Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MECHANIZMY WŁADZY W BIZNESIE. PSYCHOLOGIA NA WYSOK

03-02-2014, 4:12
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 35.37 zł     
Użytkownik drake2
numer aukcji: 3854826112
Miejscowość KONIN
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 1   
Koniec: 03-02-2014 04:16:40

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Darmowa wysylka
Wysyłamy na cały świat.
gwarancja
wysyłka za pobraniem
warunki:
  • jeśli masz conajmniej 5 punktów w Allegro
  • jeśli adres wysyłkowy jest taki sam jak adres z ustawień Allegro
  • jeśli komentarze kupującego są tylko pozytywne
  • jeśli wartość zamówienia (bez kosztów wysyłki) przekracza 20 zł

Mechanizmy władzy w biznesie. Psychologia na wysokim stanowisku [KSIĄŻKA]

Executive Power: Use the Greatest Collection of Psychological Strategies to Create an Automatic Advantage in Any Business Situation
autor:
David J. Lieberman
nośnik:
KSIĄŻKA
okładka:
miękka
ilość stron:
224
ISBN:
978-83-[zasłonięte]-2871-1
tłumacznenie:
Joanna Krzemień-Rusche
wymiary:
158x235

 Opis

Moc tkwi w psychologii



  • Kreuj swój osobisty wizerunek i naucz się osłabiać negatywny rozgłos

  • Zamień każdego sabotażystę w najszczerszego sprzymierzeńca

  • Kieruj trudnymi ludźmi

  • Poznaj kulisy psychologii konfliktu

  • Stosuj pięć zasad psychologicznych, pozwalających osiągnąć każdy cel


FBI już korzysta z niezawodnych rad Liebermana, a Ty?


Na rynku gra toczy się o wysoką stawkę. Możesz działać po omacku, mając nadzieję, że intuicja Cię nie zawiedzie, albo uzbroić się w zestaw efektywnych narzędzi psychologicznych, które pozwolą Ci zwyciężać w każdej sytuacji biznesowej. Poznaj niezawodne techniki i strategie perswazji!



  • Zdobądź niezachwianą lojalność i nigdy więcej nie trać pracowników, klientów lub pacjentów.

  • Podnieś morale, popraw wydajność, motywację i zadowolenie pracowników.

  • Błyskawicznie rozwiązuj konflikty na tle osobowościowym.

  • Pracuj nad wizerunkiem osobistym i zamykaj usta plotkarzom.

  • Ściągaj należności, nie zważając na ich przedawnienie.

  • Odzyskaj utraconego klienta, bez względu na to, w jaki sposób go straciłeś.


Oto podręcznik, który zamiast suchych praw i zasad dostarcza konkretnych rozwiązań rzeczywistych problemów. Daje Ci szansę zastosowania najważniejszych narzędzi psychologicznych, rządzących ludzkim zachowaniem. Pozwoli Ci zdobyć zaufanie pracowników, zacieśnić pozytywne kontakty z klientami, wpłynie na to, jak jesteś postrzegany przez konkurencję. Dzięki niemu szybko i sprawnie uporasz się z najtrudniejszymi sytuacjami. Kiedy stawka jest wysoka, możesz zrobić coś więcej, niż tylko zwiększyć swoje szanse - możesz ustawić grę tak, że zawsze wygrasz.

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.

Dane kontaktowe

email: [zasłonięte]@dvdmax.pl
tel.: +48 63 [zasłonięte] 85 | +48 63 [zasłonięte] 77
poniedziałek - piątek od 9:00 do 17:00

UWAGA!

Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.


Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!