Prosimy zwracać uwagę na terminy realizacji transakcji na dole strony
Kupując akceptujesz nasz regulamin na stronie "o mnie".
Płatności "zwykły przelew" są szybciej księgowane niż payu
LISTY NIEPOLECONE NIE PODLEGAJĄ REKLAMACJI
|
Autor:Leszek Olszański Wydawca: Poltext Rok wydania: 2012 Okładka: miękka Wymiary: 165 x 235 Ilość stron: 320 ISBN: [zasłonięte]978-8361-248-6 Cena detaliczna: 54,90
|
Opis: Internetowe środki przekazu, początkowo mało istotny dodatek do tradycyjnych mass mediów, w połowie pierwszej dekady XXI w. uzyskały status równorzędnego partnera, a na początku drugiej dekady XXI w. ich rozwój już znacznie je wyprzedził. Internet stworzył media totalne. Osaczają nas w przestrzeni, przewijają się na wyświetlaczach w tramwajach i autobusach, błyskają w hotelach, na lotniskach i przy sklepowych kasach, wibrują w smartfonach, wypełniają ekrany podłączonych do sieci telewizorów. O naszą uwagę walczą wszystkimi środkami naraz – tekstem, obrazem, dźwiękiem i animacją.
Książka pojawia się w momencie fascynującym dla obserwatorów mediów, choć znacznie bardziej dla aktywnego uczestnika medialnego rynku. Na barkach obecnych i przyszłych dziennikarzy i redaktorów, blogerów, menedżerów społeczności, programistów i marketingowców spoczywać będzie ciężar odpowiedzi na najważniejsze pytania, które pozwolą dziennikarstwu przebyć drogę z analogowego do w pełni cyfrowego świata.
W serii Akademickie Warsztaty Dziennikarskie ukazują się podręczniki akademickie, książki o charakterze monograficznym i warsztatowym, a także tłumaczenia ważnych zagranicznych publikacji z dziedziny mediów.
|
|