PROSZĘ O DOKŁADNE ZAPOZNANIE SIĘ Z TREŚCIĄ OGŁOSZENIA, NASTĘPNIE KONTAKT TELEFONICZNY!
KLIKNIĘCIE "KUP TERAZ" TYLKO PO WCZEŚNIEJSZYCH OGLĘDZINACH POJAZDU!
MAZDA 3
Data pierwszej rejestracji: 31/07/2006
Przebieg: 92 500 km Paliwo: BENZYNA Silnik: 2.0 DOHC 16V 150 KM Skrzynia biegów: manualna 5-biegowa Napęd: przednia oś Wersja: Top Sport
Kraj pochodzenia: Niemcy (1 właściciel)
Kraj aktualnej rejestracji: Polska (2 właścicieli)
Nr nadwozia: JMZBK14F261[zasłonięte] 763
Kolor: Velocity Red
Cena: 25 000 zł Historia pojazdu:
a) 07-2012 – ostatni przegląd w niemieckim ASO przy przebiegu 57 627 km
b) 11-2012 – dzwon w Niemczech (o tym poniżej)
c) 01-2013 – pierwsza rejestracja w Polsce (przyjechała na kołach)
d) 12-2013 – zmiana właściciela przy przebiegu ok. 71 000 km
Z tego, co dowiedziałem się od poprzedniego właściciela, Mazda była używana przez kobietę przez 6 lat w Niemczech (gdzieś pod Chemnitz). Prawdopodobnie pod koniec 2012 roku (zakładam listopad/grudzień) oberwała w prawy tylni zderzak, lądując na samochodzie, który musiał mieć hak (pozostał delikatny ślad na chłodnicy). Została w całości zrobiona w Niemczech (tylny błotnik, tylny zderzak, przód, maska) i przyjechała na kołach do Polski. Uszkodzenia były tylko blacharskie, rama jest cała, nietknięta.
Przede mną była użytkowana przez niesamowitego pedanta, który z bólem serca musiał pilnie się jej pozbyć. Wtedy pojawiłem się ja, jeszcze większy pedant.
To, co zrobiłem w tym samochodzie od grudnia 2013:
1. Przed zakupem byłem w ASO, żeby potwierdzić przebieg oraz pochodzenie (mogę pokazać papiery oraz fakturę, jeśli ktoś jest zainteresowany). Taka przyjemność kosztuje 350 zł.
2. Kupiłem opony zimowe Dębica Frigo 2, które zamontowałem na nieoryginalnych (ale bardzo ładnie pasujących) felgach aluminiowych w rozmiarze 16 cali (zrobiłem na tych oponach maksymalnie 8 000 km, więc są prawie nowe).
3. Generalny przegląd całego samochodu – wymiana WSZYSTKICH płynów, wycieraczek, odgrzybianie i nabicie klimatyzacji.
4. Mechanika – wymiana WSZYSTKICH wahaczy, tarcz oraz klocków. Do tego ustawienie zbieżności zawieszenia, wyważenie kół, itd.
5. Radio – kupiłem oraz zamontowałem emulator zmieniarki 6CD (USB, karta SD, Jack 3,5mm in).
6. Wymiana akumulatora na BOSCH – górna półka (ok. 450 zł kosztował).
7. Przy 85 000 km zmiana oleju na MOTUL 15W40 – nie żałowałem (250 zł za 5 litrów).
8. Wyposażyłem samochód w gaśnicę, trójkąt, apteczkę, dywaniki dodatkowe, bo nic w nim nie było.
Wyposażenie dodatkowe Mazdy (wersji TOP SPORT):
1. Unikatowe felgi aluminiowe w rozmiarze 17 cali (na letnich oponach).
2. Ksenony z przodu + spryskiwacze do tego.
3. Światła diodowe z tyłu.
4. Ozdobny koniec tłumika.
5. Klosze tylnych lamp w stylu „Lexusa”.
6. Lakier czerwony metalik.
Dwa słowa ode mnie:
Samochód został częściowo sfinansowany z EFS-u (Europejski Fundusz Społeczny), z okazji otrzymania przeze mnie dotacji na rok czasu (z końcem grudnia kończy się okres dofinansowania).
Sprzedaję go, bo 4 miesiące temu dostałem samochód służbowy z firmy na minimum 3 lata, więc samochód prywatny jest mi zupełnie niepotrzebny. Odpalam go tylko czasami, co drugi weekend, żeby akumulator podładować. W ogóle nie mam czasu, żeby nim jeździć.
Natomiast, jazda nim to naprawdę 100% przyjemność. Bardzo zrywny, niesamowicie elastyczny silnik, z typowo rajdowym pomrukiem. Powyżej 4000 obr./min dzieją się po prostu cuda.
Nie jest to jakiś przypadkowy samochód ściągnięty statkiem z USA z kompletnie niewiadomą przeszłością. Tutaj masz pewność, że pojeździsz nim jeszcze sporo lat.
SAMOCHÓD CHCĘ SPRZEDAĆ W POŁOWIE STYCZNIA (okres 15-20 stycznia 2015).
PRZEGLĄD jest do 27.01.2015, natomiast UBEZPIECZENIE do 23.01.2015.
2 KOMPLETY FELG ALUMINIOWYCH Z OPONAMI w KOMPLECIE - LETNIE 17" (BARUM bieżnik 5 mm) oraz ZIMOWE 16" (DĘBICA bieżnik 7 mm).
Nie interesują mnie żadne układy z pośrednikami lub auto-komisami.
KONTAKT:
STACHU +48 [zasłonięte] 759 162
PONIŻEJ ZDJĘCIA Z WRZEŚNIA 2014 r. (obecnie jest już na zimówkach):