Cena: 22500zł 19900zł do 28.01.2014 ( zależy mi na czasie ) tel.604-[zasłonięte] -269 e-mail: [zasłonięte] @gmail.com Mazda 6 GY ( kombi ) 1.8 PB+LPG, rok produkcji 2005, przebieg 190900 km. Samochód w stanie bardzo dobrym, bardzo ładnie zachowane wnętrze. Cały czas w prywatnych rękach, nie było u handlarzy. Piękny kolor pacific blue ( metallic )
VIN: JMZGY198[zasłonięte] 200150
I rejestracja w Niemczech 20.06.2005
I rejestracja w Polsce 29.02.2012 - Szczecin
Jestem drugim właścicielem w Polsce od 01.10.2012 ( 171tys. km )
Wyposażenie:
- Instalacja LPG sekwencja z najwyższej półki - Prins VSI ( koszt założenia ponad €2400 ) założona przy przebiegu 24510 km dnia 19.10.06 - Tempomat - sterowanie radiem i tempomatem z kierownicy ( podświetlane przyciski ) - jasna, welurowa tapicerka w bardzo dobrym stanie - piękna i przyjemna w dotyku, nie tak często spotykana - Stabilizacja toru jazdy DSC - ABS - elektrycznie sterowane, podgrzewane lusterka - 6x AIRBAG - masa praktycznych schowków - tylne siedzenia kładą się na płasko same, po pociągnięciu klamek w bagażniku ( dzielona kanapa ) - 2x ISOFIX na tylnej kanapie - 4x elektryczne szyby - roleta bagażnika w pełni sprawna, bardzo praktyczna, łatwy i szybki demontaż, z rolety wyciągana jest siatka jako kratka, mocowana do sufitu - Klimatyzacja automatyczna - 24.07.2013 wymieniony czynnik, wyozonowana razem z wnętrzem - centralny zamek sterowany z pilota - 2 komplety kluczyków z pilotami - oryginalne alufelgi Mazda 16" - na zimowych oponach, leci drugi sezon - najlepsze w rozmiarze 205/55/R16 - Continental TS850, w bardzo dobrym stanie ( koszt 1700zł ) - dla szybkiego kupca komplet świetnych opon letnich Yokohama C.drive2 - również najlepsze w tym rozmiarze, jeździły od końca maja do końca października. ( koszt 1200zł ) Z grubszych napraw wykonałem po zakupie: - regeneracja głowicy + zestaw uszczelek, wymiana zużytych płynów eksploatacyjnych ( 2400zł, 05.03.2013 ) - wymiana kilku uszczelniaczy z serwisem klimy i wymianą oleju ( 1000zł, 24.07.2013 )
( są faktury )
- dogłębna konserwacja podwozia - jesień 2013 - wymieniony regulator biegu jałowego - jesień 2013 - nowy akumulator - jesień 2013 Do zrobienia są:
- tuleje wahaczy tylnich - wymiana przewodu wspomagania kierownicy ( była kiedyś na to akcja serwisowa ) - podobno lekko kapie, ale jak jeżdżę od 10.2012, tak nadal poziom płynu jest z zapasem - tylne błotniki i mocowanie wlewu LPG do pomalowania - mapowanie wtrysków ( aktualnie sporadycznie pojawia się bardzo lekkie falowanie na biegu jałowym ) Z defektów i historii karoserii:
- Auto miało malowany kawałek tylnego lewego błotnika, robione jeszcze w Niemczech prawdpodobnie po parkingowej przygodzie. Tylne klosze lamp również poobcierane lekko w Niemczech ( dwa zadrapania i jedno małe pęknięcie ) - Tylny zderzak na lewym rogu był wgnieciony przeze mnie na parkingu o zderzak innego samochodu ( razem cofaliśmy ), stąd zderzak nie leży idealnie równo, ale trzyma się solidnie. - Na masce malutki odprysk wierzchniej warstwy lakieru, był jak kupowałem, nic się z nim nie dzieje. - dwie mikro wgniotki na prawym boku ( jak od kamyczków, lakier nietknięty ) Samochód do obejrzenia w okolicach ul.Myśliwskiej w Gdańsku. Cena bez negocjacji, jest to minimalna cena do zaakceptowania. Komplet zdjęć do wysłania mailem, proszę pisać na adres: [zasłonięte] @gmail.com