Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Media planning, W.P. Nowak, okazja

24-01-2012, 7:22
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 37 zł     
Użytkownik MaSmyk
numer aukcji: 2053355709
Miejscowość Bielsko-Biała
Wyświetleń: 7   
Koniec: 19-01-2012 17:52:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2001
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wyczerpujące kompendium o planowaniu wydatków reklamowych w mediach. Książka jest przeznaczona dla wszystkich zainteresowanych pogłębianiem wiedzy z zakresu reklamy, zarówno praktyków jak i studentów i wykładowców wyższych uczelni.

1. Charakterystyka mediów (telewizja, radio, prasa, reklama zewnętrzna, kino, Internet, reklama bezpośrednia).
2. Procedury planowania mediów (cele kampanii, planowanie mediów, wybór mediów, wybór nośników, zakup mediów, efektywność)>
3. Rola reklamy w komunikacji z klientem.

Polecam.

Autor: Wojciech Paweł Nowak
Tytuł: Media planning
Wydawnictwo: marketingowy dom wydawniczy, 2001
Stron: 200
Cena rynkowa : brak, nakład wyczerpany
Moja cena: tylko 37 zł.

Stan idealny.

Zachęcam do zaglądnięcia na inne moje aukcje książkowe. Obecnie wyprzedaję sporo unikalnych i ciekawych książek, poradników, albumów, słowników z takich dziedzin jak religia, biznes, kulinaria, własna firma, ekonomia, literatura piękna, literaturoznawstwo, języki obce.

W przypadku zakupu większej ilości książek - jedna stała, łączna opłata za wysyłkę 10 zł za wszystkie zamówione książki, bez względu na ich ilość i wielkość.