Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Mazda 6 2013r diesel 136KM zadbana z Polski

17-01-2015, 22:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 15 000 zł     
Użytkownik mleczkos
numer aukcji: 4959921040
Miejscowość Nowy Sącz
Wyświetleń: 284   
Koniec: 17-01-2015 20:58:00

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2003
Przebieg (km): 231000
Pojemność silnika (cm3): 2000
Moc silnika (KM): 136
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Srebrny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Tempomat, Blokada skrzyni biegów, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy, Kontrola trakcji
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Serwisowany w ASO, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Jestem osobą prywatną i wieloletnim użytkownikiem tego samochodu, mogę wiele o nim powiedzieć. Kupiony w niemieckim salonie w lipcu 2003r. Właścicielka sprzedała go w 2006r - kupiła kolejny model tej marki. Od tej pory samochód jest zarejestrowany w Polsce, a ja jestem jego drugim właścicielem. Wersja ta jest bogato wyposażona m.in. ogrzewanie postojowe-webasto, tapicerka zamszowa-alcantara (rozwiązanie znacznie lepsze od skóry licowej), oryginalne alufelgi, tempomat, automatyczna klima, audio Bose itp.

Z mojej inicjatywy dołożyłem: blokadę skrzyni biegów, chlapacze, skórzany mieszek przekładni biegów, gnizado "zapalniczki" 12V w drugim rzędzie siedzeń.

Każdy kto przymierza się do zakupu Mazdy 6 stanie przed problemem korozji tylnych nadkoli - dotyczy to absolutnie wszystkich egzemplarzy. U mnie to zjawisko również występuje ale jest ograniczone nie przez przypadek. Niedługo po zakupie zleciłem wykonanie konserwacji podwozia oraz wstawienie reparaturek obu tylnych nadkoli. Jeśli poprzedni właściciel tego nie zrobił napewno czeka to ciebie.

Mazdy 6 są znane z bezawaryjnej mechaniki - potwierdzam tą opinię, ale pod warunkiem konsekwentnej dbałości użytkownika o wypełnieniu wszystkich okresowych przeglądów i stosowania zalecanych uwag eksploatacyjnych np. nie wolno stosować innych olejów silnikowych jak tylko Dexelia (produkowany przez Elfa specjalna linia dla Mazdy).

Duże serwisy wykonane były przy 100.000km w Niemczech przez salon Mazdy - wpis do książki , oraz po 200.000 przeze mnie. Wymeniono zgodnie z zaleceniami instrukcji: Pasek rozrządu, pompę wody, rolkę napinającą i prowadzącą pasek, pasek klinowy, rolkę napinjącą ten pasek, sprzęgiełko paska klinowego, akumulator. Po każdym 20.000 km wymieniam wszystkie filtry (powietrza, oleju ,paliwa) oraz sam olej. Klocki hamulcowe przód i tył wymienione rok temu. W komplecie nowe opony letnie zakupione w kwietniu 2014r!!!

Jeśli szukasz najtańszego egzeplarza z tego roku to pomyliłeś adres, ten jest droższy ale jest tego wart. Wystawiam pisemne oświadczenie ,że licznik nie był cofany, obecny przebieg 231.000km. Na zdjęciach rachunki z ważniejszych zakupów części zamiennych. Tel:664[zasłonięte]318.Nowy Sącz.