Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Media regionalne a zainteresowania kulturalne m

07-02-2014, 12:33
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 40.20 zł     
Użytkownik bookhurt_com_pl
numer aukcji: 3866603447
Miejscowość Internet
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 1   
Koniec: 07-02-2014 12:40:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 


Dlaczego u nas?

- bo jesteśmy legalnie działającą firma (dostaniesz paragon lub FV);

- bo możesz do nas przyjść i obejrzeć towar przed zakupem;

- bo dbamy o książki (wysyłamy tylko w kartonie lub bąbelkach:);

- bo choć nie jesteśmy na Allegro najszybsi, to na pewno jesteśmy rzetelni i godni zaufania;

- bo chcemy budować firmę w oparciu o jakość usług - nie ilość sprzedanych książek, dlatego kupując u nas możesz spać spokojnie: nie grozi Ci utrata pieniędzy!

 

                Na tej aukcji kupisz:

 Media regionalne a zainteresowania kulturalne młodzieży
Współcześnie często podkreśla się konieczność wykorzystywania w badaniach nad edukacją dorobku innych dyscyplin szeroko rozumianej humanistyki. Recenzowana książka należy do prac, które takie właśnie zadanie realizują. Problematyka podjęta przez Magdalenę Sasin sytuuje się w obszarze zainteresowań kilku dziedzin nauki o człowieku. Autorka sięga w swojej książce nie tylko do tekstów pedagogicznych, psychologicznych i socjologicznych, lecz także do opracowań z medioznawstwa i teorii kultury. Praca ma więc charakter interdyscyplinarny [...].
W wielu opracowaniach media są traktowane jako źródło zagrożeń dla prawidłowego rozwoju młodzieży i być może dlatego zauważalna jest wśród pedagogów tendencja do „odprawiania egzorcyzmów” nad tym fragmentem kulturowej rzeczywistości. Dla Magdaleny Sasin medialne otoczenie współczesnego człowieka jest przede wszystkim ciekawym terenem pedagogicznych eksploracji. Nie poucza ona „jak powinno być”, natomiast jest wyraźnie zafascynowana obszarem swych badań, co przekłada się na atrakcyjność lektury jej książki. Jest to interesujące, dobrze napisane opracowanie, które znakomicie wpisuje się w pedagogiczną debatę nad mediami i kulturą popularną.

Z recenzji dra hab. Witolda Jakubowskiego, prof. Uniwersytetu Wrocławskiego
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
OprawaMiękka
Ilosć stron322
Rok wydania2013
ISBN[zasłonięte]978-8325-823-3
EAN978[zasłonięte][zasłonięte]52582
Ciężar0.55
Cena tylko: 40.20 zł

książki pakujemy w karton i koperty ochronne

WARTO TEŻ WIEDZIEĆ:

Zachęcamy do bezpiecznych zakupów! Kupując kilka przedmiotów za przesyłkę listem poleconym i poleconym priorytetowym płacisz tylko raz (jeżeli aukcje posiadają różne koszty wysyłki obowiązującym kosztem jest ten najwyższy) Do listów ekonomicznych i priorytetowych doliczona zostanie oplata w wysokości 1zl za każdą kolejna sztukę.

- stawiamy na zaufanie i za pobraniem wysyłamy bez ograniczeń do wszystkich. Prosimy jednak pamiętać, iż nie oznacza to, ze nieodebranie przesyłki pobraniowej pozostawiamy bez interwencji. W takich przypadkach stosujemy zapisy prawa polskiego gwarantujące nam możliwość egzekwowania poniesionych kosztów.

- po zakupie prosimy o wypełnienie Formularza Dostawy - tylko w ten sposób mamy natychmiastowa wiedze o wybranej przez Ciebie opcji dostawy i płatności

- odbiór osobisty jest możliwy w siedzibie firmy TYLKO po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru

- o braku towaru informujemy natychmiast po jego stwierdzeniu

- z powodu ilości wystawianego towaru nie posiadamy go w całości w siedzibie firmy (chyba, ze opis przedmiotu stanowi inaczej), dlatego nie ma możliwości odbioru towaru w dniu zakupu lub jego natychmiastowej wysyłki