Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Media i komunikowanie masowe - Goban-Klas Tomasz

18-04-2015, 18:19
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 42 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 5192475156
Miejscowość Tychy
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 1   
Koniec: 18-04-2015 18:20:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2009
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 3
 
 
 
   

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel.  501 [zasłonięte] 370

Księgarnia stacjonarna: 
519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

[zasłonięte]@tlen.pl
 
   

Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy

ul. Jana Pawła II 24

pon-pt 10-19; sob 10-16.

tel. 519 [zasłonięte] 288

Przy odbiorze osobistym proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.

 

 
    

Wpłata na konto

Pobranie


 

 
   

Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.

 

Media i komunikowanie masowe
Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu
Goban-Klas Tomasz

wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
wydanie 2009 r.
ISBN:[zasłonięte]978-83-14300-8
Format: 17.0x24.0cm
Ilość stron: 338
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2

Opis książki Media i komunikowanie masowe:
Najpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej!
Książka:
¦ syntetyczna i aktualna – niezbędna w pracy i na studiach;
¦ przedstawia rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikowania oraz ukazuje ich siłę i oddziaływanie społeczne;
¦ w obecnym wydaniu prezentuje całkowicie nowy – uzupełniający rozważania na temat mediów – rozdział Ku społeczeństwu medialnemu oraz bibliografię najnowszych prac w języku polskim.

Pozycja polecana studentom nauk politycznych, dziennikarstwa, bibliotekoznawstwa, socjologii, psychologii, filmoznawstwa, kulturoznawstwa i europeistyki, a także praktykom – dziennikarzom, badaczom mediów, badaczom opinii publicznej, specjalistom od public relations i menedżerom medialnym.

okładka