Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Mechanizmy i obszary przeobrażeń w organizacjac

24-01-2012, 5:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 80.90 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2003099284
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 16-01-2012 11:51:16
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Mechanizmy i obszary przeobrażeń w organizacjach
praca zbiorowa pod redakcją Arkadiusza Potockiego

Mechanizmy i obszary przeobrażeń w organizacjach
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]25175
  • liczba stron: 472
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2007
  • Opis

    Publikacja jest efektem badań pracowników Katedry Zachowań Organizacyjnych Akademii Ekonomicznej w Krakowie prowadzonych w ramach tematu ?Zachowania organizacyjne we współczesnym zarządzaniu? oraz wyników studiów i wdrożeń Uczestników (praktyków i teoretyków zarządzania) Międzynarodowej Konferencji Naukowej zorganizowanej przez ww. katedrę pt. ?Przeobrażenia w organizacjach. Rozwiązywanie problemów związanych z wdrażaniem metod zarządzania? w Zakopanem w dniach 8?10 czerwca 2007 r. Podstawą przeobrażeń w instytucjach gospodarczych i administracyjnych w XXI wieku jest ciągłe dokonywanie zmian organizacyjnych poprzez stosowanie coraz nowszych i bardziej złożonych metod organizacji i zarządzania. Stąd pierwszy rozdział jest poświęcony teoretycznym i praktycznym uwarunkowaniom stosowania instrumentarium zarządzania we wszystkich obszarach funkcjonowania organizacji. Ten fragment książki jest stosunkowo obszerny choćby z tego powodu, iż tych narzędzi jest wiele, powstają nowe, następuje między nimi wzajemne przenikanie, podejmowane są próby zastosowań w innych niż dotychczas obszarach zarządzania. We współczesnym zarządzaniu coraz bardziej docenia się niematerialne zasoby organizacji. To właśnie one w coraz większym stopniu wpływają na wartość firmy. Zaczyna się więc cenić takie atrybuty jak marka, kapitał intelektualny, kultura organizacyjna itp., odpowiednio je kształtować i wykorzystywać w praktyce. Jednym z paradygmatów zarządzania na przełomie XX i XXI wieku jest jakość. Japoński kult jakości stał się wzorcem dla zarządzania nowoczesnymi przedsiębiorstwami na całym świecie. To ona stała się instrumentem pozyskiwania klientów i walki konkurencyjnej nie tylko w sferze produkcji ale i usług. W organizacjach wdrażane są systemy zarządzania jakością, powstają problemy kwantyfikacji jakości produktów (w tym projektów), a także pomiaru satysfakcji klienta. Tej właśnie problematyce poświęcony jest ostatni fragment książki. Publikacja ta jest dziełem nie tylko teoretyków, ale i praktyków zarządzania, co w moim przekonaniu jest jej walorem. Adresowana jest ona do studentów, praktyków, ale także nauczycieli akademickich.

    Spis treści:
    Wprowadzenie Arkadiusz Potocki
    Rozdział 1. Instrumenty przeobrażeń organizacyjnych
    1. Zarządzanie przez innowacje nowoczesną metodą zarządzania przedsiębiorstwem Jerzy Baruk
    2. Ograniczenia metod doskonalenia procesów wykorzystywanych w polskich przedsiębiorstwach Szymon Cyfert
    3. Understanding Six Sigma Michael Connor
    4. Koopetycja jako niestabilność więzi międzyorganizacyjnych przedsiębiorstwa Wojciech Czakon
    5. Wybrane modele premiowania we współczesnej organizacji gospodarczej Janusz Czekaj
    6. Strategie przedsiębiorstw międzynarodowych w dobie globalizacji Krzysztof Ćwik
    7. Przyczyny zmian w metodach zarządzania Marek Ćwiklicki
    8. Motywy proinnowacyjnej aktywności inwestycyjnej przedsiębiorstw regionu kujawsko-pomorskiego Waldemar Glabiszewski
    9. Offshoring w sektorze usługowym - internacjnalizacja produkcji usług Robert Grzanka
    10. Rola outsourcingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem Anna Grześ
    11. Wykorzystanie podejścia zasobowego w formułowaniu Strategii Błękitnego Oceanu Tomasz Kafel
    12. Strategiczne aspekty współczesnego zarządzania projektami Alina Kozakiewicz
    13. Strategie negocjacji wielostronnych Andrzej Kozina
    14. Koncepcja mapy kapitału przedsiębiorczości Leszek Kozioł
    15. Zarządzanie projektami we współczesnych organizacjach Grzegorz Krzos
    16. Kierunki i uwarunkowania rozwoju zewnętrznego dużych firm produkcyjnych Lachiewicz Stefan, Agnieszka Zakrzewska-Bielawska
    17. Zespoły zadaniowe w strukturach organizacyjnych przedsiębiorstw - wyniki badań empirycznych Janusz M. Lichtarski
    18. Analiza konfiguracji sieci dystrybucji na przykładzie hurtowni opakowań Gabriela Mazur, Marek Dudek
    19. Analiza sprawności operacyjnej pośredniego ogniwa w kanale dystrybucji na przykładzie hurtowni opakowań Gabriela Mazur, Marek Dudek
    20. Próba definiowania logistyki jako dyscypliny naukowej Zdzisław Mokwa
    21. Metoda twórczego rozwiązywania problemów G8D Hubert Obora
    22. Nowe koncepcje zarządzania systemami wytwórczymi ,Jacek Obrzud, Wiesław Waszkielewicz
    23. Organizacja w ruchu - wykorzystanie okazji przez przedsiębiorstwa turystyczne (wyniki badań) Katarzyna Olejczyk-Kita
    24. Funkcjonowanie polskich rad nadzorczych a praktyka Corporate Governance Adam Peszko
    25. Komunikacja jako instrument kształtowania zmian organizacyjnych w przedsiębiorstwie Arkadiusz Potocki
    26. Umiędzynarodowienie działalności badawczo-rozwojowej w korporacjach transnarodowych Krystyna Poznańska, Kamil Kraj
    27. Zachowania rynkowe przedsiębiorstw internacjonalizujacych się Jacek Rybicki, Beata Pawłowska
    28. Sposób wdrażania oraz kształt strategicznej karty wyników jako czynniki decydujące o skuteczności wykorzystania narzędzia do implementacji strategii przedsiębiorstw Piotr Skrzypek
    29. Wykorzystanie "Formuły 4+2" w zarządzaniu organizacją Urszula Skurzyńska-Sikora
    30. Risk and issue management for high-sized projects Jacek Słowik
    31. Metodyka projektowania strategii zarządzania Adam Stabryła
    32. Znaczenie innowacyjności w procesie zarządzania małym i średnim przedsiębiorstwem w Polsce w kontekście zjawisk globalizacji europejskiej Robert Stanisławski
    33. Metody aktywizacji działalności badawczo-rozwojowej i innowacyjnej w przedsiębiorstwach Katarzyna Szopik
    34. Rachunkowość kreatywna jako narzędzie zarządzania przedsiębiorstwem w warunkach globalizacji Maciej Tokarski, Andrzej Tokarski
    35. Cechy strategii wzrostu polskich dużych przedsiębiorstw produkcyjnych Agnieszka Zakrzewska-Bielawska
    36. Wybrane aspekty tworzenia strategii w polskich przedsiębiorstwach Andrzej Żuk
    37. Zarządzanie projektem w kontekście zespołu projektowego oraz narzędzi jego wsparcia Joanna Żukowska
    Rozdział 2. Rola zasobów niematerialnych w przeobrażeniach organizacyjnych
    1. Więzi partnerskie a proces kształtowania nowoczesnej architektury biznesu Adamik Anna
    2. Uwarunkowania tworzenia sieci kooperacyjnych przedsiębiorstw Beata Barczak, Katarzyna Bartusik
    3. Jak można zmniejszyć lukę wizerunkową odzwierciedlającą postrzeganie firmy jako pracodawcy? Agnieszka Baruk
    4. Pomiar kapitału intelektualnego kreującego innowacje i wartość organizacji Małgorzata Dolińska
    5. Technologia a kompetencje rdzeniowe w procesie zarządzania innowacjami Paweł Filipowicz
    6. Znaczenie kapitału intelektualnego w przedsiębiorstwie - wyniki badań empirycznych Agnieszka Jasińska
    7. Współczesne tendencje w procesie wewnętrznej integracji przedsiębiorstwa Gabriel Łasiński
    8. Projektowanie strategii marki jako proces przeobrażeń w przedsiębiorstwie Bogdan Nogalski, Agnieszka Szpitter
    9. Cele aliansów a strategia rynkowego rozwoju przedsiębiorstwa Renata Oczkowska
    10. The middle east business culture - making business with arab partners Sylwia Panow, Jacek Słowik
    11. Elastyczność kształtowania relacji z klientami determinantą efektywnego funkcjonowania organizacji w dobie XXI wieku Estera Piwoni-Krzeszowska
    12. Wpływ kultury organizacyjnej na efektywność indywidualnego i zespołowego podejmowania decyzji Ryszard Rutka, Małgorzata Czerska
    13. Kultura organizacyjna a luka kompetencyjna organizacji Agnieszka Sitko-Lutek
    14. Propozycja procedur i metod zarządzania kapitałem intelektualnym w małym przedsiębiorstwie Agnieszka Sokołowska
    15. Metoda "Zarządzania przez Kulturę Organizacyjną" - aspekt teoretyczno-praktyczny Sylwia Stańczyk
    Rozdział 3. Wpływ jakości na funkcjonowanie organizacji
    1. Uwarunkowania wdrażania systemu zarządzania jakością Anna Bielawa
    2. System zarządzania jakością ISO 9001, a ocena wprowadzania wyrobów na rynki Unii Europejskiej w firmie Tarnawa Sp. J. Barbara Janisz-Jaskulska
    3. Kontrola wewnętrzna, audyt wewnętrzny i audit wewnętrzny - koncepcja współdziałania w dużych przedsiębiorstwach produkcyjnych Jan Lewandowski
    4. Wielokryterialna ocena jakości typu dla potrzeb zarządzania przedsiębiorstwem Michał Major, Paweł Ulman
    5. Efekty zastosowania systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwie produkcyjnym - case study Małgorzata Tyrańska, Jolanta Walas-Trębacz
    6. Zarządzanie jakością projektu unijnego Elżbieta Weiss
    7. Problemy pomiaru satysfakcji klienta zewnętrznego w sferze usług Renata Winkler
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa