Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Mechanizmy władzy w biznesie. Psychologia...

28-02-2012, 20:23
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 34.20 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2030961101
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 31-01-2012 06:50:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Mechanizmy władzy w biznesie. Psychologia na wysokim stanowisku
David J. Lieberman

Mechanizmy władzy w biznesie. Psychologia na wysokim stanowisku
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-2871-1
  • liczba stron: 224
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: OnePress
  • Seria: exclusive
  • Wymiary: 158 x 235 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]010-12
  • Opis

    Moc tkwi w psychologii

    • Kreuj swój osobisty wizerunek i naucz się osłabiać negatywny rozgłos
    • Zamień każdego sabotażystę w najszczerszego sprzymierzeńca
    • Kieruj trudnymi ludźmi
    • Poznaj kulisy psychologii konfliktu
    • Stosuj pięć zasad psychologicznych, pozwalających osiągnąć każdy cel
    FBI już korzysta z niezawodnych rad Liebermana, a Ty?

    Na rynku gra toczy się o wysoką stawkę. Możesz działać po omacku, mając nadzieję, że intuicja Cię nie zawiedzie, albo uzbroić się w zestaw efektywnych narzędzi psychologicznych, które pozwolą Ci zwyciężać w każdej sytuacji biznesowej. Poznaj niezawodne techniki i strategie perswazji!
    • Zdobądź niezachwianą lojalność i nigdy więcej nie trać pracowników, klientów lub pacjentów.
    • Podnieś morale, popraw wydajność, motywację i zadowolenie pracowników.
    • Błyskawicznie rozwiązuj konflikty na tle osobowościowym.
    • Pracuj nad wizerunkiem osobistym i zamykaj usta plotkarzom.
    • Ściągaj należności, nie zważając na ich przedawnienie.
    • Odzyskaj utraconego klienta, bez względu na to, w jaki sposób go straciłeś.

    Oto podręcznik, który zamiast suchych praw i zasad dostarcza konkretnych rozwiązań rzeczywistych problemów. Daje Ci szansę zastosowania najważniejszych narzędzi psychologicznych, rządzących ludzkim zachowaniem. Pozwoli Ci zdobyć zaufanie pracowników, zacieśnić pozytywne kontakty z klientami, wpłynie na to, jak jesteś postrzegany przez konkurencję. Dzięki niemu szybko i sprawnie uporasz się z najtrudniejszymi sytuacjami. Kiedy stawka jest wysoka, możesz zrobić coś więcej, niż tylko zwiększyć swoje szanse - możesz ustawić grę tak, że zawsze wygrasz.

    Spis treści:
    Podziękowania (7)
    Wprowadzenie (9)
    Nota do czytelników (11)
    Rozdział 1: Psychologiczna strategia zdobycia niezachwianej lojalności: nigdy więcej utraconych pracowników, klientów lub pacjentów (13)
    Rozdział 2: Kontrola wizerunku: szybko osłabiaj działanie negatywnego rozgłosu (23)
    Rozdział 3: Kontrola wizerunku osobistego: zamknij usta plotkarzom (31)
    Rozdział 4: Podnieś morale, popraw wydajność, motywację i zadowolenie pracowników. I to nie wydając ani grosza! (39)
    Rozdział 5: Niezawodna strategia powstrzymania pracowników przed kradzieżą (51)
    Rozdział 6: Ściągaj należności, bez względu na to, jak bardzo są nieściągalne (61)
    Rozdział 7: Uczyń z sabotażysty swojego najlepszego sprzymierzeńca (73)
    Rozdział 8: Odzyskaj utraconego klienta, bez względu na powód jego odejścia (81)
    Rozdział 9: Kierowanie trudnymi ludźmi: psychologia konfliktu (91)
    Rozdział 10: Jak szybko poradzić sobie z reklamacją i obrócić ją na swoją korzyść (99)
    Rozdział 11: Jak bezboleśnie krytykować przewrażliwionych pracowników (105)
    Rozdział 12: Wytrwałość w dążeniu do celu: mit samodyscypliny i tajemnica bezgranicznego natchnienia (113)
    Rozdział 13: Pięć zasad psychologicznych pozwalających osiągnąć każdy cel (119)
    Rozdział 14: Jak wyczuć blef z kilometra: doskonały sposób zwalczania blefów (127)
    Rozdział 15: Sprawdź w trakcie półminutowej rozmowy bez oskarżycielskiego tonu, czy Twoi pracownicy piją w pracy alkohol lub zażywają narkotyki (137)
    Rozdział 16: Uchroń siebie i innych przed przemocą słowną w miejscu pracy (145)
    Rozdział 17: Przeciągnij ich na swoją stronę: od ławy przysięgłych po salę obrad zarządu - czyli jak jeden głos może zmienić brzmienie chóru (157)
    Rozdział 18: Opanuj sztukę charyzmy oraz kompletną metodę psychologiczną, która natychmiast pozwoli Ci zyskać sympatię otoczenia (167)
    Rozdział 19: Zdumiewająca metoda radzenia sobie z ludźmi emocjonalnie niezrównoważonymi (179)
    Rozdział 20: Jak natychmiast rozwiązać konflikt na tle osobowościowym (185)
    Rozdział 21: Jak bezproblemowo przeprowadzić trudne zmiany bez strachu, frustracji i gniewu po stronie pracowników (191)
    Zakończenie (203)
    Bibliografia (205)
    O autorze (211)
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa