Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Media i dziennikarstwo internetowe

21-04-2015, 14:37
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39.60 zł     
Użytkownik Lideria.pl
numer aukcji: 5200090629
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 2   
Koniec: 21-04-2015 14:16:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Tytuł

Media i dziennikarstwo internetowe

Autor: Leszek Olszański

ilość stron: 328
oprawa: miękka
format: 235x165

data wydania: 2012
wydawca: Poltext

EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]56124



Internetowe środki przekazu, początkowo mało istotny dodatek do tradycyjnych mass mediów, w połowie pierwszej dekady XXI w. uzyskały status równorzędnego partnera, a na początku drugiej dekady XXI w. ich rozwój już znacznie je wyprzedził. Internet stworzył media totalne. Osaczają nas w przestrzeni, przewijają się na wyświetlaczach w tramwajach i autobusach, błyskają w hotelach, na lotniskach i przy sklepowych kasach, wibrują w smartfonach, wypełniają ekrany podłączonych do sieci telewizorów. O naszą uwagę walczą wszystkimi środkami naraz - tekstem, obrazem, dźwiękiem i animacją. Książka pojawia się w momencie fascynującym dla obserwatorów mediów, choć znacznie bardziej dla aktywnego uczestnika medialnego rynku. Na barkach obecnych i przyszłych dziennikarzy i redaktorów, blogerów, menedżerów społeczności, programistów i marketingowców spoczywać będzie ciężar odpowiedzi na najważniejsze pytania, które pozwolą dziennikarstwu przebyć drogę z analogowego do w pełni cyfrowego świata. W serii Akademickie Warsztaty Dziennikarskie ukazują się podręczniki akademickie, książki o charakterze monograficznym i warsztatowym, a także tłumaczenia ważnych zagranicznych publikacji z dziedziny mediów. Książka ta jest podręcznikiem akademickim dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej I i II stopnia, a konkretnie do wykładanego w ramach tych studiów przedmiotu Główne nurty w kulturze XX i XXI wieku.

Jak nie płacić za dostawę?

  1. Przy zakupie dowolnej pozycji z kategorii: - Darmowa dostawa
  2. Do pozycji oznaczonych darmową wysyłką możesz dodać przedmioty z naszych pozostałych aukcji, a paczkę i tak wyślemy bezpłatnie!
0zł

Jak kupić przedmioty z kilku naszych aukcji i zapłacić tylko raz
za dostawę?

1. Dodaj wszystkie zakupione u nas PRZEDMIOTY do koszyka dodaj do koszyka
2. Przejdź do koszyka, zaznacz wybrane pozycje i kliknij przyciskKup teraz

Uwaga! Nie używaj przycisku "Kup Teraz" dla każdej aukcji osobno!
Wystarczy tylko raz potwierdzić zakup w koszyku.




Kontakt:

Dział Obsługi Klienta
(pon-pt. 09:00-17:00)


teletel.: +48 22[zasłonięte]695-45
mailmail: [zasłonięte]@lideria.pl

Dostawa:

pocztadpd
ruch

Odbiór osobisty
w Warszawie:

Punkt Odbioru
ul. Suwak 5
02-676 Warszawa

pon-pt 08.00-15.30

Po odbiór paczki zapraszamy
następnego dnia roboczego
po otrzymaniu maila, informującego
o zrealizowaniu zamówienia.

Odbiór osobisty możliwy, tylko dla zamówień opłaconych z góry.

Nie wysyłamy paczek za granicę!

Płatność:

VPrzy odbiorze
VPrzez payYou

Sprawdź, co jeszcze może Cię u nas zainteresować:

KomentarzePanelealle

Wszystkie aukcje

galeria zobacz takze