Kontakt
TEL KOM. 607 [zasłonięte] 940
Pon - Pt: 8.00 - 16.00
Sob: 8.00 - 14.00
Adres
Moto Centrum
Ul. Sienkiewicza 94
62-600 Koło
woj. wielkopolskie
Wysyłka
Zapewniam szybką wysyłkę firmą kurierską
SIÓDEMKA
Gwarancja
Części sprzedawane na
naszych aukcjach
są objęte gwarancją !!!
WITAM
POSIADAM NA SPRZEDAŻ
MECHANIZM PODNOSZENIA SZYB
LEWY TYŁ ELEKTRYCZNY
DO SAAB 9000 2,0 1989r.
100% SPRAWNA
TAK JAK NA FOTO
NR. WEWN.(32S)
NA CZĘŚCI UDZIELAMY GWARANCJI ROZRUCHOWEJ !
POSIADAM RÓWNIEŻ INNE CZĘŚCI DO WYŻEJ WYMIENIONEGO MODELU
NA INNYCH MOICH AUKCJACH
KONKURENCYJNE CENY !!!
ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA POZOSTAŁYCH
MOICH AUKCJI, NA KTÓRYCH
DOSTĘPNE SĄ CZĘŚCI DO RÓŻNYCH MODELI AUT !
ŻYCZYMY UDANYCH ZAKUPÓW I DZIĘKUJEMY ZA ODWIEDZINY NASZEJ STRONY
REGULAMIN AUKCJI
ARTYKUŁY ZAMIESZCZANE NA NASZYCH AUKCJACH SĄ UŻYWANE SPRAWNE.
1. Koszty wysyłki pokrywa kupujący wg podanych cen, chyba że inaczej podano w opisie danej aukcji
2. Odbiór osobisty jest możliwy tylko po wcześniejszym umówieniu się, od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-16.30 w siedzibie firmy MOTO CENTRUM
3. Wysyłka za pobraniem możliwa tylko dla osób z min. 3 pozytywnymi komentarzami
4. Domyślnym dokumentem sprzedaży jest paragon fiskalny. Istnieje oczywiście możliwość wystawienia faktury VAT po wcześniejszym zgłoszeniu e-mail'em, chęci otrzymania faktury i podaniu wszystkich danych niezbędnych do wystawienia faktury.
W PRZYPADKU WPŁAT NA KONTO KONIECZNIE PROSZĘ W TYTULE PRZELEWU WPISAĆ TEKST:" ALLEGRO" ORAZ NICK ALLEGRO!!!
5. Jeśli wysyłka ma być na inny adres niż w podany w Allegro, prosimy o kontakt w celu podania właściwego adresu wysyłkowego (prośba o zmianę adresu wysyłkowego musi zostać wysłana z konta allegro bądź adresu e-mail zarejestrowanego przez Allegro)
6. Reklamacje będą uwzględniane tylko z dołączonym dowodem zakupu lub jego kopią (faktura, paragon).
7. Towar reklamowany wysyłany jest na koszt kupującego bądź dostarczony przez niego osobiście po wcześniejszym uzgodnieniu.
8. W przypadku zasadnej reklamacji towar naprawiony/wymieniony wysyłamy na Nasz koszt. W przypadku reklamacji bezzasadnych kupujący zostanie obciążony kosztem odesłania towaru.
9. Zwracany towar dostarczany jest na koszt kupującego.
10. W przypadku problemów z dostawą towaru prosimy kontaktować się z Naszą firmą, wysyłki są realizowane od poniedziałku do piątku do godziny 13 (o dacie wysyłki decyduję godzina zaksięgowania środków na naszym koncie).
11. Na wpłatę oczekujemy max. 7dni roboczych, po tym terminie wystawiamy negatywny komentarz, a zaistniałą sytuację zgłaszamy do Allegro.