Książki > Wojskowość. Wojny. Militaria Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Ekonomia i Biznes > Marketing. Badania marketingowe > Public relations Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Socjologia. Społeczeństwo > Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo Książki > Prawo i administracja > Prawo > Bezpieczeństwo publiczne. Przestępczość. Zbrodnie > Sądownictwo Kryminalistyka Policja Więziennictwo Książki > Wydawnictwa naukowe i popularno-naukowe > Wydawnictwa naukowe
|
|
| | |
| | Media relations - istota, funkcje i narzędzia Wybrane formacje ochrony bezpieczeństwa wewnętrznego w Polsce Metodologia procesu badawczego Służby prasowe formacji mundurowych w Polsce Współpraca służb mundurowych z mediami masowymi - aspekty praktyczne | | Tytuł: | Media relations służb mundurowych w Polsce | | Oprawa: | miękka | | Wymiary: | 14 [cm] | | Liczba stron: | 248 | | Rok wydania: | 2011 | | Miejsce: | Kraków | |
| | | Wydawnictwo: | KONSORCJUM AKADEMICKIE | | Nr katalogowy (ISBN): | 978[zasłonięte][zasłonięte]22593 978[zasłonięte][zasłonięte]22593 |
|
| | | | Waga produktu: | 330 g. | |
| |
Książka - dokument piśmienniczy myśli ludzkiej, raczej obszerny, w postaci publikacji wielostronicowej o określonej liczbie stron, o charakterze trwałym. Słowo o bardzo wielu pokrewnych znaczeniach. Dzisiejsza postać książki wywodzi się od kodeksu, czyli kartek połączonych grzbietem, które wraz z rozwojem pergaminu zastąpiły poprzednią formę dokumentu piśmienniczego, czyli zwój. Więcej informacji na: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ksi%C4%85%C5%BCka |