Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Media a wyzwania XXI wieku W-wa

29-06-2014, 12:01
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 26.50 zł     
Użytkownik recyklingpapieru
numer aukcji: 4289073136
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 3   
Koniec: 29-06-2014 11:34:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

1. KONTAKT > TELEFON DO ANTYKWARIATU 022 [zasłonięte]2775 ANTYKWARIAT ZNAJDUJE SIĘ W WARSZAWIE NA UL. NIEMCEWICZA 5A , OBOK SKLEPU SPOŻYWCZEGO I FRYZJERA) W ODLEGŁOŚCI OK. 500M OD PL. ZAWISZY I OK. 100M OD UL. GRÓJECKIEJ

Antykwariat czynny

poniedziałek - 9.00-19.00

wt.,środa,czwartek -9.00-18.00

piątek - 8.00-17.00

Sobota - Nieczynne

Proszę o telefoniczne lub mailowe potwierdzenie odbioru osobistego przynajmniej dwa dni wcześniej przed planowaną wizytą

+++Proszę pamiętać o wpisaniu w tytule przelewu Nick-a
+++Przy zamówieniu większej ilości książek ustalamy wspólny koszt wysyłki
+++W przypadku zmiany adresu napisz maila


Nigdy nie wysyłam za pobraniem

Listy zwykłe wysyłamy do wagi 1 kg.

Przed zakupem , koniecznie zapoznaj się z warunkami zakupu opisanymi na stronie  " o mnie "
 

Nowa publikacja dotycząca rynku mediów w Polsce i w Unii Europejskiej oraz zawodowych dylematów dziennikarzy. Autorami rozdziałów monografii pod redakcją dr Małgorzaty Bonikowskiej są znani i cenieni ludzie mediów, m.in. Andrzej Krajewski, Bernard Margueritte, Barbara Rogalska. Autorzy omawiają rolę wszystkich mediów we współczesnym świecie. Rysują perspektywy ich rozwoju, a także wskazują na problemy i zagrożenia, które przed nimi stoją. Czy w XXI wieku, w erze Internetu i swobody wypowiedzi w dowolnej formie i na dowolny temat, dziennikarze w ogóle będą jeszcze potrzebni? Czy powinniśmy się upierać przy klasycznych cechach dziennikarstwa, takich jak obiektywizm czy misja? Jak przeciwdziałać postępującej tabloidyzacji mediów, goniących dziś za czytelnikami i próbujących zgadnąć, co mu w duszy gra? Jakie cech powinien mieć ten zawód aby się utrzymać na rynku?


Wydawnictwo : TRIO

 

Możliwość wspólnej wysyłki z konta:
Nick : recyklingpapier2

 

 

 

 

Zapraszam do zakupu