Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MEDIA TALK Ian Hutchby

22-05-2014, 22:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 205.80 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4177895440
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 22-05-2014 22:41:53

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>32728, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>63548, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>32482, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52099, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>04746, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>32728, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>63548, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>32482, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52099, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>04746

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Media Talk: Conversation analysis and the study of broadcasting (Issues in Cultural and Media Studies)

MEDIA TALK Ian Hutchby

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Ian Hutchby
Language: English
Publisher: Open University Press
Publication Date: 1 Dec 2005
Dimensions: 1.3 x 16.6 x 22.4 cm
Format: Paperback
Pages: 200
Condition: NEW
Product_ID: ACC5BA9955

 

 

Media Talk provides an accessible introduction to the analysis of the spoken word by examining linguistic and discursive aspects of broadcast media.
Beginning with the observation that talk is central to all genres of radio and television, Ian Hutchby examines the forms of speech used by broadcasters as their primary means of communicating with audiences. He looks at a range of media forms and genres, including televised audience debates, confrontational TV talk shows such as Oprah Winfrey and Ricki Lake, open-line talk radio shows, advice-giving broadcasts, news interviews and political panel discussions.
Hutchby argues that the study of talk provides insights into the very nature of mass communication, and invites the reader into further consideration of a range of important issues, such as the relationship between broadcasters and audiences, and the public role of media output.
The book not only describes the role of media talk but also provides detailed examples of analytical tools. It is key reading for students on courses in language and the media, media discourse, communication and cultural studies.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 AN INTRODUCTION TO FORENSIC LINGUISTICS Coulthard

 LANGUAGE AND GENDER Mary Talbot

 PERSONAL CONNECTIONS IN THE DIGITAL AGE Nancy Baym

 MEDIA DISCOURSE Norman Fairclough

 MEDIA DISCOURSES: ANALYSING MEDIA TEXTS Matheson