· NIE ODPISUJEMY NA MAILE Z BRAKU CZASU, WIĘC PRZED KAŻDYM ZAKUPEM PROSZĘ O KONTAKT TELEFONICZNY
· KOSZT PRZESYŁKI POKRYWA NABYWCA I W RAZIE REKLAMACJI NIE ULEGA ZWROTOWI! KUPUJĄCY MOŻE ODEBRAĆ TOWAR OSOBIŚCIE!
· JEŚLI PRZEDMIOT JEST USZKODZONY, BĄDŹ POSIADA WADĘ FABRYCZNĄ, PODAJEMY SZCZEGÓŁOWĄ INFORMACJĘ NA TEN TEMAT, ORAZ STARAMY SIĘ WADĘ UWIDOCZNIĆ NA ZDJĘCIU. REKLAMACJĘ Z TYTUŁU WAD WYSZCZEGÓLNIONYCH W OPISIE NIE BĘDĄ UWZGLĘDNIANE.
· CZĘŚCI UŻYWANE NIGDY NIE BĘDĄ ODPOWIADAŁY CZĘŚCIOM NOWYM.
· TYLKO W PRZYPADKU UKRYTEJ WADY FABRYCZNEJ (INNE SĄ SPRAWDZANE I CHARAKTERYZOWANE W OPISIE), KTÓRA NIE ZOSTAŁA PRZEZ NAS ZAUWAŻONA PRZYJMUJEMY REKLAMACJĘ. (W CIĄGU 7 DNI OD OTRZYMANIA PRZESYŁKI PRZEZ KLIENTA LUB ODBIORU OSOBISTEGO). TOWAR WYMIENIAMY LUB JEŚLI NIE POSIADAMY TAKIEGO SAMEGO MODELU ZWRACAMY PIENIĄDZE.
· PO 7 DNIACH ROBOCZYCH, JEŻELI TOWAR ZWRACANY NIE TRAFI DO NASZEJ FIRMY NIE PRZYJMUJEMY ZWROTÓW POD ŻADNYM ARGUMENTEM.
· WYMIANY LUB ZWROTU PIENIĘDZY DOKONUJEMY W CIĄGU 7 DNI ROBOCZYCH OD OTRZYMANIA ZWROTU PRZESYŁKI. W INNYM PRZYPADKU NIŻ W/W NIE PRZYJMUJEMY REKLAMACJI. DLATEGO TEŻ, PROSZĘ O ROZWAŻNE SKŁADANIE OFERT. NIE PRZYJMUJEMY TEŻ ZWROTU TOWARU JEŚLI ZOSTAŁ ON USZKODZONY U KLIENTA.
· NIE ZWRACAMY KOSZTÓW PRZESYŁKI Z RACJI TEGO, ŻE KLIENT MOŻE ODEBRAĆ TOWAR OSOBIŚCIE.
· ODBIERAM PACZKI Z REKLAMACJI TYLKO BEZ POBRANIA.
· NIE PONOSIMY ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA OPÓŹNIENIA DOSTAWY TOWARU SPOWODOWANE PRZEZ FIRMY KURJERSKIE.
· "USTAWA O OCHRONIE NIEKTÓRYCH PRAW KONSUMENTÓW" (ROZDZ.2, ART.16.1, PODPUNKT 10)
· PO ODEBRANIU PACZKI PROSZĘ O SZYBKIE WYSTAWIENIE KOMENTARZA.
· GDY KUPUJĘ KOMENTARZ WYSTAWIAM JAKO PIERWSZY, GDY SPRZEDAJE WYSTAWIAM JAKO DRUGI.
KUPUJĄC W NASZEJ FIRMIE AKCEPTUJESZ POWYŻSZE WARUNKI!!!
|