Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MEDIA I NOWOCZESNOŚĆ społeczna teoria J.Thompson

28-02-2012, 15:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 44.90 zł     
Użytkownik Skarbiec_2007
numer aukcji: 2031404509
Miejscowość Skierniewice
Wyświetleń: 7   
Koniec: 31-01-2012 15:18:56

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2006
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

 

***

** seria: Kreatywność. Media**

 *

John B. Thompson

 ***

MEDIA I NOWOCZESNOŚĆ

 

 

***

SPOŁECZNA TEORIA MEDIÓW

*

przekład: Izabela Mielnik

 

 

 

***

Jaką rolę pełnią środki masowego komunikowania w formowaniu współczesnych społeczeństw? Jak powinniśmy rozumieć społeczne oddziaływanie komunikowania i dyfuzji informacji, począwszy od wynalezienia druku w XV-wiecznej Europie, a na obecnej ekspansji globalnych sieci komunikacyjnych kończąc? W niniejszej książce John B. Thompson próbuje znaleźć odpowiedź na te i inne pytania. Stworzył on społeczną teorię komunikowania i mediów. Twierdzi, że rozwój mediów komunikowania wpływa na transformację przestrzenną i czasową uwarunkowań życia społecznego, kreuje nowe formy działania i współdziałania, które nie są już połączone z jednością miejsca i czasu. Konsekwencje tej transformacji mają wpływ na wiele aspektów naszego życia, od najbardziej intymnych osobistych doświadczeń do zmiany natury sfery publicznej i zjawiska widoczności publicznej. Thompson rozwija swoje argumenty poprzez analizę kilku powiązanych ze sobą tematów: - wzrost medialnych interakcji, - kreacje nowcyh form widoczności medialnej, - pojawienie się globalnych sieci komunikacyjnych, - transformację tradycji, - własne "ja" a doświadczenie w zmediatyzowanym świecie, - zmianę charakteru sfery publicznej. "Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów" to doskonałe źródło wiedzy dla studentów socjologii i politologii, badaczy socjologii kultury i mediów, a także wszystkich zainteresowanych teorią komunikowania.

 

 

 

 

*******

***

 

 


 

 

 

 

 

 

 

WYDAWNICTWO: 

 

ASTRUM

***

Stan:  BDB (nowa)

***

 

ISBN: 837[zasłonięte]0856
rok wydania: 2006
format: 190 x 225 mm
ilość stron: 259
oprawa: miękka

 

***

 

 

  • Szerszych informacji udzielamy mail'em - możemy także przesłać dodatkowe zdjęcia w lepszej rozdzielczości.

    ************

    Zapraszamy na inne nasze aukcje.

    Sklep Allegro:

    http://skarbiec2007.na.alle/

    **************************************************

    1. Koszt wysyłki uwidoczniony w dziale TRANSPORT I PŁATNOŚĆ dotyczy obszaru Polski - przesłanie za granicę wymagać będzie dodatkowych uzgodnień wg. taryfy pocztowej.