Tytuł oryginału: No Bullshit Social Media: The All-Business, No-Hype Guide to Social Media Marketing
Autorzy: Jason Falls, Erik Deckers
Rok wydania: 2013
Stron: 280
Tłumaczenie: Izabela Szybilska-Fiedorowicz
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-4788-0
Format: 158x235
Oprawa: miękka
Książka jest nowa
- Zwiększ swój udział w rynku
- Poznaj siłę własnej marki
- Czerp konkretne zyski
Strategie nie dla harcerzyków!
Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca!
Odpowiednia strategia i umiejętność określenia konkretnych celów, zastosowanie dyscypliny biznesowej i sprawdzonych wzorów zachowań to tylko kilka prostych zasad na Twojej nowej drodze wprost do domów i serc klientów.
- Poznaj szczegółowo techniki zwiększania sprzedaży, zysków, udziału w rynku i skuteczności.
- Ucz się na konkretnych przykładach budowania świadomości marki, obsługi klienta i zarządzania reputacją.
- Dowiedz się, jak wykorzystać media społecznościowe, by zapewnić klientom genialną obsługę, i jak zgromadzić masę klientów naprawdę zainteresowanych kupnem.
- Zapoznaj się z faktami, danymi statystycznymi, przykładami z życia - i stosuj solidne kryteria ich oceny.
Jason Falls jest szefem Social Media Explorer z Louisville, firmy, która świadczy strategiczne usługi konsultingowe w dziedzinie marketingu społecznościowego, marketingu cyfrowego oraz public relations dla średnich i dużych przedsiębiorstw.
Erik Deckers jest właścicielem i wicedyrektorem kreatywnym Professional Blog Service w Indianapolis, firmy, która zajmuje się doradztwem w zakresie zarządzania treścią i polityką działania klientów w mediach społecznościowych. W ciągu ostatnich siedemnastu lat pracował w marketingu, sprzedaży, działach PR i komunikacji kryzysowej.
helion_promocja1 onepress_social_media konsument, firma, zarządzanie, witryna, mailing, kampania reklamowa, przewaga konkurencyjna, rynek, e-biznes, sprzedaż, pr, pozycjonowanie, zysk, sieć, budżet, kampania, marketing, komunikacja, społeczność, online, kurs, książka, podręcznik, tutorialmedia społecznościowe, skuteczność, strategia, internet, programowanie, roi, google, reklama, serwisy społecznościowe, pr, promocja, ajax, marka, serwer, amazon, bezpieczeństwo, api, blog, marketing, media społeczne, kurs, książka, podręcznik, tutorial