Opis: Słowo, obraz, dźwięk to fundamentalne składniki komunikowania masowego. Ich siła i oddziaływanie zaznacza się przede wszystkim w mediach audiowizualnych, a także cyfrowych. Są one częstym i chętnie podejmowanym przez badaczy tematem. Można je bowiem analizować z perspektywy socjologii, psychologii, medioznawstwa, ale także teologii i kulturoznawstwa. Ponieważ ich odbiorcą jest człowiek, nie sposób tej wszechstronności uniknąć. Wiedza na temat radia, telewizji, filmu, Internetu jest fundamentem ludzkiej mediosfery, w tym przede wszystkim właściwego ich odbioru.Ogromna popularność mediów audiowizualnych wśród odbiorców, a zatem ich podatność na oddziaływanie nie pozwala przejść obojętnie wobec tej problematyki. Stąd też zespół pracowników naukowych oraz doktorantów Instytutu Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa Wydziału Teologicznego Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie podjął się gruntownych badań nad zagadnieniem przekazu audiowizualnego oraz cyfrowego, efektem czego jest niniejsza publikacja.
|
|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ |
|
- Redakcja: Adamski Andrzej, Gralczyk Aleksandra, Kasik Kamila, Laskowska Małgorzata
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 32044
- Rok wydania: 2012
- Objętość: 324
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.56
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]15109
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]15109
- Wysokość: 18
- PKWiU: 58.11.1
|