Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MEDIA AT WAR: THE IRAQ CRISIS Tumber, Palmer

23-05-2014, 0:10
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 206.85 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4178021555
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 22-05-2014 23:56:56

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68940, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>90056, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>83558, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>29018, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>86375, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68940, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>90056, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>83558, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>29018, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>86375

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Media at War: The Iraq Crisis

MEDIA AT WAR: THE IRAQ CRISIS Tumber, Palmer

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Howard Tumber, Jerry Palmer
Language: English
Publisher: SAGE Publications Ltd
Publication Date: 18 Mar 2004
Dimensions: 1.2 x 16 x 23 cm
Format: Paperback
Pages: 192
Condition: NEW
Product_ID: 141B9A1820

 

 

'Tumber and Palmer have provided an invaluable review of how journalists covered and reported the Iraq war and its aftermath. Their exhaustive research has resulted in an impressive analysis that makes this book essential reading' -
John Owen, Executive Producer of News Xchange and Visiting Professor of Journalism, City University
'This is a meticulously researched book that lays bare the way the war was reported. Decide for yourself whether the media 'embeds' - of whom I was one - were the world's eyes and ears inside the military, or merely the puppets of the Pentagon and the Ministry of Defence in London' - Ben Brown, BBC
'Media at War offers insights into the ways in which media at war inevitably become participants in both the military and the political wars' - Professor Michael Gurevitch, University of Maryland
International media coverage of the war in Iraq provoked public scrutiny as well debate amongst journalists themselves.
Media at War offers a critical overview of the coverage in the context of other preceding wars, including the first Gulf War, and opens up the debate on the key questions that emerged during the crisis. For example,
- What did we actually gain from 'live, on the spot' reporting?
- Were journalists adequately trained and protected?
- How compromised were the so-called 'embedded' journalists?
Tumber and Palmer's analysis covers both the pre-war and post war phase, as well as public reaction to these events, and as such provides an invaluable framework for understanding how the media and news organisations operated during the Iraq Crisis.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 MEDIA CONTROL Noam Chomsky

 THE UNCENSORED WAR: THE MEDIA AND VIETNAM

 POCKETS OF RESISTANCE Robinson, Goddard