Opis: W serii wydawniczej `Media początku XXI wieku` ukazały się:Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. OlędzkiTom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. GajlewiczTom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. GogołekTom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. StępkaTom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1[zasłonięte]945-19, R. Habielski, D. RafalskaTom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. OlędzkiTom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. SzurmińskiTom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1[zasłonięte]945-19), P. SwachaTom 10 ? Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. GackowskiTom 11 ? Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-KorabPublikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
|
|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ |
|
- Redakcja: Szurmiński Łukasz
- Podtytuł: Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku
- Języki: polski
- Seria cyklu: MEDIA POCZĄTKU XXI WIEKU
- Kod wydawcy: 29692
- Rok wydania: 2010
- Objętość: 258
- Format: 16.0x23.0cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.43
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]54521
- Miejscowość: Warszawa
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]54521
- Wysokość: 12
- PKWiU: 58.11.1
|