Mecanisburgo
Gracze stają na czele Rodów/Megakorporacji w czasach ekonomicznego i politycznego kryzysu: wszyscy chcą odbudować świat przyszłości tak, aby zaspokoić swoje ambicje.
Gra Nowa, fabrycznie zapakowana. Wysyłka w 24 godziny od wpłynięcia pieniędzy na konto!
Po zalicytowaniu proszę o wybór sposobu wysyłki. W przeciwnym wypadku termin realizacji może ulec wydłużeniu! Proszę uważnie przeczytać opis opcji wysyłki znajdujący się po lewej stroniex oraz na stronie"O mnie".
Nie odpowiadamy za opóźnienia wynikłe z winy spedytora!
Mecanisburgo to stolica La Union, alternatywnej Europy, gdzie sprawdziły się przewidywania dotyczące XXI wieku, przedstawione w klasycznych powieściach science-fiction. Roboty, cyborgi, ludzie i sztuczne inteligencje żyją w świecie, gdzie pozaziemskie źródło energii zwane Cavorytem przez większość dziewiętnastego i dwudziestego wieku wspomagało rozwój nauki i techniki. Wielkie rody arystokratyczne, megakorporacje i państwa połączyły się w nowe tworzy, walczące o władzę nad tym niezwykłym i fascynującym światem.
Gracze stają na czele Rodów/Megakorporacji w czasach ekonomicznego i politycznego kryzysu: wszyscy chcą odbudować świat przyszłości tak, aby zaspokoić swoje ambicje. Jako przywódca Megakorporacji, musisz wykorzystać swoich agentów, własności oraz potężne S.I. by zwyciężyć w zmaganiach o władzę na krótko przed obchodami Milenijnych Igrzysk Olimpijskich. Zdecydujesz, którzy z agentów pracujących w twoim głównym biurze najlepiej sprawdzą się podczas kolejnych misji, biorąc pod uwagę ich umiejętność negocjacji i walki oraz specjalne zdolności, i poślesz ich w do różnych części megamiasta. W ten sposób stoczysz pojedynek, w którym stawką są szanse i zasoby, pojawiające się codziennie w największej konglomeracji w historii ludzkości.
Lecz nie wszystko jest tak proste. Terroryzm, pozaziemskie zagrożenia oraz napięcia społeczne tego złożonego świata mogą spowodować fiasko głównych projektów Megakorporacji. Możliwe nawet, że jedna z Megakorporacji wypowie wojnę i ustanowi korporacyjną dyktaturę, eliminując ostatnie pozory demokracji.
Oto czas wielkich osiągnięć i wielkiego ryzyka dla ludzkości.
Czy starzy wrogowie zaczną współpracować, czy też najbardziej wstrętne i gwałtowne cechy prymitywniejszej cywilizacji zwyciężą?
Elementy Gry:
- 1 plansza przedstawiająca Mecanisburgo
- 6 ekranów Głównych Biur
- 124 karty Szansy
- 65 Postaci (61 z szarą obwódką oraz 4 ze złotą obwódką)
- 48 Własności (z żółtymi i czarnymi obwódkami)
- 3 Wydarzenia (z zieloną obwódką)
- 8 Zagrożeń (z czerwoną obwódką)
- 28 kart Początkowych
- 18 Początkowych Postaci
- 10 Początkowych Własności
- 4 karty Robotów z czarnego rynku Robomiasta
- 42 karty Akcji (7 dla każdej Korporacji)
- 6 kart Zwycięskich Wydarzeń (2 z czerwoną obwódką oraz 4 ze złotą obwódką)
- 16 kart Głównych Projektów
- 3 znaczniki Zakazanych Obszarów
- 60 pionków Agentów (10 z każdego koloru)
- 1 żeton Spacionave (nie mam pojęcia co to ma być)
- 1 żeton Mini Łodzi Podwodnej (?)
- 1 znacznik Tury
- 18 żetonów Peryferyjnych (3 dla każdej Korporacji)
- 120 żetonów Pieniędzy o pięciu różnych nominałach
- 6 skrótów zasad
- 1 karta z naklejkami
- dwujęzyczna instrukcja
Czas Realizacji Zamówienia | do 24 godzin |
---|
Gra dla | 2 Graczy, 3 Graczy, 4 Graczy, 5 Graczy, 6 Graczy |
---|
Wydanie | angielskie |
---|
Polska Instrukcja | Nie |
---|
Zalecany wiek graczy | 14+ |
---|
Czas Gry | 90-180 minut |