Opis: Media globalne stanowią całościowy i aktualny przegląd zagadnień związanych z produkcją i odbiorem mediów na całym świecie. Poruszane w książce zagadnienia obejmują: * historyczny rozwój nowych mediów oraz zmiany, jakie nastąpiły w sektorze mediów za sprawą globalizacji; * różnice pomiędzy funkcjonowaniem usług medialnych na poszczególnych rynkach regionalnych i narodowych; * sposoby adaptacji na świecie takich programów, jak Big Brother czy Milionerzy, oraz czynniki lingwistyczne i kulturowe wpływające na odbiór formatów tych programów; * zakres i funkcjonowanie regulacji dotyczących globalnych organizacji medialnych.Terry Flew prezentuje teorie na temat globalizacji na tle nowych, interdyscyplinarnych perspektyw naukowych.John Sinclair, Uniwersytet w MelbourneMedia globalne to wszechstronna analiza procesów produkcji i cyrkulacji informacji oraz kultury podejmowana z różnych perspektyw: polityki i ekonomii politycznej, kulturoznawstwa, antropologii, przemysłów kultury. [...] Autorka przedstawia media globalne jako narzędzia komunikacji i źródła informacji, a także jako narzędzia do budowania ponadnarodowych społeczności w cyberprzestrzeni, zwraca uwagę na media jako nową przestrzeń, w której użytkownicy lokują zasoby informacji, wiedzy, kultury, a zarazem korzystają z zasobów kreowanych przez innych użytkowników.Z recenzji Kazimierza Krzysztofka, SWPS w Warszawie
|
|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ |
|
- Autorzy: Flew Terry
- Język oryginału: angielski
- Tytuł oryginału: Understanding Global Media
- Tłumaczenie: Lorek Marta
- Języki: polski
- Seria cyklu: MEDIA
- Kod wydawcy: 23367
- Wydanie: 1
- Rok wydania: 2010
- Objętość: 306
- Format: 17.0x23.0cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.52
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]33288
- Miejscowość: Kraków
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]33288
- PKWiU: 58.11.1
|