Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Media powszednie. Środki komunikowania...

28-02-2012, 14:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39.70 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2029468016
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 30-01-2012 11:22:04

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Media powszednie. Środki komunikowania masowego i szerokie paradygmaty medialne w życiu codziennym P
Lisowska-Magdziarz Małgorzata

Media powszednie. Środki komunikowania masowego i szerokie paradygmaty medialne w życiu codziennym P
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]33263
  • liczba stron: 480
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
  • Wymiary: 170 x 240 mm
  • Rok wydania: 2009
  • Opis

    Infosferę współczesnego człowieka kształtują dzisiaj szerokie paradygmaty medialne: infotainment, edutainment, democratainment, tabloidyzacja i melodramatyzacja, a także przystosowanie zawartości mediów do męskiej i kobiecej bazy rodzajowej oraz podporządkowanie treści i form przekazów medialnych potrzebom rynku reklamowego, czyniące z reklamy główną zawartość środków komunikacji masowej i ostateczny punkt odniesienia dla wszystkich innych tekstów w mediach. Ta książka jest próbą opisu funkcjonowania w polskich mediach tych zjawisk, które nie tylko organizują treść i formy komunikacji społecznej, lecz także kształtują nasze otoczenie kulturowe i wymuszają zmiany dostosowawcze na rozmaitych instytucjach społecznych, nawet tych pozornie nie mających wiele wspólnego z mediami. Szczególną uwagę zwraca się tu na rolę mediów masowych i wymienionych szerokich paradygmatów medialnych w życiu przedstawicieli i przedstawicielek polskiej klasy średniej. Infotainment, edutainment, democratainment, tabloidyzacja, melodramatyzacja i dostosowanie rodzajowe mediów są przez nich przyjmowane jako konieczne elementy współczesnego pejzażu medialnego, jednak ich interpretacje każą zadawać ważne pytania o sens i funkcje środków komunikowania masowego w zmieniającym się polskim społeczeństwie epoki transformacji systemowej.Zapis "życia z mediami" polskiej klasy średniej powstał jako rezultat badań medioznawczych oraz kilkuletnich obserwacji prowadzonych wśród mieszkańców jednej, przeciętnej ulicy w Krakowie.

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa