Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Mazda MX-5 NA 1.6 115 km Cabrio Miata JDM Drift

18-08-2014, 22:01
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 7 900 zł     
Użytkownik djevergreen
numer aukcji: 4486034984
Miejscowość Płońsk
Wyświetleń: 7727   
Koniec: 18-08-2014 21:11:09

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1990
Przebieg (km): 191
Pojemność silnika (cm3): 1600
Moc silnika (KM): 115
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Kabriolet
Liczba drzwi: 2/3
Kolor: Czerwony
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Elektryczne szyby, Szyberdach, Lakier metallic, Alufelgi, Podgrzewane fotele
Informacje dodatkowe: Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

mazda mx5


WItam
Do sprzedania:

MAZDA MX-5 1.6 115 km



Nadeszła dla mnie przykra chwila, czas rozstać się z moim oczkiem w głowie jakim jest MAZDA MX-5. Auto jest niezłą gratką dla kolekcjonerów gdyż auto pochodzi z 90r czyli pierwszych lat produkcji. Mimo tego, auto jest w bardzo dobrym stanie technicznym wszystko wymieniane na bieżąco. Auto na ulicach robi piorunujące wrażenie na przechodniach i innych kierowcach ze względu na swoją unikalność. Auto przeszło wiele modyfikacji których nie widać na pierwszy rzut oka, a zdecydowanie poprawiają komfort i wrażenia z jazdy ale o tym później.

Auto było używane z głową, tylko w ciepłe i słoneczne dni a resztę czasu spędzało w ogrzewanym garażu. Mimo to całe podwozie zostało profesjonalnie zabezpieczone podkładem antykorozyjnym oraz masą bitumiczną firmy BOLL. Jeśli chodzi o eksploatację olej był wymieniany średnio co 8000 km zawsze na Motul 6100 Synergie Plus Technosynthese 10W-40. W dyferencjale została zastosowana tzw elektro-szpera 100% aby poprawić właściwości jezdne. Wymianę oleju robiłem co 2000 km i przy ostatniej wymianie zostały także uszczelniacze półosi.

Tydzień po zakupie auta miałem bardzo nieprzyjemną przygodę, chwile po wyjeździe z garażu silnik zgasł. Po otworzeniu maski było wiadomo co było nie tak, koło pasowe na wale ukręciło się wraz z kawałkiem wału korbowego. Okazało się, że był to bardzo popularny problem w tych silnikach z tego roku. Postanowiłem wydać trochę więcej pieniędzy i kupiłem silnik z roku 94 roku z przebiegiem 90 000 km który został przy mnie wymontowany ze sprawnego pojazdu. Wał w tych rocznikach jest już znacznie grubszy i ten problem nie ma prawa się powtórzyć. Od momentu wymiany silnika wszystko działa bezawaryjnie po dzień dzisiejszy.

Kolejną modyfikacją było przespawanie pedały gazu, aby noga nie wisiała w powietrzu podczas jazdy. Gąbka w fotelach została zmieniona, dzięki czemu jest zdecydowanie więcej miejsca na plecy oraz trzymanie na zakrętach zdecydowanie się poprawiło.

W aucie jest zamontowanych 6 głośników i bardzo ładnie gra. Niestety widoczne na zdjęciach radio nie jest w komplecie gdyż to prezent od żony i nie chcę ryzykować rozwodu :).

Felgi to kultowe i poszukiwane ATS 4x100 ET27. Przed montażem
zostały oddane do profesjonalnej regeneracji i pomalowane proszkowo na białą perłę.

Ogólnie auto jest małe, niskie, kilka razy już byłem przez nie chory, ma twarde sportowe zwieszenie ale te wszystkie minusy składają się jeden wielki plus. Jest to rasowy roadster i tu nie może być żadnych kompromisów. MX-5 ma niepowtarzalny klimat, wsiadając do auta już wiemy, że siedzimy w sportowym aucie z duszą i tradycjami.

Wyprzedając pytania z cyklu: czemu sprzedaje? Niestety w upływem lata zmieniają się priorytety i to chyba ten czas na rodzinnego sedana - przynajmniej na jakiś czas:)

Teraz troszkę cyferek:

Rok produkcji: 1990

Pojemność silnika: 1600

Moc: 115 Km

Wyposażenie:

Elektryczne szyby

Wspomaganie kierownicy.

Sound bar wraz z Windshotem

Sleepy eyes Mod

Oryginalna kierownica Momo z nakładką Mazda

centralny zamek z dwoma pilotami

Dla niemarudzącego kupującego mogę dorzucić:

Auto alarm

parę tylnych, dolnych wahaczy

dwie tylne piasty

Wydech końcowy Magnaflow z silencerem

Blok i głowicę z poprzedniego silnika

oryginalny zestaw do podgrzewanych foteli

KONTAKT:
tel 698-[zasłonięte]-808
[zasłonięte]@gmail.com