Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Media społecznościowe bez ściemy.Jak kreować markę

25-05-2014, 13:22
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39 zł     
Użytkownik alcom-sezam
numer aukcji: 4185688967
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 5   
Koniec: 25-05-2014 13:00:21

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2013
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Alcom-Sezam
Najlepsze książki w najniższej cenie!
Wszystkie aukcje | Komentarze | Strona "O mnie" | Wyślij wiadomość | Dodaj do ulubionych
Oficjalny Partner Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę
Kontakt

telefon:
[zasłonięte]501-01-60
[zasłonięte]500-01-10

e-mail:
[zasłonięte]@gmail.com

WYSTAWIAMY FAKTURY VAT !!!

Odbiór osobisty

Odbiór osobisty po uprzednim kontakcie telefonicznym lub mailowym

SDH "SEZAM"
Warszawa
ul. Marszałkowska 126/134
w podziemiu

czynne: pon-pt 11:00-18:00



Jak do nas dotrzeć ?



Kliknij w obrazek aby wyświetlić mapkę.

Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę

  • Zwiększ swój udział w rynku
  • Poznaj siłę własnej marki
  • Czerp konkretne zyski

Strategie nie dla harcerzyków!

Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca!

Odpowiednia strategia i umiejętność określenia konkretnych celów, zastosowanie dyscypliny biznesowej i sprawdzonych wzorów zachowań to tylko kilka prostych zasad na Twojej nowej drodze wprost do domów i serc klientów.

  • Poznaj szczegółowo techniki zwiększania sprzedaży, zysków, udziału w rynku i skuteczności.
  • Ucz się na konkretnych przykładach budowania świadomości marki, obsługi klienta i zarządzania reputacją.
  • Dowiedz się, jak wykorzystać media społecznościowe, by zapewnić klientom genialną obsługę, i jak zgromadzić masę klientów naprawdę zainteresowanych kupnem.
  • Zapoznaj się z faktami, danymi statystycznymi, przykładami z życia - i stosuj solidne kryteria ich oceny.


Jason Falls jest szefem Social Media Explorer z Louisville, firmy, która świadczy strategiczne usługi konsultingowe w dziedzinie marketingu społecznościowego, marketingu cyfrowego oraz public relations dla średnich i dużych przedsiębiorstw.

Erik Deckers jest właścicielem i wicedyrektorem kreatywnym Professional Blog Service w Indianapolis, firmy, która zajmuje się doradztwem w zakresie zarządzania treścią i polityką działania klientów w mediach społecznościowych. W ciągu ostatnich siedemnastu lat pracował w marketingu, sprzedaży, działach PR i komunikacji kryzysowej.


Wszystkie prawa zastrzeżone - kopiowanie szablonu, opisu i zdjęć zabronione!