Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Media społecznościowe bez ściemy ~ NOWA WAWA 24H

18-02-2015, 23:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 33.20 zł     
Użytkownik orbito-pl
numer aukcji: 5010726490
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 18-02-2015 22:12:04

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2013
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SPRZEDAJĄCY

ul. Aluzyjna 33c/801
03-149 Warszawa
NIP: 118[zasłonięte]125-13

 

LISTY ZWYKŁE

Listy ekonomiczne i priorytetowe to przesyłki nierejestrowane. Wysyłamy je na wyłączne ryzyko Kupującego!

 

ODBIÓR OSOBISTY

odbiór osobisty

 

Zobacz więcej: opis + mapki.

 
 

BANK


89 1[zasłonięte]050 10 [zasłonięte]00[zasłonięte]60 8625
W tytule przelewu wpisz koniecznie swój login Allegro!

 

ZBIORCZA PRZESYŁKA

odbiór osobisty

 

PRZESYŁKI ZAGRANICZNE

Przedmiot aukcji:
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę
Termin realizacji:
availability
Media społecznościowe bez ściemy   ~ NOWA WAWA 24H

Wydawnictwo: Helion

Autor: Falls Jason, Deckers Erik

ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46478

Liczba stron: 280

Format: 158x235


 

  • Zwiększ swój udział w rynku
  • Poznaj siłę własnej marki
  • Czerp konkretne zyski

Strategie nie dla harcerzyków!

Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca!

Odpowiednia strategia i umiejętność określenia konkretnych celów, zastosowanie dyscypliny biznesowej i sprawdzonych wzorów zachowań to tylko kilka prostych zasad na Twojej nowej drodze wprost do domów i serc klientów.

  • Poznaj szczegółowo techniki zwiększania sprzedaży, zysków, udziału w rynku i skuteczności.
  • Ucz się na konkretnych przykładach budowania świadomości marki, obsługi klienta i zarządzania reputacją.
  • Dowiedz się, jak wykorzystać media społecznościowe, by zapewnić klientom genialną obsługę, i jak zgromadzić masę klientów naprawdę zainteresowanych kupnem.
  • Zapoznaj się z faktami, danymi statystycznymi, przykładami z życia - i stosuj solidne kryteria ich oceny.


Jason Falls jest szefem Social Media Explorer z Louisville, firmy, która świadczy strategiczne usługi konsultingowe w dziedzinie marketingu społecznościowego, marketingu cyfrowego oraz public relations dla średnich i dużych przedsiębiorstw.

Erik Deckers jest właścicielem i wicedyrektorem kreatywnym Professional Blog Service w Indianapolis, firmy, która zajmuje się doradztwem w zakresie zarządzania treścią i polityką działania klientów w mediach społecznościowych. W ciągu ostatnich siedemnastu lat pracował w marketingu, sprzedaży, działach PR i komunikacji kryzysowej.

H_MEDSPO
W: 0.454