MERCEDES SPRINTER 519 CDI
autobus w konfiguracji 19+1 (łącznie z kierowcą) – rozstaw osi 4325 mm extralong
CHARAKTERYSTYKA ZABUDOWY:
Przeszklony przedział pasażerski (oprócz drzwi tylnych) – szyby przyciemniane podwójne wklejone do nadwozia
Izolacja dźwiękowo - termiczna przedziału pasażerskiego
Ściany i sufit wyłożone tapicerką miękką, po środku sufitu wstawka w kolorze tapicerki foteli
Parapety wokół okien z tworzywa ABS – łatwo zmywalne
Wzmocniona podłoga sklejką wodoodporną z zabezpieczeniem antykorozyjnym pokryta wykładziną antypoślizgową, wyłożenie boków ścian do wysokości 20 cm
4 wybijaki szyb samochodowych na ścianach bocznych + oznaczenie wyjść awaryjnych
Fotele typu Intap Novis ze zintegrowanymi zagłówkami, z regulacją oparcia, fotele w pierwszym rzędzie i środkowy w ostatnim z 3 pkt. pasami bezpieczeństwa (pozostałe fotele posiadają pasy biodrowe), przesuw boczny w podwójnych rzędach do foteli (5 sztuk), podłokietniki od strony przejścia (10 sztuk), siatki w oparciach foteli (oprócz ostatniego rzędu), uchwyty
Podesty pod fotele na całej długości pojazdu z oświetleniem przejścia włączanym przez kierowcę
Fotel kierowcy w tapicerce foteli przedziału pasażerskiego
1/3 przegrody za siedzeniem kierowcy
Wieszaki ubraniowe na słupkach bocznych
Poręcz zabezpieczająca umiejscowiona przed fotelem zamontowanym przy drzwiach wejściowych
Uchwyt ułatwiający wsiadanie przy drzwiach wejściowych
Zasłonki przeciwsłoneczne
Dodatkowa gaśnica 2 kg
Luk dachowy w centralnej części dachu pojazdu, spełniający rolę wyjścia awaryjnego
Dodatkowe oświetlenie - 3 punkty przedziału pasażerskiego, lampki przystosowane do jazdy nocnej
Ogrzewanie niezależne od pracy silnika typu Webasto Air Top EVO 5500 ST (5,5 kW) z dwupunktowym rozprowadzeniem (sterowanie włącznikiem komfort MC05)
Klimatyzacja DIAVIA PANAMA - dystrybutor WEBASTO (parownik umieszczony na dachu pojazdu, moc 10,5 kW) z nawiewem indywidualnym dla każdego rzędu siedzeń (wylot powietrza wraz z lampką), sterowanie elektroniczne, gotowe półki
Zestaw audio: radioodtwarzacz CD/MP3, wzmacniacz, mikrofon, głośniki w półkach, przygotowanie instalacji pod monitor
Elektryczny mechanizm otwierania zmodernizowanych drzwi wejściowych, sterowanych z kabiny kierowcy (drzwi otwierają się „do tyłu”) zamiast obniżonego stopnia w drzwiach pasażera w kabinie kierowcy
Oświetlenie przy stopniu bocznym – wejściowym
Kamera cofania
CB radio + antena
Router gsm
Nawigacja samochodowa
Homologacje EU
Pojazd bazowy:
Mercedes-Benz
Sprinter 519 CDI Furgon 4325 mm
Baumuster
[zasłonięte] 90665
Rozstaw osi
4325 mm
Pojemność
2987.0 cm3
Moc
140 kW (190 KM),
Wyposażenie dodatkowe:
9744 Srebrny brylantowy metalik
A50 Oś przednia wzmocniona
Oś przednia 2,0 t
CF3 Pakiet B
CF6 Wzmocnione resory i amortyzatory z przodu
CL1 Regulowana kolumna kierownicy w dwóch płaszcz.
D93 Rezygnacja z ściany działowej
E07 Asystent ruszania
EK1 Podłączenie elek. dla dodatkowych odbiorników
F61 Lusterko wsteczne wewnętrzne
F68 Lusterka zewnętrzne sterowane i ogrzewane elek.
HH9 Klimatyzacja manualna "Tempmatik"
J65 Wskaźnik temperatury zewnętrznej
KB0 Zbiornik paliwa, 100 litrów
LB3 Kierunkowskazy dodatkowe z tyłu na dachu
LB5 Trzecie światło hamowania
MD5 Ogranicznik prędkości 100 km/h
MS1 Tempomat
MZ5 Wersja silnika EEV
N63 Dodatkowe koło pasowe z mocowaniem pod sprężarkę
P47 Chlapacze przednie
P48 Chlapacze tylne
RG3 Ogumienie 205/75 R16 C
S22 Podłokietnik dla siedzenia kierowcy
S87 Obniżona skrzynka fotela kierowcy
SB3 Siedzenie kierowcy komfortowe, hydrau. resorowane
Wyposażenie standardowe:
E30 Włącznik główny instalacji elektrycznej
ED8 Przygotowanie do montażu modułu PSM
ER0 Przygotowanie do montażu radia
KL5 Filtr paliwa z separatorem wody i grzałką 600W
R65 Mocowanie koła zapasowego pod końcem ramy
R87 Koło zapasowe
AR3 Przełożenie przekładni głównej i = 4,182
Oś tylna 3,5 t
BB9 Elektroniczny układ stabilizacji jazdy (ESP9i)
Układ hamulcowy hydrauliczny dwu obwodowy
Układ hamulcowy z systemem ABS, ASR i EBV
Hamulce tarczowe na przedniej i tylnej osi
Hamulec postojowy Duo-Servo
Asystent hamowania (BAS)
Amortyzatory osi tylnej
Wspomaganie układu kierowniczego
Boczne listwy ochronne
Zderzak przedni z zintegrowanymi stopniami
D03 Nadwozie z wysokim dachem
E30 Włącznik główny instalacji elektrycznej
E33 Układ zarządzania energią elektryczną
ED8 Przygotowanie do montażu modułu PSM
EE8 Akumulator 12V / 100Ah
EL8 Dwudrożne głośniki z przodu
ER0 Przygotowanie do montażu radia
ES0 Ułatwienie rozruchu
Instalacja elektryczna 12V
FF5 Półka nad przednią szybą
Osłona przeciwsłoneczna dla kierowcy i pasażera
Szyba przednia ze szkła klejonego
Deska rozdzielcza z dwoma otwartymi schowkami
Immobilizer
Zamek centralny sterowany falami radiowymi
GD9 Manualna skrzynia 6-biegów. ECO Gear 480
IG3 Sprinter standard
J10 Szybkościomierz ze skalą w kilometrach
J58 Sygnał info. kierowcę o nie zapiętym pasie bezp.
JD1 Tachograf cyfrowy EU
Kontrolka informująca o awarii oświetlenia poj.
Gniazdo diagnostyczne
Obrotomierz elektroniczny
Kontrolka informująca o braku płynu do mycia szyb
Zestaw wskaźników metryczny
KL5 Filtr paliwa z separatorem wody i grzałką 600W
Filtr cząstek stałych
L94 Rezygnacja z światła parkingowego
LB1 Boczne światła pozycyjne
LE1 Adaptacyjne światła stop
Kierunkowskazy boczne zintegrowane w lusterkach
Regulacja zasięgu reflektorów
Reflektory halogenowe H7
M49 Alternator 14 V / 180 A
MG5 Silnik OM 642 DE 30 LA 140 kW 3800/min
Resor poprzeczny piórowy z przodu
Zawieszenie tylne z resorami parabolicznymi
R65 Mocowanie koła zapasowego pod końcem ramy
R87 Koło zapasowe
RD9 Opony bez wyboru producenta
RM7 Opony letnie
RS6 Stalowe obręcze 5,5 J x 16
Osłony piast kół
SA5 Poduszka powietrzna kierowcy
Trzypunktowe automatyczne pasy bezp. dla pasażerów
Pas bezpieczeństwa z urządzeniem zwijającym
Zagłówek kierowcy regulowany na wysokość
Zagłówek pasażera regulowany na wysokość
Zabezpieczenie drzwi przed otwarciem przez dzieci
VH5 Tapicerka materiałowa „Lima” czarna
Szyby otwierane elektrycznie w drzwiach przednich
XC9 Dokument COC
XU5 Tabliczki i dokumentacja w języku polskim
XZ0 Generacja modelu 0
Y26 Klin pod koła
Y43 Podnośnik samochodowy hydrauliczny
Zestaw narzędzi
Z41 Dopuszczenie jako pojazd użytkowy UE
Uchwyty do mocowania ładunku w podłodze
CENA: 212.000 zł netto / 260.760 zł brutto
Wystawiamy fakturę VAT
KONTAKT:
Karol Szadkowski
695 940 233, 024 [zasłonięte] 357 99
[zasłonięte] @amz.pl