Roztomilla poleca :
Media relations budowanie reputacji firmyPiotr Andrzejewski, Wiesław Kot Poltext
ISBN: 83[zasłonięte]88840-9
Wydanie 1 (2002)
Miękka oprawa (wymiary 16.5 x 23.5cm)
Książka z serii: Warsztaty menedżerskie (stron 162)
Stan bdb, przykurzona nieco, minimalne ryski, zgięcia, otarcia, nieczytana.
OPIS: Kolejna publikacja w serii WARSZTATY MENEDŻERSKIE to vademecum dla ludzi odpowiedzialnych w firmie za komunikację z mediami. Autorzy omawiają najważniejsze formy współpracy działów public relations z redakcjami prasowymi, radiowymi i telewizyjnymi. Konkretnie i fachowo podpowiadają: jak zorganizować tę pracę; jak odróżnić, co wśród wydarzeń medialnych zasługuje na uwagę;
jak przygotować konferencję prasową; na co zwracać uwagę przy redagowaniu tekstu promocyjnego; co trzeba wiedzieć, by wygrać batalię o sprostowanie, a kiedy jej zaniechać; jak posługiwać się językiem ciała; a nawet - czym pachnieć, w co się ubrać i jakim żarcikiem w towarzystwie zabłysnąć. Ważny i ciekawy jest rozdział "W dobrym tonie...", będący swego rodzaju poradnikiem kulturalnym - skondensowanym zestawem informacji o najrozmaitszych wydarzeniach minionego stulecia, przydatnym jako ściągawka na przyjęciach i spotkaniach biznesowych. Novum tek publikacji polega na perspektywie oglądanych spraw. Jej autorzy - redaktorzy z kilkunastoletnim stażem w najlepszych tytułach prasowych - jak sami mówią we wstępie, "zdradzają, jak (ich) podejść, omamić, przeciągnąć na swoją stronę". Całość napisana świetnym językiem - wartkim, żywym i przystępnym. SKRÓCONY SPIS TREŚCI: Wstęp 1 Reguły wstępne 1.1 Rzecznik prasowy - kto może nim być i komu ma on podlegać? Mailing-lista, czyli praktyczna ściągawka 1.3 Archiwum, czyli "namiary" 1.4 Sprostowania, czyli pyrrusowe zwycięstwa 1.5 Odpowiedzi i polemiki 1.6 Tajemnica, czyli porozmawiajmy o pieniądzach 1.7 News release, czyli codzienność 1.8 Podsumowanie 2 Wydarzenia medialne 2.1 Konferencja prasowa - co robić, aby przyszli i zechcieli coś napisać? 2.2 Briefing, czyli w zaufanym gronie 2.3 Bankiet, raut, obiad 2.4 Wyjazdy studyjne i pochodne 2.5 Dziennikarskie pokusy 2.6 "Drzwi otwarte", czyli gościnność 2.7 Podsumowanie 3 Teksty i ich język 3.1 Teksty 3.2 Język mediów 3.3 Podsumowanie 4 Język ciała 4.1 Kamera i mikrofon 4.2 "Jak cię widzą...", czyli wygląd zewnętrzny 4.3 Podsumowanie 5 W dobrym tonie 5.1 Cytat i zasady jego stosowania 5.2 Anegdota w roli cytatu 5.3 Powiedzonka i aforyzmy środowiskowe 5.4 Cytaty doby PRL-u 5.5 Dowcip w wystąpieniach oficjalnych i pozaoficjalnych 5.6 Film, literatura i historia kultury w przemówieniu, konwersacji, pogawędce 5.7 Podsumowanie Posłowie Zalecana literatura
Stan bdb, przykurzona nieco, minimalne ryski, nieczytana.
Z powodów osobistych wyprzedaję własną biblioteczkę, stąd ceny są tak atrakcyjne, choć liczę na liczny udział w licytacjach.Jeśli kupują Państwo również na aukcjach art_2010, możemy połączyć przesyłkę, proszę o kontakt w celu uzgodnienia kosztu.Książki są w dobrym i bardzo dobrym stanie.Wysyłam dobrze zabezpieczone w kopertach "bąbelkowych".Koszt wysyłki zawiera koszt pakowania i dostarczenia na pocztę.Przy zakupie na kilku moich aukcjach, proszę o kontakt w celu ustalenia kosztu przesyłki zbiorczej.W razie wątpliwości proszę o kontakt mailowy na [zasłonięte]@roztomilla.pl lub telefoniczny 607 [zasłonięte] 268, 327[zasłonięte]217. Dziękuję.Dziękuję za zainteresowanie i udział w licytacji.Zapraszam na pozostałe moje aukcje.