Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Media społecznościowe bez ściemy ~ NOWA WAWA 24H

20-05-2015, 5:46
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 33.70 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 33.70 zł     
Użytkownik orbito-pl
numer aukcji: 5283451540
Miejscowość Warszawa
Kupiono sztuk: 2    Licytowało: 2    Wyświetleń: 13   
Koniec: 20-05-2015 05:46:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2013
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SPRZEDAJĄCY

ul. Aluzyjna 34
03-149 Warszawa
NIP: 118[zasłonięte]125-13

ODBIÓR OSOBISTY

odbiór osobisty

Zobacz więcej: opis + mapki.

BANK

Konto bankowe (mBank):
35 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 068543

W tytule przelewu koniecznie wpisz
swój login Allegro!

ZBIORCZA PRZESYŁKA

odbiór osobisty

PRZESYŁKI ZAGRANICZNE

Przedmiot aukcji:
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę
Termin realizacji:
availability
Media społecznościowe bez ściemy   ~ NOWA WAWA 24H

Wydawnictwo: Helion

Autor: Falls Jason, Deckers Erik

ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46478

Liczba stron: 280

Format: 158x235


  • Zwiększ swój udział w rynku
  • Poznaj siłę własnej marki
  • Czerp konkretne zyski

Strategie nie dla harcerzyków!

Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca!

Odpowiednia strategia i umiejętność określenia konkretnych celów, zastosowanie dyscypliny biznesowej i sprawdzonych wzorów zachowań to tylko kilka prostych zasad na Twojej nowej drodze wprost do domów i serc klientów.

  • Poznaj szczegółowo techniki zwiększania sprzedaży, zysków, udziału w rynku i skuteczności.
  • Ucz się na konkretnych przykładach budowania świadomości marki, obsługi klienta i zarządzania reputacją.
  • Dowiedz się, jak wykorzystać media społecznościowe, by zapewnić klientom genialną obsługę, i jak zgromadzić masę klientów naprawdę zainteresowanych kupnem.
  • Zapoznaj się z faktami, danymi statystycznymi, przykładami z życia - i stosuj solidne kryteria ich oceny.


Jason Falls jest szefem Social Media Explorer z Louisville, firmy, która świadczy strategiczne usługi konsultingowe w dziedzinie marketingu społecznościowego, marketingu cyfrowego oraz public relations dla średnich i dużych przedsiębiorstw.

Erik Deckers jest właścicielem i wicedyrektorem kreatywnym Professional Blog Service w Indianapolis, firmy, która zajmuje się doradztwem w zakresie zarządzania treścią i polityką działania klientów w mediach społecznościowych. W ciągu ostatnich siedemnastu lat pracował w marketingu, sprzedaży, działach PR i komunikacji kryzysowej.

H_MEDSPO
W: 0.454