość czcionki ( która musi być czytelna... )
5. Papier bazowy – biały lub écru – grubość 250 g/m2,
6. Wstążka satynowa 12 mm dostępna w 21 kolorach.
Dokonując zakupu wybierają Państwo:
- kolor papieru bazowego ( biały lub ecru )
- Kolor papieru z ażurowym wzorem ( biały lub ecru )
- kolor wstążki satynowej ( 21 kolorów do wyboru )
- rodzaj czcionki wewnątrz i na zewnątrz zaproszenia
- rodzaj tekstu, dopisków, wierszyka i ornamentu.
Przykładowe wzory zaproszeń:
Papier bazowy: ecru;
papier ażurowy: ecru;
wstążka satynowa: nr.187 bordowa
Papier bazowy: biały;
wstążka satynowa: nr.151 złota
papier ażurowy: biały;
wstążka satynowa: nr.107 czerwona
wstążka satynowa: nr.163 ecru
Przykładowe wnętrze zaproszenia:
Dostępne kolory wstążek satynowych:
- REALIZACJA ZAMÓWIENIA -
Zakup na niniejszej aukcji oznacza, iż zapoznali się Państwo z poniższymi informacjami
oraz stroną „o mnie” i w pełni je akceptujecie.
1. ZAKUP
2. MAIL Z PLIKAMI
3. ODESŁANIE FORMULARZA
4. WSTĘPNY PROJEKT
5. AKCEPTACJA PROJEKTU
6. WPŁATA
7. REALIZACJA ZAMÓWIENIA
8. WYSYŁKA.
Ad.1 ZAKUP
Kupują Państwo wybraną ilość zaproszeń.
Zakup 1-3 sztuk traktowany jest jako zakup próbek. Wysyłane są zaproszenia z przykładowym tekstem, a kupujący może wybrać jedynie wzór, który ma zostać przesłany.
Ad.2 MAIL Z PLIKAMI
Po dokonaniu zakupu zostanie przesłany drogą mailową aktywny formularz, który ma na celu ułatwienie Państwu spisania wszelkich niezbędnych informacji, dotyczących wybranego wzoru i tekstu wewnętrznego oraz personalizacji. Formularz wysyłany jest w dwóch wersjach programu Word, otwierają Państwo plik zgodnie z posiadaną wersją programu.
Przesłane zostaną także wzory tekstów wewnętrznych, wierszyków i dopisków dotyczących przyjęcia oraz czcionek i ornamentów.
Jeśli w ciągu 2 dni nie otrzymają Państwo żadnego maila proszę sprawdzić w swoim programie pocztowym „Spam” lub poinformować mnie, że nie otrzymali Państwo formularza i pozostałych plików.
Ad.3 ODESŁANIE FORMULARZA
Wypełniają Państwo formularz zgodnie z zaleceniami w nim zawartymi. Szczególnie proszę pamiętać, aby nie pisać drukowanymi literami oraz stosować odmianę nazw miejsc i nazwisk z imionami. W przeciwnym razie będę zmuszona odesłać Państwu formularz z prośbą o ponowne wypełnienie. Powyższe wytyczne są istotne ze względu na fakt, iż nie ingeruję w żaden sposób w tekst przez Państwa zamieszczony – tzn. nic nie zmieniam, a wpisany tekst kopiuję bezpośrednio do tekstów zaproszeń.
Wypełniony formularz należy zapisać na dysku w Państwa komputerze, a następnie przesłać mi go w załączniku maila. Bardzo proszę o podpisywanie maili imieniem i nazwiskiem i/lub nickiem z konta allegro oraz/lub stosowanie ciągłości korespondencji mailowej. Proszę mi wierzyć, że w sezonie dostaję dziennie kilka maili i nie mam pojęcia od kogo są i czego dotyczą. Tak się składa, że nie są Państwo moimi jedynymi Klientami i nie zawsze wiem, z kim koresponduję :)
Jeśli nie potrafią Państwo zapisać czy tez przesłać mi formularza jako pliku proszę jego zawartość ( tabelę ) wstawić w treść wiadomości.
Ad.4 WSTĘPNY PROJEKT
Do 2 dni roboczych od przesłania wypełnionego formularza zostanie wysłany Państwu wstępny projekt tekstu wewnętrznego. Jego akceptacja oznacza dokładne sprawdzenie zgodności wszystkich danych i brak możliwości składania późniejszych reklamacji z tego tytułu. Po zatwierdzeniu projektu należy dokonać przelewu na wskazane konto, uwzględniając koszty wysyłki.
Proszę o rozważne wybranie tekstu oraz czcionki i ornamentu, ponieważ po przygotowaniu całego projektu nie będzie możliwości dokonania zmian w tym zakresie, chyba, że za dodatkową opłatą, która zostanie ustalona po weryfikacji zakresu proponowanych przez Kupującego zmian. Każdy z Państwa wie, że czas to pieniądz – niestety wprowadzenie opisanych wyżej zmian oznacza przygotowanie zupełnie nowego projektu, a zdarza się, że potem i jeszcze jednego...
Dlatego jestem zmuszona, aby prosić Państwa o przemyślane wybory.
Zdaję sobie jednak sprawę, że czasem trudno po jednym zdaniu zdecydować, która czcionka będzie najładniejsza i czy będzie dobrze się prezentować z całym tekstem – dlatego dopuszczam możliwość przesłania przez Zamawiającego prośby o przygotowanie „próbek” wstępnych projektów w max. 2 czcionkach czy tekstach itd. w celu rozwiania wątpliwości. Przygotowuję wtedy dwie takie strony i przesyłam do przejrzenia, a po otrzymaniu sugestii czy akceptacji jednej z nich przygotowuję projekt ostateczny i wysyłam do akceptacji.
Ad.5 AKCEPTACJA PROJEKTU
Jeśli projekt nie budzi Państwa zastrzeżeń przesyłacie mi Państwo mailem informację o jego akceptacji. Następny dzień roboczy od jej otrzymania jest pierwszym dniem liczonym do realizacji zamówienia ( jeśli zaksięgowana jest już wpłata – patrz pkt7 ).
Jeśli mają Państwo uwagi co do projektu - również przesyłacie je droga mailową i w zależności od rodzaju i „wagi” tych uwag - albo przygotowuję poprawiony projekt i wysyłam do akceptacji albo wysyłam tylko maila z informacją, że wprowadziłam poprawkę.
Ad.6 WPŁATA
Wpłaty mogą Państwo dokonać albo od razu po zakupie, albo dopiero po akceptacji projektu. Proszę mieć jednak na uwadze pkt.7.
Ad.7 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
Czas realizacji zamówienia wynosi do 10 dni roboczych od zaksięgowania się wpłaty i ustalenia wszelkich niezbędnych szczegółów - w tym akceptacji przesłanego Państwu projektu – przy czym liczy się ostatnia z tych dat.
Jeśli są Państwo zainteresowani szybszym okresem realizacji prosimy o wysłanie maila z zapytaniem odnośnie krótszego terminu ( przed dokonaniem zakupu ). W zależności od ilości bieżących zamówień postaram się dostosować do Państwa oczekiwań. Jednak w okresie wiosennym czyli w szczycie sezonu oraz w grudniu – realizacja raczej nie bywa krótsza, niż wspomniane 10 dni roboczych. Proszę mieć to na uwadze zanim dokonają Państwo zakupu.
Dopuszczam możliwość zamówienia zaproszeń w tzw. EKSPRESIE – za dodatkową opłatą w wysokości 50% ceny zaproszenia – przygotowanie w ciągu 2 dni roboczych – termin i możliwość wykonania - zawsze ustalane indywidualnie – przed dokonaniem zakupu.
Nie odpowiadam na maile z pytaniem: „jaki jest stan realizacji mojego zamówienia?” ponieważ znają Państwo warunki i zasady, które są opisane w niniejszym regulaminie oraz na aukcji, oraz terminy realizacji.
Czas realizacji zamówienia nie obejmuje czasu doręczenia przesyłki przez Pocztę lub Kuriera.
Ad.8 WYSYŁKA
Staram się powiadamiać Klientów o nadaniu przesyłki i spodziewanym terminie dostawy, może się jednak zdarzyć, że ze względu na nadmiar pracy zaniecham tej czynności sporadycznie :) Wiążącym jednak jest dla mnie maksymalny termin realizacji i w tych dniach mogą się Państwo spodziewać przesyłki.
Nie wysyłam zaproszeń, kartek, winietek, wizytówek oraz innych przedmiotów za pobraniem.
- WAŻNE INFORMACJE -
Wszystkie wzory kartek są mojego autorstwa. Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie wzorów bez mojej zgody jest zabronione, ponieważ stanowi to naruszenie praw autorskich.
Podstawa prawna Dz.U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz.U. 94 nr 43 poz. 170.
Ze względu na fakt, iż wszystkie zaproszenia, kartki, winietki i inne przedmioty prezentowane na aukcjach są wykonywane ręcznie – zastrzegam sobie możliwość nieznacznych różnic w wyglądzie poszczególnych egzemplarzy!
- WYSYŁKA -
Koszt przesyłki paczki zmienia się w związku z ilością zamówionych kartek/zaproszeń. Istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym ustaleniu terminu.
- KONTAKT -
Pracuję w godzinach: pn – pt w godz. 9.00 – 17.00;
GG 12[zasłonięte]729
e-mail: [zasłonięte]@gmail.com
tel. 508-[zasłonięte]-029
skype: medussa.grejsi
Preferowany kontakt - mailowy. Odpisuję zawsze w najszybszym możliwym terminie.
Proszę o wyrozumiałość - Państwa telefony ( często o bardzo późnej porze ) znacznie utrudniają i opóźniają realizację zamówień.
- KONTO -
Wpłat należy dokonywać na konto:
Bank Millenium 57 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020002 [zasłonięte] 306201