![](http://www.gigant.pl/images/allegro/top_allegro.jpg) Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Polityka, Politologia > Historia i teoria polityki. Politycy Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Socjologia. Społeczeństwo > Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo Książki > Wydawnictwa naukowe i popularno-naukowe > Wydawnictwa naukowe
|
|
| | ![](http://www.gigant.pl/images/InvDot.gif) |
![](http://www.gigant.pl/images/InvDot.gif) | | W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:
Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek Tom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka Tom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1[zasłonięte]945-19, R. Habielski, D. Rafalska Tom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki Tom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński Tom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1[zasłonięte]945-19), P. Swacha Tom 10 – Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski Tom 11 – Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. | ![](http://www.gigant.pl/images/InvDot.gif) | Tytuł: | Media a rok 1989 | ![](http://www.gigant.pl/images/InvDot.gif) | Oprawa: | miękka | ![](http://www.gigant.pl/images/InvDot.gif) | Wymiary: | 12 [cm] | ![](http://www.gigant.pl/images/InvDot.gif) | Liczba stron: | 258 | ![](http://www.gigant.pl/images/InvDot.gif) | Rok wydania: | 2010 | ![](http://www.gigant.pl/images/InvDot.gif) | Miejsce: | Warszawa | ![](http://www.gigant.pl/images/InvDot.gif) |
| ![](http://www.gigant.pl/images/InvDot.gif) | | Wydawnictwo: | ![](http://www.gigant.pl/images/InvDot.gif) ASPRA-JR | | Nr katalogowy (ISBN): | 978[zasłonięte][zasłonięte]54521 978[zasłonięte][zasłonięte]54521 |
|
| ![](http://www.gigant.pl/images/InvDot.gif) | ![](http://www.gigant.pl/images/InvDot.gif) | | Waga produktu: | 430 g. | ![](http://www.gigant.pl/images/InvDot.gif) |
| ![](http://www.gigant.pl/images/InvDot.gif) |
Książka - dokument piśmienniczy myśli ludzkiej, raczej obszerny, w postaci publikacji wielostronicowej o określonej liczbie stron, o charakterze trwałym. Słowo o bardzo wielu pokrewnych znaczeniach. Dzisiejsza postać książki wywodzi się od kodeksu, czyli kartek połączonych grzbietem, które wraz z rozwojem pergaminu zastąpiły poprzednią formę dokumentu piśmienniczego, czyli zwój. Więcej informacji na: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ksi%C4%85%C5%BCka![](http://www.gigant.pl/images/allegro/stopka_allegro.jpg) |