Witam!
Na sprzedaż wystawiam swoją Mazde 626. Auto w moich rękach od 12 lat. Stopniowo modyfikowane i dopieszczane. Auto dobrze znane w klubie Mazdaspeed, gdzie opisany dokładnie został cały projekt. Od strony eksploatacyjnej auto nie wymaga wkładu finansowego, wszystko robione na bieżąco na dobrych częściach. Silnik po kapitalnym remoncie, złożony na nowych częściach - chodzi idealnie. Zawieszenie w stanie 4+ (po ~ 80%), hamulce również. Blacha zdrowa, nie widać ognisk korozji. Podłoga zabezpieczona. Wnętrze czyste i zadbane, w aucie nie palone. W cene podaną na aukcji wchodzi wszystko co wymienione poniżej - włącznie z instalacją audio wartą ponad 10 000zł.
Link do tematu auta na forum MS:
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=49&t=41083
Dane techniczne:
Marka: Mazda
Model: 626 GE LX (92' - 95')
Rocznik: 1992
Silnik: FS
Moc: 151KM
Moment: 190NM
Przebieg: 257000 km buda / 6000 km silnik (po remoncie)
Nadwozie: Sedan
Wymiary: 4700x[zasłonięte]x1400 mm
Kolor: "swan white"
Masa własna: 1140kg (obecnie jest ok. 1[zasłonięte]300-13kg)
Dopuszczalna masa całkowita: 1645 kg
Pojemność bagażnika: 455l (kiedyś tyle było ... do czasu, gdy priorytetem stalo sie CA)
Prezentacja auta w Operacji Tuning:
http://www.youtube.com/watch?v=sV6nwSIaD3g
Dzwięk wydechu:
http://www.youtube.com/watch?v=kpV5pK5kFt0
Przyspieszenie 0-100km/h:
http://www.youtube.com/watch?v=vukVVXwoReQ
Wyposażenie
- el. szyby (4)
- el. lusterka (2)
- wspomaganie kierownicy
- centralny zamek
Modyfikacje
1. Silnik / ECU:
1.) SWAP bloku z FP na FS (+ szlif pod nowe tloki)
2. Tłoki od FS-ZE + 0.5mm
3.) Obróbka głowicy STAGE III (*)
4.) Wałek ssący od FS-ZE
5.) Wałek wydechowy Corksport
6.) Wtryski od FS-DET 320cc
6. Kompletny CAI z filtrem Fujita
7.) Układ wydechowy 2" by EL-TEC (*) / RM-MOTORS
8.) Kolektor wydechowy 4-1 by EL-TEC
9.) Obróbka głowicy STAGE III (*)
10.) Zaślepiony zawór EGR
11.) Modyfikator paliwa MAKSOR D.F.R
12.) Izolacja kolektora ssącego Outlaw Engineering (*)
13.) Piggyback ECU Master det II
14.) Odciecie zaplonu przesuniete na 7500 rpm
...
1.) Czarna pokrywa zaworów + polerka napisów
2.) Filtr na odmę Simota BLUE
3.) Korek oleju Mazdaspeed BLUE
... całość jeździ na oleju ELF Competition 10W40
Strojeniem silnika i przesunieciem odcinki zajął się Coobcio
2. Koła:
1.) Felgi Enkei Lancer EVO IX (17x8 ET=28/38) - pomalowane na POMARAŃCZOWO
2.) Opony Nankang NS - II (205/40)
3.) Dystanse Ichiba 10mm (na osi przedniej)
3. Wnętrze:
1.) Kierownica z MX-6 obszyta skórą w dwóch kolorach
2.) Gałka zmiany biegów obszyta czarna skora
3.) Alu-ramki zegarów
4.) Welurowe dywaniki (szare)
5.) Oświetlenie diodami V-LED's (cool blue)
4. Car audio:
http://www.portalcaraudio.pl/instalacja-mazda-626.html
1.) Jednostka sterująca - Alpine CDA 7832R
2.) System przedni - Helix RS3 Competition + custom'owe maskownice Efini (passive)
3.) Wzmacniacz - DLS A5 "The Big Three"
4.) Subwoofer - JL Audio 10W6 (spiety ze wzmakiem w 2 Ohm'ach
5.) Kondensator - Helix DPC 1000 (z elektroniką)
6.) Wygłuszenie - Dynamat Mega Pack (3x) + Brax eXvibration (1x) + Dynaxorb (2x)
7.) Okablowanie - Eagle Cable, Stinger
8.) Akcesoria - Oprawa bezpiecznika ANL - 200A + Klemy Caliber (złocone 24 kar.)
9.) Akumulator - Optima Red Top (przeniesiony do bagaznika)
5. Karoseria:
1.) Nowy, oryginalny lakier na całości
2.) Boczne kierunkowskazy typu clear + żarówki chrom
3.) Mgłowe dysze spryskiwaczy (dedykowane do Accord'a)
4.) Tow hook i kilka naklejekw
6. Hamulce:
Przód: (dedykowany do Mazdy 6 3.0 V6 - tarcza : 295mm)
Tył: (dedykowany do Mazdy 626 GE - tarcza : 255mm)
1.) Tarcze KVR J-Hook silver*
2.) Klocki EBC Red Stuff
3.) Przewody Corksport (w oplocie stalowym)
4.) Płyn MOTUL RBF 600
5.) Zaciski pomalowane na srebrno
7. Zawieszenie:
1.) Amortyzatory Tokico Illumina (regulacja twardości - 5 poz.)
2.) Sprężyny Sprint - 5 cm
3.) Przednia rozpórka kielichów
4.) Nowe mocowania/odboje ...
8. Skrzynia:
1.) SWAP na skrzynie od FS
2.) Short Shifter Fidanza
3.) Olej MOTUL Gear 75W90
4. Sprzęgło Exedy STAGE I
5. Kolo zamachowe odchudzone o 15%