Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Media relations budowanie reputacji firmy Poltext

12-07-2012, 10:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 24.90 zł     
Użytkownik Roztomilla
numer aukcji: 2440327202
Miejscowość rogoźnik
Wyświetleń: 6   
Koniec: 02-07-2012 15:44:58

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2002
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Roztomilla poleca :

 

 

 Media relations budowanie reputacji firmy
Piotr Andrzejewski, Wiesław Kot



Poltext

 

ISBN: 83[zasłonięte]88840-9

 

 

 Wydanie 1 (2002)


Miękka oprawa (wymiary 16.5 x 23.5cm)


Książka z serii: Warsztaty menedżerskie (stron 162)

 

Stan bdb, przykurzona nieco, minimalne ryski, zgięcia, otarcia, nieczytana.

 



OPIS:
Kolejna publikacja w serii WARSZTATY MENEDŻERSKIE to vademecum dla ludzi odpowiedzialnych w firmie za komunikację z mediami. Autorzy omawiają najważniejsze formy współpracy działów public relations z redakcjami prasowymi, radiowymi i telewizyjnymi. Konkretnie i fachowo podpowiadają:

jak zorganizować tę pracę;

jak odróżnić, co wśród wydarzeń medialnych zasługuje na uwagę;



jak przygotować konferencję prasową;

na co zwracać uwagę przy redagowaniu tekstu promocyjnego;

co trzeba wiedzieć, by wygrać batalię o sprostowanie, a kiedy jej zaniechać;

jak posługiwać się językiem ciała;

a nawet - czym pachnieć, w co się ubrać i jakim żarcikiem w towarzystwie zabłysnąć.

Ważny i ciekawy jest rozdział "W dobrym tonie...", będący swego rodzaju poradnikiem kulturalnym - skondensowanym zestawem informacji o najrozmaitszych wydarzeniach minionego stulecia, przydatnym jako ściągawka na przyjęciach i spotkaniach biznesowych.

Novum tek publikacji polega na perspektywie oglądanych spraw. Jej autorzy - redaktorzy z kilkunastoletnim stażem w najlepszych tytułach prasowych - jak sami mówią we wstępie, "zdradzają, jak (ich) podejść, omamić, przeciągnąć na swoją stronę". Całość napisana świetnym językiem - wartkim, żywym i przystępnym.





SKRÓCONY SPIS TREŚCI:

Wstęp

1 Reguły wstępne

1.1 Rzecznik prasowy - kto może nim być i komu ma on podlegać?

Mailing-lista, czyli praktyczna ściągawka

1.3 Archiwum, czyli "namiary"

1.4 Sprostowania, czyli pyrrusowe zwycięstwa

1.5 Odpowiedzi i polemiki

1.6 Tajemnica, czyli porozmawiajmy o pieniądzach

1.7 News release, czyli codzienność

1.8 Podsumowanie

2 Wydarzenia medialne

2.1 Konferencja prasowa - co robić, aby przyszli i zechcieli coś napisać?

2.2 Briefing, czyli w zaufanym gronie

2.3 Bankiet, raut, obiad

2.4 Wyjazdy studyjne i pochodne

2.5 Dziennikarskie pokusy

2.6 "Drzwi otwarte", czyli gościnność

2.7 Podsumowanie

3 Teksty i ich język

3.1 Teksty

3.2 Język mediów

3.3 Podsumowanie

4 Język ciała

4.1 Kamera i mikrofon

4.2 "Jak cię widzą...", czyli wygląd zewnętrzny

4.3 Podsumowanie

5 W dobrym tonie

5.1 Cytat i zasady jego stosowania

5.2 Anegdota w roli cytatu

5.3 Powiedzonka i aforyzmy środowiskowe

5.4 Cytaty doby PRL-u

5.5 Dowcip w wystąpieniach oficjalnych i pozaoficjalnych

5.6 Film, literatura i historia kultury w przemówieniu, konwersacji, pogawędce

5.7 Podsumowanie

Posłowie

Zalecana literatura

 

 

Stan bdb, przykurzona nieco, minimalne ryski, nieczytana.

 

 Z powodów osobistych wyprzedaję własną biblioteczkę, stąd ceny są tak atrakcyjne, choć liczę na liczny udział w licytacjach.

Jeśli kupują Państwo również na aukcjach art_2010, możemy połączyć przesyłkę, proszę o kontakt w celu uzgodnienia kosztu.

Książki są w dobrym i bardzo dobrym stanie.



Wysyłam dobrze zabezpieczone w kopertach "bąbelkowych".





Koszt wysyłki zawiera koszt pakowania i dostarczenia na pocztę.


Przy zakupie na kilku moich aukcjach, proszę o kontakt w celu ustalenia kosztu przesyłki zbiorczej.



W razie wątpliwości proszę o kontakt mailowy na [zasłonięte]@roztomilla.pl lub telefoniczny 607 [zasłonięte] 268, 327[zasłonięte]217. Dziękuję.





Dziękuję za zainteresowanie i udział w licytacji.


Zapraszam na pozostałe moje aukcje.