Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Media i komunikowanie masowe. Teorie i...

09-03-2012, 19:53
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 44.20 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2107689957
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 11   
Koniec: 09-03-2012 11:00:47
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu
Goban-Klas Tomasz

Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]11430
  • liczba stron: 338
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Wymiary: 170 x 240 mm
  • Rok wydania: 2009
  • Opis

    Najpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej! Książka:- syntetyczna i aktualna - niezbędna w pracy i na studiach;- przedstawia rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikowania oraz ukazuje ich siłę i oddziaływanie społeczne;- w obecnym wydaniu prezentuje całkowicie nowy - uzupełniający rozważania na temat mediów - rozdział Ku społeczeństwu medialnemu oraz bibliografię najnowszych prac w języku polskim.Pozycja polecana studentom nauk politycznych, dziennikarstwa, bibliotekoznawstwa, socjologii, psychologii, filmoznawstwa, kulturoznawstwa i europeistyki, a także praktykom - dziennikarzom, badaczom mediów, badaczom opinii publicznej, specjalistom od public relations i menedżerom medialnym.

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa