Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Media i dziennikarstwo Aksjologia DĄBAŁA KRAKÓW

22-03-2015, 6:22
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 23.90 zł     
Użytkownik jerzywo
numer aukcji: 5169911899
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 3   
Koniec: 22-03-2015 06:25:02

Dodatkowe informacje:
Ujęcie: praktyka
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2014
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

MOJE DANE
31-055 KRAKÓW
UL.MIODOWA 4
TEL.12[zasłonięte]422-19
KOM. 665 [zasłonięte] 722
[zasłonięte]@neostrada.pl

OPŁATY ZA PRZESYŁKI


WYSYŁKA POCZTA POLSKA

WPŁATA NA KONTO

STANDARDOWA
10,00 ZŁ
PRIORYTETOWA
15,00 ZŁ
ZA POBRANIEM PRZESYŁKA

PRIORYTETOWA
25,00 ZŁ
ODBIÓR OSOBISTY
0 ZŁ

KUPUJ KSIĄŻKI

KAŻDA PRZESYŁKA

JEST

REJESTROWANA

"jerzywo" ZAKUPY Z GWARANCJĄ

1. Prowadzimy księgarnię od 1990r. - patrz "o mnie"

2. Na Allegro jesteśmy od 2004r.

3. Kupując u nas mają Państwo gwarancje szybkiej wysyłki

4. W przypadku jakichkolwiek problemów / reklamacji

ewentualne dodatkowe koszty pokrywa nasza firma .

5. Bezpieczne pakowanie w karton .

6 Kupując na kilku aukcjach za wysyłkę płacisz raz .

7. Każdy zakup dokumentowany jest paragonem z kasy fiskalnej .

8. Na życzenie faktura vat

9. Wysyłka zaraz po wpłacie na konto

OPIS AUKCJI


Media i dziennikarstwo. Aksjologia - warsztat - tożsamość
Autor: Jacek Dąbała
Rok wydania: 2014
ISBN: 97[zasłonięte][zasłonięte]242-23-8
Liczba stron: 160
Format: A5 (135x205)
Okładka: miękka ze skrzydełkami

"Profesor Jacek Dąbała ma absolutnie unikalną umiejętność pisania w sposób mądry i ciekawy. (...) Ta książka jest bezcenna dla tych, którzy mediami zajmują się naukowo i dla tych, dla których praca w nich jest codziennością". (Piotr Kraśko, TVP)

"Gorąco polecam dziennikarzom i wszystkim, którzy chcą być świadomymi odbiorcami mediów". (Jarosław Gugała, Telewizja Polsat)

”(...) autor, znawca nie tylko teoretycznej strony procesu komunikowania, ale także telewizyjny praktyk, (...) wskazuje drogę do stałego podwyższania jakości tekstów, audycji i programów". (prof. Janusz Adamowski, UW)

"(...) jasny i przystępny wywód w skomplikowanym temacie wzbogaca naszą analizę mediów i winien stanowić lekturę dla studentów i dziennikarzy, jak i badaczy oraz szerszego kręgu czytelników zainteresowanych mediami i warsztatem dziennikarza". (prof. Tomasz Goban-Klas, UJ)

Jacek Dąbała jest specjalistą ds. mediów, komunikowania i literatury, profesorem zwyczajnym na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim, gdzie kieruje Katedrą Warsztatu Medialnego i Aksjologii w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, oraz na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie, gdzie kieruje Samodzielną Pracownią Komunikowania w Medycynie; jest też pisarzem, scenarzystą i byłym dziennikarzem radiowo-telewizyjnym, stałym komentatorem w mediach. Opublikował m.in. Horyzonty komunikacji medialnej (2006), Tajemnica i suspens w sztuce pisania. W kręgu retoryki dziennikarskiej i dramaturgii medialnej (2010), Warsztatowo-aksjologiczne mechanizmy tworzenia telewizji (2011), Mystery and Suspense in Creative Writing (2012).

Spis treści

Od autora

AKSJOLOGIA I PERSPEKTYWY MEDIÓW

Pozorowanie wartości w mediach

Egocentryzm jako antywartość i złudzenie kompetencji

Genologiczne, technokulturowe i hipermedialne podłoże zjawiska

Uwarunkowania pozorowania wartości w profesjonalnych mediach

Aksjologiczne konsekwencje komunikacji wizualnej a telegeniczność

Wybrane defi nicje i sposoby rozumienia komunikacji wizualnej

Ambiwalencje wokół telegeniczności

Społeczna akceptacja antywartości

Wstępne kryteria wartościowania i oceny prezenterów telewizyjnych

Futurystyczne perspektywy mediów audiowizualnych

Ku audiowizualności i komunikowaniu

Interfejsyzacja

Między prywatnością a korporacyjnością przekazu

Realna obecność w cybernetycznym świecie?

Idealny człowiek bez praw?

WARSZTAT DZIENNIKARSKI

Literatura wobec pragmatyki warsztatu dziennikarskiego

Odmienne cele i wspólne źródło

Preferencje i kryteria w doborze lektur

Bez rezygnacji z myślenia artystycznego

Semantyczne i warsztatowe konsekwencje obecności teologii w telewizji

Locus theologicus a rodzaje stacji telewizyjnych

Wyznaczniki warsztatowe a gatunki

Popularyzacja treści religijnych

Brak kompetencji w komunikacji wizualnej

Potrzeba afirmowania kreacji artystycznej

Perspektywa badawcza i dziennikarska

Podstawowe wyznaczniki braku profesjonalizmu w dziennikarstwie

Relacje towarzyskie

Ograniczone lub złe wzory

Szybkie, intensywne i stresujące tempo pracy

Lekceważenie profesjonalnej i konstruktywnej krytyki

Strach przed prawdą o własnych uwarunkowaniach zawodowych

Wąski zakres lektur

Podporządkowanie profesjonalizmu właścicielom i zarządom mediów

Negatywna korelacja sprytu, inteligencji i intelektu

Ogólnikowość ocen z pomijaniem procesu wartościowania

METODY BADAWCZE

W kręgu fenomenologicznej metody badania mediów

Ważniejsze przyczyny metodologicznych nieporozumień

w medioznawstwie

Obecność fenomenologii

Sygnalizowanie sensu komplementarności metod

Preferencje w klasycznych ujęciach fenomenologicznych

Wokół telegeniczności widzianej fenomenologicznie

Strukturalizm a tworzenie serwisów informacyjnych w Internecie

Testowanie granic funkcjonalności

Nazywanie rzeczywistości – ekspresja – indeksalność

Struktury nieświadome

TOŻSAMOŚĆ DZIENNIKARSKA

Ezopowa tożsamość dziennikarstwa

Prasumienie i zdrowy rozsądek

Przestrzeń niewypowiedzenia

Tożsamość dziennikarska w międzykulturowym kontekście medialnym

Tożsamość osobowości

Tożsamość redakcyjno-firmowa

Tożsamość akomodująco-cyfrowa

Tożsamość trendów warsztatowych

Bibliografia

O autorze

Indeks nazwisk

Indeks rzeczowy

knk24.pl

O NAS.....
strona o mnie
zobacz nasze komentarze
dodaj mnie do ulubionych
obejrzyj nasze aukcje
PŁATNOŚCI
Wpłata na konto:



241[zasłonięte]200400[zasłonięte]00239[zasłonięte]564
ODBIÓR OSOBISTY
KSIĘGARNIA
NA
KAZIMIERZU