Książka jest NOWA, w stanie IDEALNYM. Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki. Mechanizmy władzy w biznesie. Psychologia na wysokim stanowisku
Wydawnictwo: OnePress Moc tkwi w psychologii
- Kreuj swój osobisty wizerunek i naucz się osłabiać negatywny rozgłos
- Zamień każdego sabotażystę w najszczerszego sprzymierzeńca
- Kieruj trudnymi ludźmi
- Poznaj kulisy psychologii konfliktu
- Stosuj pięć zasad psychologicznych, pozwalających osiągnąć każdy cel
FBI już korzysta z niezawodnych rad Liebermana, a Ty?
Na rynku gra toczy się o wysoką stawkę. Możesz działać po omacku, mając nadzieję, że intuicja Cię nie zawiedzie, albo uzbroić się w zestaw efektywnych narzędzi psychologicznych, które pozwolą Ci zwyciężać w każdej sytuacji biznesowej. Poznaj niezawodne techniki i strategie perswazji!
- Zdobądź niezachwianą lojalność i nigdy więcej nie trać pracowników, klientów lub pacjentów.
- Podnieś morale, popraw wydajność, motywację i zadowolenie pracowników.
- Błyskawicznie rozwiązuj konflikty na tle osobowościowym.
- Pracuj nad wizerunkiem osobistym i zamykaj usta plotkarzom.
- Ściągaj należności, nie zważając na ich przedawnienie.
- Odzyskaj utraconego klienta, bez względu na to, w jaki sposób go straciłeś.
Oto podręcznik, który zamiast suchych praw i zasad dostarcza konkretnych rozwiązań rzeczywistych problemów. Daje Ci szansę zastosowania najważniejszych narzędzi psychologicznych, rządzących ludzkim zachowaniem. Pozwoli Ci zdobyć zaufanie pracowników, zacieśnić pozytywne kontakty z klientami, wpłynie na to, jak jesteś postrzegany przez konkurencję. Dzięki niemu szybko i sprawnie uporasz się z najtrudniejszymi sytuacjami. Kiedy stawka jest wysoka, możesz zrobić coś więcej, niż tylko zwiększyć swoje szanse - możesz ustawić grę tak, że zawsze wygrasz.
Spis treści:Podziękowania (7) Wprowadzenie (9) Nota do czytelników (11) Rozdział 1: Psychologiczna strategia zdobycia niezachwianej lojalności: nigdy więcej utraconych pracowników, klientów lub pacjentów (13) Rozdział 2: Kontrola wizerunku: szybko osłabiaj działanie negatywnego rozgłosu (23) Rozdział 3: Kontrola wizerunku osobistego: zamknij usta plotkarzom (31) Rozdział 4: Podnieś morale, popraw wydajność, motywację i zadowolenie pracowników. I to nie wydając ani grosza! (39) Rozdział 5: Niezawodna strategia powstrzymania pracowników przed kradzieżą (51) Rozdział 6: Ściągaj należności, bez względu na to, jak bardzo są nieściągalne (61) Rozdział 7: Uczyń z sabotażysty swojego najlepszego sprzymierzeńca (73) Rozdział 8: Odzyskaj utraconego klienta, bez względu na powód jego odejścia (81) Rozdział 9: Kierowanie trudnymi ludźmi: psychologia konfliktu (91) Rozdział 10: Jak szybko poradzić sobie z reklamacją i obrócić ją na swoją korzyść (99) Rozdział 11: Jak bezboleśnie krytykować przewrażliwionych pracowników (105) Rozdział 12: Wytrwałość w dążeniu do celu: mit samodyscypliny i tajemnica bezgranicznego natchnienia (113) Rozdział 13: Pięć zasad psychologicznych pozwalających osiągnąć każdy cel (119) Rozdział 14: Jak wyczuć blef z kilometra: doskonały sposób zwalczania blefów (127) Rozdział 15: Sprawdź w trakcie półminutowej rozmowy bez oskarżycielskiego tonu, czy Twoi pracownicy piją w pracy alkohol lub zażywają narkotyki (137) Rozdział 16: Uchroń siebie i innych przed przemocą słowną w miejscu pracy (145) Rozdział 17: Przeciągnij ich na swoją stronę: od ławy przysięgłych po salę obrad zarządu - czyli jak jeden głos może zmienić brzmienie chóru (157) Rozdział 18: Opanuj sztukę charyzmy oraz kompletną metodę psychologiczną, która natychmiast pozwoli Ci zyskać sympatię otoczenia (167) Rozdział 19: Zdumiewająca metoda radzenia sobie z ludźmi emocjonalnie niezrównoważonymi (179) Rozdział 20: Jak natychmiast rozwiązać konflikt na tle osobowościowym (185) Rozdział 21: Jak bezproblemowo przeprowadzić trudne zmiany bez strachu, frustracji i gniewu po stronie pracowników (191) Zakończenie (203) Bibliografia (205) O autorze (211) |