Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MEDIADEPOT.PL-Dobry sklep-Dobry zysk-Rok na rynku

24-01-2012, 2:48
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 15 000 zł     
Użytkownik HoGo
numer aukcji: 2053162164
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 49   
Koniec: 26-01-2012 22:00:00
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Kontakt

       71/ 7 230 230
tel. czynny pn-pt 11:00-17:00
 [zasłonięte]@mediadepot.pl
                34[zasłonięte]577

Raty

Skorzystaj z dogodnego systemu ratalnego. Dzięki temu będziesz miał to czego potrzebujesz a Twój portfel nie odczuje tego tak dotkliwie. Zobacz jakie to proste! Kliknij w przycisk "Jak kupić na raty" i zapoznaj się ze szczegółami!

Jak kupić na raty...

Oblicz ratę

UWAGA! Podczas obliczania rat dolicz do wrtości towaru koszty wysyłki jesli nie chcesz za nie potem dopłacać.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami aby wyjaśnić wszelkie wątpliwości!

Wysyłka

 
Wiemy jak bardzo zależy Ci na tym aby zakupione przedmioty dotarły na miejsce szybko, tanie i bezpiecznie. Dlatego wysyłki realizujemy tylko za pomocą firm kurierskich K-EX, UPS, DHL. Wysyłka najczęściej następuje w ciągu 1-3 (nie więcej niż 5) dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Obiór osobisty

 
Zapraszamy do odbioru osobistego zakupionych przedmiotów pod adresem.
ul. Karwińska 11
52-020 Wrocław

(kliknij tu, by zobaczyć mapę)
Odbiory osobiste umawiane są indywidualnie. W przypadku gdy towar znajduje się w naszym magazynie wysyłkowym, odbiór osobisty może być możliwy dopiero kilka dni po zakupie.

Zasady aukcji

 1. Po zakupie należy wypełnić i wysłać Formularz Opcji Dostawy. Jeśli nie wiesz jak to zrobić otrzymasz link w e-mailu podsumowująym zamówienie. W przeciwnym wypadku realizacja zamówienia może się znacznie wydłużyć.

2. Zmiana adresu dostawy może być wykonana tylko za pomocą Formularza Opcji Dostawy. W przeciwnym wypadku nie gwarantujemy, że zmiana zostanie uwzględniona.

3. Wpłaty należy dokonywać w ciągu 7 dni od zakupu przedmioty chyba, że zostało ustalone inaczej.

4. W przypadku wysyłek kurierskich warunkiem reklamacji odnośnie uszkodzenia przesyłki w transporcie jest spisanie protokołu uszkodzenia wyłącznie w momencie doręczenia przesyłki.

5. Kupujący może zrezygnować (w drodze odstąpienia od umowy, odpowiedni wzór przesyłamy na żądanie) z towaru zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki (szczegóły na stronie o mnie).

6. Biorąc udział w naszych aukcjach, akceptujesz powyższe zasady oraz pełny regulamin zawarty na stronie "o mnie".
 
 

 

Witam,

 

przedmiotem tej aukcji jest sklep internetowy

 
 

MediaDepot.pl

(www.mediadepot.pl)


 
 

zajmujący się sprzedażą RTV, AGD, Komputerów, Foto i ogólnie przyjętej elektroniki. Dodatkowo sklep posiada dział sprzedający sprzęt typu outlet, który generował fajny dochód.

 

 


 
Sklep stworzony przez renomowaną firmę EPRO na ich autorskiej platformie EPROShop. Sklep został uruchomiony w listopadzie 2010 i działa do dzisiaj.

 
Sklep cały czas działa i cały czas pojawiają się w nim zamówienia. Nie jestem w stanie prowadzić dwóch biznesów na raz. Drugi z moich biznesów pochłania mnie czasowo i finansowo w 100% i do dalszego jego rozwoju potrzebuję trochę gotówki. Stąd decyzja o sprzedaży sklepu.

 

Sklep działa cały czas i cały czas pojawiają się zamówienia. Jednak aby przyniósł wysokie zyski wymaga włożenia trochę funduszy w promocję. Pozycjonowanie, Adwords, porównywarki i inne. Niestety mi już na to nie wystarczy pieniędzy. Muszę sprzedać jedno, by kontynuować drugie. Branża wbrew opiniom nie jest taka trudna, jest duże zapotrzebowanie na takie towary i naprawdę włożony wysiłek się zwraca.

 
Z drugiej strony cena jest tak atrakcyjna i grafika tak uniwersalna, że opłaca się kupić samo oprogramowanie, by wykorzystać je w innej branży.
 
 
 

Co obejmuje aukcja?


 
1. Silnik sklepu
 
Silnik sklepu o pełnej funkcjonalności wraz z dedykowaną szatą graficzną i gwarancją firmy EPRO ważną jeszcze 2 lata (do końca listopada 2013).
 
O funkcjonalności poczytaj tutaj (prawie się nie zmieniła): http://www.epro.com.pl/eproshop/funkcjonalnosc-oprogramowania/

To nie jest okrojona wersja z grafiką z szablonu sprzedawana teraz za 3 500 netto!!! 

 

Za to rozwiązanie zapłaciłem w firmie EPRO 6 900zł netto.

 


 
2. Moduły dodatkowe
 
  • integracja z hurtownią (pobiera informacje o produktach, zdjęcia, opisy, ceny itd.)
  • możliwość zmiany elementów prezentacji produktu (opis, nazwa, zdjęcie). Nie będzie to nadpisane przy następnym imporcie
  • integracja z systemem magazynowym WF-MAG
  • integracja z Allegro
  • integracja z firmą kurierską K-EX (dawniej Kolporter Express)
  • koszt wysyłki liczony według wagi
  • mapowanie liczby dostępnych sztuk towaru na tekst
  • wyświetlanie stanów magazynowych na karcie produktów
  • blokada zamówień ponad dostępny stan magazynowy
  • Pole “wysyłka od X złoty” gdzie X to najtańszy sposób wysyłki
  • opcja wyświetlania na karcie produktu listy produktów z tej samej kategorii w zakresie cen +/- 30% od ceny produktu którego ta karta dotyczy.
  • i kilka innych

 

Koszt zmian to ponad 7 000zł netto co razem z silnikiem sklepu daje ok 14 000 netto

 


 
3. Drobne poprawki
 
  • komentarze z opineo wyświetlane na stronach produktów
  • obliczanie kosztów wysyłki na podstawie wagi i/lub procentowo od wartości np (16zł+0,5%)
  • umozliwienie korzystania z celów w Goole Analytics
  • wprowadzenie optymalizacji przyspieszających działanie sklepu.
  • Rozwijane menu w belce nawigacyjnej na górze
  • Filtrowanie po producencie i widełkach cenowych w kategorii
  • Wyświetlenie dostępności w dwóch magazynach
  • Wstawiona ikona i zakładka zakupów ratalnych
  • Przebudowa tworzenia title dla różnych stron
  • Stworzenie sitemapy.
  • Poprawienie usability i wyglądu niektórych elementów
 
Koszt tych poprawek to kilka tysięcy złotych

 
4. Optymalizacja pod pozycjonowanie
 
Sklep przeszedł zewnętrzny audyt przez znaną na rynku firmę zajmującą się pozycjonowaniem - Artefakt (www.artefakt.pl).
Po audycie został stworzony raport, który zostanie przekazany zwycięzcy aukcji. Raport wskazał liczne elementy które powinny zostać poprawione lub wprowadzone by usprawnić pozycjonowanie sklepu. Niemal 90% tego co zawierał raport zostało wdrożone.
 
Koszt wdrożenia poprawek to kolejne kilka tysięcy złotych.

 
5. Włożony wysiłek
 
Ponad roczna praca nad sklepem, zgłaszaniem drobnych poprawek bazując na doświadczeniu w pracy ze sklepem, wychwytywaniem drobnych błędów (nie ma co się oszukiwać, wszystkie programy to mają, ale już chyba wszystkie się udało usunąć).
 
 
6. Dodatkowo zwycięzcy zostanie przekazane/otrzyma:
 
  • Kontakty do co najmniej 8 hurtowni i jak się uda to cesję umów wraz z upustami.
  • Kontakty do hurtowni sprzętu typu outlet na którym można zarobić dobre pieniądze.  
  • Baza prawie 24 000 produktów wraz z opisami i zdjęciami
  • Cesja umowy z firmą Epro.
  • Cesja umów (o ile to będzie możliwe) z innymi serwisami wraz z wynegocjowanymi stawkami (Ceneo, Nokaut, Skąpiec, SMS API, Przelewy 24, Opineo oraz dostęp do paneli)
  • Przeniesienie praw do logo
  • Zakupione grafiki z fotolia.pl i istockphoto.com
  • Bannery i grafiki
  • Dożywotnie udostępnienie konta Allegro mediadepot (ok 200 komentarzy)
  • Przekazanie kont Google Analytics i Google Adwords.
  • Przekazanie praw do wszystkich treści znajdujących się w serwisie (Regulamin, Polityka prywatności, FAQ, Informacje o płatności, Informacje o dostawie, itd.)
  • Domeny mediadepot.pl i mediadepot.com.pl obie z PR=2 ważne do kwietnia 2012.
  • Moje wsparcie telefoniczne przez miesiąc od wystartowania, co nie oznacza, że po miesiącu już nie odbiorę telefonu :)
  • Hosting na serwerze dedykowanym przez 3 miesiące od daty przekazania sklepu. Hosting jest na bardzo dobrych warunkach i będzie można kontynuować korzystanie z serwera.

 

Podsumowując,

Sklep kosztował mnie ponad 20 000zł netto + sporo wysiłku.

 

 

CENA ZA CAŁOŚĆ TO 15 000 brutto!

 

WYSTAWIAM FVAT NA CAŁĄ KWOTĘ


 

Sprzedaję poniżej kosztu oprogramowania.

Myślę, że to bardzo dobra oferta.

 

Wszelkich dodatkowych odpowiedzi udzielę pod numerem telefonu 727 [zasłonięte] 06 23 lub emailowo przez opcję ‘zadaj pytanie sprzedającemu’.

 

Zapraszam do licytacji!