Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Mechanizmy skandalizacji w mediach Hans Mathias

28-02-2012, 14:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 26.48 zł     
Użytkownik sklep-luna
numer aukcji: 2030360354
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 14   
Koniec: 30-01-2012 16:44:50

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Najtaniej na allegro! Ceny hurtowe! Towar nieużywany!

Tytuł: Mechanizmy skandalizacji w mediach

Autor: Hans Mathias Kepplinger

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2563-5

Liczba stron: 148

Format: 17.1x23.0cm

Oprawa: Miękka

Data Wydania: 2009 r.

Cena:

tylko 26,48 zł

Opis przedmiotu

Każdy skandal jest inny, ale też każdy przebiega według tych samych reguł, dlatego we wszystkich aferach uwidaczniają się podobne schematy. Hans Mathias Kepplinger ukazuje, w jaki sposób pewne nieprawidłowości przekształcają się w skandale oraz jak wewnętrzna dynamika mediów sprawia, że z małych skandali powstają duże. Autor przedstawia, czym różni się punkt widzenia uczestników od perspektywy obserwatorów oraz co decyduje, że wszyscy sprawcy czują się pokrzywdzeni. Wyjaśnia również, dlaczego w trakcie skandali publiczność zawsze daje wyraz oburzeniu, potem zaś nie rozumie, jakie motywy nią kierowały. Opisuje wreszcie, dlaczego w apogeum skandalu prawdziwy obraz sytuacji zostaje zazwyczaj zafałszowany, co zresztą na ogół nie obchodzi obserwatorów wydarzenia.
Autor – będąc w opozycji do głównego nurtu medioznawstwa i opierając się na przypadkach z ostatnich lat – analizuje sposób, w jaki przebiega proces skandalizacji, oraz mechanizmy, które działają w jego trakcie i prowadzą do tego, że z anomalii rodzi się skandal, z przyłapanego na uczynku sprawcy – bezbronna ofiara, a z obojętnej publiczności – wzburzona masa obywateli.

Hans Mathias Kepplinger studiował politologię, medioznawstwo i historię w Moguncji, Monachium i Berlinie. Opublikował wiele książek i artykułów w międzynarodowych czasopismach naukowych, zwłaszcza dotyczących politycznego znaczenia mediów masowych, oddziaływania telewizji, komunikacji w sytuacjach kryzysowych i konfliktowych, a także na temat dziennikarstwa jako zawodu.



Sugerujemy list polecony lub kurier - gwarancja dostarczenia!
List ekonomiczny i priorytet na własne ryzyko !!!

- Możliwy odbiór osobisty tylko po wcześniejszym skontaktowaniu
- Możliwość zwrotu towaru do 10 dni, szczegóły na stronie o mnie (Dz.U.z 31.03.2000r.art.7 u.1.)

- W ofercie ponad 60 tyś książek.