Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Media, ks. Dariusz Sikorski SDS, Pietruszka

19-01-2012, 22:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 9.60 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2003091955
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 15-01-2012 23:46:19
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Media
ks. Dariusz Sikorski SDS, Małgorzata Pietruszka

Media
Dodatkowe informacje

  • ISBN:83-7363-234-4
  • liczba stron: 192
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: KUL
  • Rok wydania: 2005
  • Opis

    Środki masowego przekazu stanowią współcześnie istotny czynnik kształtujący kulturę społeczną i postawy ludzi. Stają się także przedmiotem badań i dyskusji na gruncie wielu dziedzin nauki. Książka koncentruje się na analizie psychologicznych mechanizmów oddziaływania mediów na człowieka oraz konsekwencjach ich nadużywania. Nowym nurtem badań psychologicznych są badania uzależnień od środków masowego przekazu. Zależność ta ma charakter psychiczny, a jej skutki ujawniają się we wszystkich sferach funkcjonowania człowieka. W niniejszej pracy kolejno omówiono funkcje poszczególnych mediów i specyfikę ich funkcjonowania.

    Spis treści:
    Wstęp
    Rozdział I
    Środki masowego przekazu
    1. Funkcje środków masowej informacji
    2. Rodzaje mass mediów
    Rozdział II
    Media i kultura
    1. Ameryka Północna
    2. Europa Zachodnia
    3. Polska
    Rozdział III
    Nadużywanie środków masowego przekazu
    1. Czynniki ryzyka
    2. Psychologiczne oddziaływanie mass mediów
    3. Uzależnienie od mediów
    Rozdział IV
    Szkody wywołane używaniem i nadużywaniem mediów
    1. Szkody somatyczne
    2. Szkody psychiczne
    3. Szkody społeczne
    Rozdział V
    Profilaktyka nadużywania środków masowego przekazu
    1. Strategie kierowane do nadawców
    2. Strategie kierowane do odbiorców
    Rozdział VI
    Mity związane z mediami
    1. Mity dotyczące gier komputerowych i Internetu
    2. Mity dotyczące telewizji
    3. Mity dotyczące prasy
    Bibliografia
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa