Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Media A Rok 1989

26-06-2012, 22:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 36.99 zł     
Użytkownik gigant_pl
numer aukcji: 2355655851
Miejscowość Piaseczno
Wyświetleń: 13   
Koniec: 16-06-2012 22:55:58

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Media A Rok 1989

 
Media A Rok 1989 
   Książka 
 
 > > >
 > > >
 > >
Pełny opis produktu
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:

Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński
Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki
Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz
Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek
Tom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka
Tom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1[zasłonięte]945-19, R. Habielski, D. Rafalska
Tom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki
Tom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński
Tom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1[zasłonięte]945-19), P. Swacha
Tom 10 – Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski
Tom 11 – Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab

Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
 Tytuł:Media a rok 1989
 Oprawa:miękka
 Wymiary:12 [cm]
 Liczba stron:258
 Rok wydania:2010
 Miejsce:Warszawa
Wydawnictwo:ASPRA-JR ASPRA-JR
Nr katalogowy (ISBN):978[zasłonięte][zasłonięte]54521 978[zasłonięte][zasłonięte]54521
 Waga produktu:430 g.