***
** seria: Kreatywność. Media**
*
John B. Thompson
MEDIA I NOWOCZESNOŚĆ
SPOŁECZNA TEORIA MEDIÓW
przekład: Izabela Mielnik
Jaką rolę pełnią środki masowego komunikowania w formowaniu współczesnych społeczeństw? Jak powinniśmy rozumieć społeczne oddziaływanie komunikowania i dyfuzji informacji, począwszy od wynalezienia druku w XV-wiecznej Europie, a na obecnej ekspansji globalnych sieci komunikacyjnych kończąc? W niniejszej książce John B. Thompson próbuje znaleźć odpowiedź na te i inne pytania. Stworzył on społeczną teorię komunikowania i mediów. Twierdzi, że rozwój mediów komunikowania wpływa na transformację przestrzenną i czasową uwarunkowań życia społecznego, kreuje nowe formy działania i współdziałania, które nie są już połączone z jednością miejsca i czasu. Konsekwencje tej transformacji mają wpływ na wiele aspektów naszego życia, od najbardziej intymnych osobistych doświadczeń do zmiany natury sfery publicznej i zjawiska widoczności publicznej. Thompson rozwija swoje argumenty poprzez analizę kilku powiązanych ze sobą tematów: - wzrost medialnych interakcji, - kreacje nowcyh form widoczności medialnej, - pojawienie się globalnych sieci komunikacyjnych, - transformację tradycji, - własne "ja" a doświadczenie w zmediatyzowanym świecie, - zmianę charakteru sfery publicznej. "Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów" to doskonałe źródło wiedzy dla studentów socjologii i politologii, badaczy socjologii kultury i mediów, a także wszystkich zainteresowanych teorią komunikowania.
*******
WYDAWNICTWO:
ASTRUM
Stan: BDB (nowa)
Szerszych informacji udzielamy mail'em - możemy także przesłać dodatkowe zdjęcia w lepszej rozdzielczości.
************
Zapraszamy na inne nasze aukcje.
Sklep Allegro:
http://skarbiec2007.na.alle/
**************************************************
1. Koszt wysyłki uwidoczniony w dziale TRANSPORT I PŁATNOŚĆ dotyczy obszaru Polski - przesłanie za granicę wymagać będzie dodatkowych uzgodnień wg. taryfy pocztowej.